X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כנפיים אחזקות ארקיע בע"מ פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2005 עיקר הרווחיות ברבעון השלישי הושגה הודות לגידול ניכר בהיקף הטסת נוסעים באל-על
▪  ▪  ▪

הרווח הנקי של קבוצת כנפיים ברבעון השלישי הסתכם ב- 25.2 מיליון דולר לעומת 1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול של פי 20 בקירוב. כל עולה מפרסום (שישי, 25.11.05) הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של 2005 של כנפיים אחזקות ארקיע בע"מ.
הרווח לפני מס הסתכם ברבעון השלישי ב- 54.8 מיליון דולר לעומת 1.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2004, גידול בסך 53.4 מיליון דולר. הרווח הנקי של הקבוצה בתשעת החודשים של השנה הסתכם ב- 22.4 מיליון דולר לעומת 3.5 מיליון דולר אשתקד.
הרבעון השלישי של שנת 2005 כולל את תוצאותיה של אל-על בה מחזיקה כנפיים 39.6% מהון המניות ומזכויות ההצבעה. בנוסף מחזיקה כנפיים באופציות של אל-על שאם היא תממש אותן היא עשויה להגיע לאחזקה של כ- 47% בדילול מלא.
ההכנסות של הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו ב- 552 מיליון דולר (כולל אל-על), לעומת 67 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד (ללא אל על).
ברבעון המדווח חל גידול משמעותי בפעילות אל-על וארקיע בשעות טיסה ביחס לרבעון המקביל אשתקד. במקביל חל גידול באל-על במונחי ק"מ נוסע שהתבטא בגידול במספר הנוסעים שהוטסו ועלייה בהכנסה הממוצעת לנוסע/ק"מ. כתוצאה מכך עלו הכנסותיה של אל-על ב- 17% והכנסותיה של הקבוצה (למעט אל-על) מתעופה, תיירות ושירותים נלווים עלו ב- 2%.
עיקר הרווחיות ברבעון השלישי הושגה הודות לגידול ניכר בהיקף הטסת נוסעים באל-על בשיעור גבוה מהגידול הכולל בתנועה בנתב"ג. בחברה מציינים, כי הרווחיות הושגה תוך התייעלות תפעולית שבאה לידי ביטוי בשיעור תפוסת נוסעים גבוהה של 83%, ולמרות עלייה של 43% במחיר השוק של הדלק הסילוני, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
יתרות המזומנים והאמצעים הנזילים של הקבוצה הסתכמו בסוף הרבעון בסך של כ- 281 מיליון דולר לעומת 36 מיליון דולר ביום 30 בספטמבר 2004.
תזרים המזומנים של הקבוצה מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון השלישי ב- 68.2 מיליון דולר - 55.9 מיליון דולר מקורם באל-על ו-12.3 מיליון דולר מקורם בכנפיים ללא אל-על, בעיקר מתחום החכרת המטוסים בבעלות.
הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2005 הסתכמו ב- 1,369 מיליון דולר לעומת 138 מיליון דולר (ללא אל-על) בתקופה המקבילה של 2004.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של הקבוצה הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של 2005 ב- 179.3 מיליון דולר לעומת 27.9 מיליון דולר אשתקד.
בהנהלת כנפיים ציינו כי התוצאות העסקיות של הקבוצה מוכיחות שוב כי ההשקעה באל-על אשר הינה חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה, היתה צעד חשוב ונכון בהתפתחותה של כנפיים.

תאריך:  25/11/2005   |   עודכן:  25/11/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
בשיעור של כעשרה אחוזים    כך עולה מדיווח של המשטרה ומשרד הקליטה    לטענת המשטרה הירידה בפשיעה ניכרת במיוחד בישובים בהם מופעלות תוכניות משרד הקליטה למען נוער בסיכון בהן התוכניות "מסיכון לסיכוי" ו"סיכויים" וכן תוכניות למניעת שימוש לרעה באלכוהול וסמים
ניר וייס
במסגרת השינויים יותאמו חוקי הגנת זכויות היוצרים לדרישות המחמירות של אירגון הסחר העולמי
שלומי דיאז
הנשים סיפרו כי זה שיפר את המצב בבית    המשטרה: עשרות תלונות על אלימות במשפחה מידי שבוע
מחלקה ראשונה
הפת"ח לא נערך לפריימריז ברוב המחוזות    בחמאס קיימו פריימריז חשאי אך נמנעים לעת עתה מלפרסם את שמות המתמודדים מחשש למעצרים
יואב יצחק
טוענת: הממשלה הוקמה בקולות מפלגת הליכוד    שרון אינו מתכוון לפטר את שרי הליכוד    הממשלה מונה עתה 12 שרים (כולל שרון): שישה לקדימה, שישה לליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il