X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון אל-קאעידה שב ומוכיח את שליטתו בעולם הטכנולוגי ידיו הגיעו גם למנוע החיפוש Yahoo אשר מהווה בסיס להפצת מסרים של טרור והסתה
▪  ▪  ▪
בן לאדן. עכשיו גם איש מחשבים?

עומר כרמון
ראש ה-CIA: אנו יודעים היכן בן לאדן נמצא

יוסי עבדי
אל-קאעידה: "אנו מחפשים בלונדינים"

המכון לחקר תקשורת המזרח תיכון קובע, במסגרת דוח חדש, כי "מנוע החיפוש Yahoo מהווה בסיס נוסף להפצת מסרים של טרור והסתה בידי ארגוני הטרור האיסלאמיים".
בשנים האחרונות הפך האינטרנט לאחד האמצעים העיקריים להפצת התפיסות הקיצוניות של ארגוני הטרור. חוקרי המכון לתקשורת טוענים, כי "כחלק מן המאמצים להפיץ מסרים אלה באתרים שונים, נעזרים הגורמים הקיצוניים גם בשירות של אתר 'יאהו' כאתר המארח אתרים אחרים". כך, למשל, מארח אתר YAHOO אתר אינטרנט המכיל את נאומיו של מנהיג אל-קאעידה בעירק, אבו מוצעב אל-זרקאוי, ומאפשר צפייה בסרטי הרציחות של בני הערובה.
לדברי חוקרי המכון, בראש אתר זה נכתב: "הו המאמינים, אל תיקחו את היהודים והנוצרים לבני בריתכם, הם בני ברית אחד של השני. מי מביניכם שעושה אותם לבני בריתו הרי שהוא מהם, אללה לא ינחה את קבוצת העושקים. לוחמי הג'יהאד מיישמים את עונשו של אללה יתעלה על הכופרים האמריקנים, היהודים והמורתדון [מי שחזרו בהם מדת האיסלאם]."
סרטי הרציחות של בני הערובה בעירק הניתנים לצפייה באתר מוגדרים כ"סרטי השחיטה של הסוכנים הכופרים הצלבנים והיהודים, של המרגלים המורתדון הבוגדים והמושחתים, של [שחיטת אנשי] המשמר הלאומי המורתדון על-ידי לוחמי הג'יהאד, ושל [שחיטת] אויבי האיסלאם והמוסלמים והשיעים הכופרים."
עם רשימת הסרטים המופיעים באתר נמנים הסרטים: "ההוצאה להורג של ניק ברג"; "שחיטת ג'ק הנסלי"; "הוצאה להורג של מרגל אמריקני"; "שחיטת [יוג'ין] ארמסטרונג"; "ההוצאה להורג של שוסאי קודה"; "שחיטת פול ג'ונסון"; "שחיטת אמריקי מה-CIA", ורבים אחרים.
לדברי החוקרים, שיטת אירוח האתרים של 'יאהו' אינה השיטה היחידה בה עושים הגורמים הקיצוניים שימוש בשירותיו של האתר לצורך הפצת מסריהם. "גורמים אלו גם משתמשים בקבוצות הדיון של יאהו ומקימים קבוצת דיון בה הם מעבירים את מסריהם", טענו. דוגמא לכך היא קבוצת "modjahede", בה מתפרסמים קישורים לאתרים איסלאמיסטיים, קישורים לסרטים של ארגוני טרור וקישורים למדריכים להכנה ותפעול של נשק קונבנציונאלי ונשק גרעיני.
הג'יהאד האינטרנטי של אל-קאעידה
ארגון אל-קאעידה, על שלוחותיו השונות ברחבי העולם, מנהלים מערכת מסועפת ויעילה של הסברה ותעמולה המיועדת להרחיב את מעגל התמיכה בארגון בקהילות המוסלמיות וליצור אפקט של אימה וטרור על קהלי היעד ב"דאר אלחרב" - במדינות היעד הנשלטות על-ידי שלטון שאינו מוסלמי או שאינו נאמן לאיסלאם.
יכולותיו המרשימות בתחום התעמולה נשענות על תשתית ארגונית חובקת עולם המנצלת עד תום את התשתית הטכנולוגית המערבית לשם פגיעה וחתירה תחת המדינות הדמוקרטיות בדרך להגשמת החזון להקמת ח'ליפות - מדינה איסלאמית כלל עולמית.
בדיקה שערך אתר Nfc בעבר העלה, כי אתרים אינטרנט רבים, המזוהים עם ארגון אל-קאעידה, "מתארחים" בשרתים אמריקנים המספקים שרות שירותי אינטרנט ללא תשלום ו/או שימוש חינם בשרתי FTP.
האתר [קישור] מספק הזדמנות טובה להמחיש את תפיסת הטרור הקיברנטי החדש במרחב העצום והאינסופי של האינטרנט. האתר שאינו טורח בכתובתו להסתיר את זיקתו הישירה לאל-קאעידה מביא בעמוד השער קישורים רבים לסרטי טרור שהפיקו פעילי הארגונים ולכתבים העוסקים במשנת הטרור של הארגון.
על-פי בדיקת Nfc הסתבר, כי האתר התארח בשרתי החברה האמריקנית "GREAT NOW" הממוקמת בעיר אורם שביוטה. מפעילי האתר אף צירפו קישור המאפשר מתן תרומות עבור ארגון אל-קאעידה באמצעות האינטרנט דרך חברת PALPAY שאף היא חברה אמריקנית הממוקמת במיזורי. התרומות ממוענות לחשבון של פעיל אל-קאעידה המזוהה בכתובת המייל הבאה"webmaster@nasheed.zzn.com.

תאריך:  06/12/2005   |   עודכן:  06/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
הצעת החוק "הקרינה הבלתי מיננת" - מראה סימני חיים, חרף הלחץ מצד החברות הסלולאריות    משמעותה: אישור סעיפי הרגולציה על תהליך התקנת האנטנות    צבי שבח, חבר "הפורום לסלולאריות שפויה", אומר בשיחה עם Nfc: "יש לשים סוף לחוסר הסדר הציבורי"
אלעזר לוין
תשואה של 0.47% באוקטובר ו-14.57% בינואר-אוקטובר    מגדל - אחרונה    סוד התשואה הגבוהה: שיערוכי נכסים    גדלו ההלוואות ללא ביטחונות טובים
אלעזר לוין
גידול חד של 29% בהתחלות הבניה ברבעון השלישי
יוסי עבדי
המטה ללוחמה בטרור מחדד את ההתרעות הביטחוניות    הקריאה: ""יש להימנע מכל ביקור בסיני. על הישראלים השוהים בסיני - לצאת משם לאלתר"
הדר פרבר
אמר כי ארה"ב לא תיכנע לטקטיקה של טרוריסטים כשהתייחס לדרישות החוטפים לכאורה של אמריקני בעירק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il