X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
מכר, עם שותפיו, את חברת ההפקות העצמאית דרים וורקס לאולפני פארמונט תמורת 1.6 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪
סטיבן שפילברג

עיסקת ענק בהוליווד תכניס לכיסיו של הבמאי, סטיבן שפילברג, מאות מיליוני דולרים. סוכנות הידיעות AP מדווחת (א', 11.12.05), כי אולפני פארמונט (Paramount) בהוליווד ירכשו את האולפנים העצמאיים של חברת "דריםוורקס" (DreamWorks SKG) תמורת 1.6 מיליארד דולר. מרבית העיסקה תשולם במזומן.
העיסקה הנוכחית תחזק את אולפני פארמונט, בעצמה חברת משנה של תאגיד ויאקום (Viacom Inc), ותאפשר לחברה גישה לספריית הסרטים של החברה הכוללת כבר 59 סרטים, בהם: הסרטים זוכים האוסקר "אמריקן ביוטי" ו"גלדיאטור".
הבעלים של אולפני דריםוורקס, שהוקמו לפני 11 שנה, הם הבימאי המצליח סטיבן שפילברג, המפיק דיוויד גפן, וג'פרי קצנברג. אחד התחומים העיקריים בהם עסקו הוא תחום סרטי האנימציה לקולנוע, לטלוויזיה ולאינטרנט.
בסיום העיסקה, אשר צפוייה להיחתם באופן סופי בתחילת שנת 2006 פארמונט תחתים את שפילברג על חוזה עבודה חדש כמפיק ובמאי וגפן והפוך להיות יו"ר חברת דריםוורקס. השניים גם יהיו אחראיים על הפקה של ארבעה עד שישה סרטים בשנה, באמצעות האולפנים. קצנברג ימשיך לשמש כאחראי על חטיבת האנימציה של החברה.
בהודעה על העיסקה שפורסמה על-ידי בראד גריי, יו"ר והמנהל הכללי של חברת פארמונט, הודגש כי הרחבת מאגר הסרטים של החברה היא "מרכיב מרכזי באסטרטגיה בתהליך של החזרת אולפני פארמונט למעמד של האולפנים המובילים בתעשיית סרטי הבידור".
העיסקה שנחתמה בין הצדדים לא כוללת את חטיבת האנימציה של דריסוורקס. חטיבה זו היא החטיבה הרווחית ביותר של החברה אשר הונפקה בבורסה בשנה שעברה. עם זאת, פארמונט כן קיבלה את הזכויות להפצת סרטי האנימציה. החברה חתמה על חוזה הפצה מיוחד לתקופה של שבע שנים. בין הסרטים הידועים ניתן למצוא את "שרק" לתפוס את הכריש ועוד.
תאריך:  11/12/2005   |   עודכן:  11/12/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
כך קובע הדוח החדש מטעם האגודה לזכויות האזרח    "הומואים, לסביות, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים עדיין נתונים לאפליה מצד רשויות השלטון וגופים פרטיים", טוענים מחברי הדוח.
יוסי עבדי
דוח האגודה לזכויות האזרח מעלה להבות של ביקורת כנגד מערכת הביטחון והממשלה    את צה"ל הוא מאשים בהעלמת עין מהתנכלויות המתנחלים בתושבים הפלשתינים    טוענים: "ההשפלה נמשכת".
יוסי עבדי
כך נראית ישראל 2005: דוח האגודה לזכויות האזרח מעלה פגיעות קשות בחופש הביטוי, במיעוט הערבי, בעובדים הזרים ובקשישים    וזה רק קצה הקרחון    כרגיל, ביקורת גוברת על פעילות צה"ל בשטחים
עידן יוסף
68 מיליון ש"ח יממנו פרויקט ממשלתי לביסוס הכותל    הממשלה החליטה: הכותל המערבי הוא נכס לאומי ממדרגה ראשונה, יוגברו סיורי תיירים, תלמידים וחיילים באתר
יואב יצחק
קדימה נענתה לדרישת הליכוד לאחר שהוצגו מסמכים עליהם חתומים חברי הכנסת הפורשים    המדובר בכ- 57 אלף ש"ח לכל חבר כנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il