X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
יממה לאחר ההודעות הסותרות מצד ארגון חמאס באשר לכוונה להמשיך בהסכם הרגיעה, מבהיר אבו מאזן: "כל מי שיפעל לפרובוקציה, ובמיוחד כנגד ישראל, צריך לדעת כי הוא פועל באופן בלתי אחראי וכנגד האינטרסים של בני עמו"
▪  ▪  ▪

יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, קורא (שבת, 10.12.05) לפלגים הפלשתינים לחדש את הסכם הרגיעה, אשר אמור להסתיים בסוף החודש. דברי אבו מאזן באים כיממה לאחר הסימנים ראשונים לקרע אפשרי בצמרת ארגון החמאס. בעוד הנהגת החמאס בעזה מוסרת כי "ממשיכים במצב הרגיעה", אמר ח'אלד משעל, ראש הלשכה המדינית היושב בדמשק, כי "העם הפלשתיני נערך ל"סיבוב" נוסף בעימות עם ישראל".
"אנו צריכים להמשיך בהסכם הרגיעה עד להשגת ביטחון ויציבות באדמותינו, עד לאחר שבני עמנו יפסיקו לחשוש ולפחד מרעש הטנקים, מיריות הצבא הישראלי וממראות מטוסי חיל האוויר", אמר היו"ר אבו מאזן, במסגרת טקס שנערך בעזה.
"מי שיגרום לפרובוקציה - פוגע בבני עמו"
"כל מי שיפעל לפרובוקציה, ובמיוחד כנגד ישראל, צריך לדעת כי הוא פועל באופן בלתי אחראי וכנגד האינטרסים של בני עמו", הוסיף אבו מאזן. אמש דיווחנו כי בכיר הארגון בעזה, שייח' סעיד סיאם, גם הוא מתמודד בבחירות מטעם החמאס, הכחיש בשיחה עם סוכנות הידיעות הפלשתינית 'מען' את הדברים שלדבריו "יוחסו לח'אלד משעל". "מדובר בדברים מסולפים שנועדו לזרוע בלבול בזירה הפלשתינית", אמר.
הארגון דחה באחרונה הזמנה מצרית לחידוש השיחות על הרגיעה, וביקש לדחות אותן עד לאחר הבחירות לפרלמנט הפלשתיני בינואר. בימים האחרונים מתח הג'יהאד האיסלאמי ביקורת על החמאס, שלטענתו גוזר שתיקה בשעה שבני העם הפלשתיני ממשיכים להיהרג בפעולות ישראל.
ארגוני הטרור הפלשתינים והרשות סיכמו לפני תשעה חודשים בקהיר על רגיעה מול ישראל, על-אף שבשטח הירי הפלשתיני נמשך כל העת, כמו גם הפיגועים. הארגונים התנו את חידוש הרגיעה בהתחייבות ישראל לשורה של נושאים כגון שחרור אסירים ונסיגה לשטחי ה-28 בספטמבר 2000 ביו"ש. תוקפה של הרגיעה הוגדר אז לשנה אחת בלבד.

תאריך:  10/12/2005   |   עודכן:  10/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
לא רק בארה"ב: נהג שיכור צלצל למוקד המשטרה במקום למוקד הטיפול ברכב לאחר שגילה פנצ'ר במכוניתו    בפתח השיחה אמר: "מכוניתי התקלקלה ואני צריך שתבואו להציל אותי מייד. כדאי שתעשו את זה מהר כי אני ממש שיכור ואין לי רישיון. לא יהיה טוב אם רכב משטרה יעבור על פניי".
יוסי עבדי
הפגנות כנגד הפקעת אדמות בכפר דונגזו שבסין הסתיימו במותם של כעשרים בני אדם    כוחות המשטרה ירו על אלפי מפגינים    חלק מהמשפחות מסתירות את גופות קרוביהן מחשש שהמשטרה תכחיש את מותם.
יוסי עבדי
למרות גל הביקורת הבינלאומית, ממשיכה טהרן להתגרות במערב    "אנחנו נייצר דלק גרעיני למרות המאמצים של ארה"ב ואירופה למנוע זאת מאיתנו", מבהיר סגן נשיא אירן    נמשכים הגינויים על דברי הנשיא
יוסי עבדי
המזרחן ד"ר גיא בכור אומר ל- Nfc: "ככל שאסד יעמוד תחת לחץ - כך יגבר הסיכוי למו"מ"    עתיד סוריה על כף המאזניים    כל הערכות, הניתוחים והתרחישים
יוסי עבדי, ענבל אביב
ערפל כבד משעות הלילה של שישי לתוך שעות הבוקר המאוחרות של שבת כיסה את אזור החוף המרכזי והשפלה    לפחות 2 טיסות בוטלו לחלוטין    הבוקר - חודשה הפעילות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il