X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סנטר מכבי ת"א מתכונן למשחק מול ריטאס וילנה ומאמנו לשעבר, נבאן ספאחיה דרק שארפ: אנחנו צריכים לתת לקהל סיבה לדחוף אותנו אנתוני פארקר: הם באים עם הרבה ביטחון
▪  ▪  ▪

לפני שבוע, עברו שחקני ואוהדי מכבי ת"א חמישים דקות מורטות עצבים עד לאותה שלשה של וויל סלומון, שהביאה את הניצחון הדרמתי על מילאנו. הערב (ה', 20:45, שידור ישיר בערוץ 1) מקווים במכבי שהדרך לניצחון תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה, למרות שהיריבה ריטאס וילנה נחשבת לסוס השחור של בית ב′ אחרי שהשיגה נצחונות חוץ מרשימים בברצלונה ובשבוע שעבר בפילזן כשהיא מביסה את אפס בעשרים הפרש.
באימון המסכם של מכבי אתמול בערב דיברו השחקנים של מכבי על הצורך להכניס את הקהל הביתי למשחק ולמנוע מריטאס לפתח את המשחק המהיר שלה.
ניקולה וויצ′יץ מכיר מצוין את המאמן של ריטאס, נבאן ספאחיה, שאימן אותו הקיץ בנבחרת קרואטיה. לוויצ′יץ היו רק מילים טובות להגיד: "הוא בחור טוב ומאמן מצוין. אני יודע איך הוא אוהב לשחק ואיזה דברים הוא מעדיף לעשות. אני בטוח שהוא יכין את הקבוצה שלו בצורה מצוינת אבל לא אגלה לכם את מה שאני יודע על תכנית המשחק שלו. צפוי לנו משחק מאוד קשוח, כי גם עליהם יש עכשיו לחץ. מכירים אותם כבר יותר טוב ונותנים להם תשומת לב. הם צריכם להמשיך ולהוכיח שהם קבוצה טובה, אבל לעשות את זה ביד אליהו זה לא דבר קל".
על אנתוני פארקר, עוברת תקופה לא קלה. הכוכב של אלופת אירופה לא נמצא בכושר אישי טוב ומקווה שמול ריטאס הדברים יראו יותר טוב: "הם משחקים טוב עכשיו", אמר פארקר והמשיך: "הם קבוצה מאוד מסוכנת שבאה לפה עם הרבה ביטחון. הם עשו ניצחונות גדולים בחוץ וגם הם, כמו כל קבוצה שבאה לפה, משחקים בלי לחץ כי אין להם מה להפסיד. אנחנו נצטרך להקשות עליהם, לגרום להם לזריקות קשות ולא לתת להם להיכנס לקצב בהתקפה. אני לא רוצה לדבר על איך אני מרגיש באופן אישי או על הכושר שאני נמצא בו". אמר פארקר כשחיוך על פניו.
הקפטן דרק שארפ, יודע שצריך להיזהר מהליטאים, שמתאפיינים במשחק ריצה וקליעה באחוזים גבוהים מחוץ לקשת: "אנחנו יודעים למה לצפות מהם ואנחנו צריכים להיות מוכנים. כמובן שאנחנו כבר מחכים לרגע שהכל יתחבר לנו ושנוכל להתפוצץ. אנחנו צריכים לתת לקהל סיבה לעודד אותנו ולהזין עצמינו מהעידוד שלהם. בשנה שעברה כולם התלוננו שהמשחקים קלים מדי, השנה כולם מתלוננים שזה קשה מדי ושכל משחק גורם להתקף לב. מה שחשוב לנו זה לנצח ולא משנה אם זה בעשרים הפרש, עשר הפרש או נקודה".

תאריך:  08/12/2005   |   עודכן:  08/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אשר גולדברג
המאמן המיועד של הפועל ת"א כבר הכין תוכנית אימונים וסגל שיעבור מהפך נוסח מכבי ת"א בעונת 91/92
מירב לוי
הצעות אטרקטיביות לחנוכה ולקראת השנה האזרחית החדשה - הזמינו מראש!
שלומי דיאז
מנהלת המעון ושלוש מטפלות נעצרו ולדברי המשטרה הודו במעשה    הוארך מעצרה של מטפלת מרמת השרון שתועדה על-ידי מצלמות נסתרות כשהיא מכה תינוקת
יפעת גדות
ילדים נושאים בדרך כלל ילקוטים במשקל המהווה כ-22% ממשקל גופם    הלחץ מתמקד באחת או בשתי רצועות הכתפיים הצרות    המשקל עלול לפגוע בזרימת הדם לעור ולשרירים של הילד
עומר שיקלר
הערב יודיעו מי הם המועמדים הרשמיים לפרסי הגראמי    בורסת השמועות והשמות גועשת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il