X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כינוס ראשון של סיעת הליכוד בראשותו של היו"ר החדש נתניהו הודיע על הקמת "ועדת מצע" בה ישתתפו שרים וחברי כנסת הבהיר: אני הצעתי לשלום את מקום 2
▪  ▪  ▪

"אני הצעתי לסילבן את התפקיד. הוא לא ביקש דבר. אני ממשיך את המסורת שקבע ח"כ לנדאו", הסביר יו"ר תנועת הליכוד, בנימין נתניהו בישיבת הסיעה בכנסת את רצונו לשריין לשר שלום את המקום השני.
סיעת הליכוד התכנסה הבוקר (ד', 21.12.05) לישיבת סיעה ראשונה בעידן חזרתו של נתניהו לכס יו"ר התנועה. במהלך דבריו חזר והזכיר מספר פעמים נתניהו את שותפו לדרך סילבן שלום. "אני רואה בסילבן שלום שותף מלא למשימות החשובות שלנו. פנו אלי וחיזקו את הצעתי לשריין את סילבן כמספר שתיים ברשימת הליכוד לכנסת", ציין נתניהו.
נתניהו המשיך את הקו עליו הכריז אתמול על ניקוי הגורמים השלילים מהמפלגה ואמר, כי החליט להקים "ועדת מצע" בה ישתתפו בנוסף אליו גם השרים סילבן שלום ודני נוה וחברי הכנסת עוזי לנדאו, יובל שטייניץ, גדעון סער. לדבריו, הוועדה תדון בנושאים שונים אשר יעלו על סדר היום התנועתי.
הוא ציין כי הקמת הוועדה תאפשר לליכוד להזים את "הניסיונות המגמתיים וחסרי השחר להציג את הליכוד כמפלגה קיצונית ושולית". הוא הוסיף, כי הליכוד הינה מפלגת מרכז ולא ימין קיצוני והדגיש כי הליכוד היא המפלגה שאחראית להסכמי השלום שנחתמו עם מדינות ערב.
נתניהו פרס את עיקרי מצע הבחירות של הליכוד אשר יעסוק במלחמה בשחיתות וכן בבמאבק בנסיגות חד-צדדיות נוספות. לדבריו, הליכוד מתנגד לכל נסיגה חד-צדדית נוספת. "שמתי לי למטרה לתקן את הקילקולים. אנחנו נלחם בשחיתות. הליכוד יציג במערכת הבחירות את המלחמה בשחיתות". הוא הדגיש כי ביקש מאנשי התנועה לבחון אפשרות של הוצאת גורמים פליליים מרשימת התנועה וזאת כחלק מניקיון הכפיים של הליכוד.
עם זאת נתניהו לא התייחס לשתי בעיות מרכזיות במצע שלו - בסיעתו נמצאים כמה חברי כנסת שהואשמו בשחיתות - ח"כ בלומנטל, ח"כ גורלובסקי וח"כ חזן. בנוסף, בליכוד חברים כמה שרים וחברי כנסת אשר היו שותפים לאישור תוכנית ההינתקות כשר שלום, השרה לבנת ואף נתניהו עצמו היה חבר בממשלה אשר אישרה את התוכנית וכשר אוצר העביר לכך תקציבים.
נתניהו המשיך וצידד בתוכנית הכלכלית שלו ואמר: "פעלנו לשיפור הכלכלה. אני יודע שיש אנשים שנפגעו, אבל עתה אחרי שמילאנו את הקופה הציבורית יש כסף לעזור להם".
לפני נתניהו דיבר יו"ר סיעת הליכוד בכנסת, ח"כ גדעון סער ותקף את מפלגת קדימה. סער אמר: "אצלנו יש הליך דמוקרטי, זאת בניגוד למפלגות אחרות". סער שיבח את הליך הבחירות לתפקיד יו"ר התנועה, הליך שלדבריו עבר בצורה מופתית.

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
באקו"ם טוענים כי תחנת הרדיו הפרה את ההסכם עימה ולא העבירה דוחות רבעוניים ותמלוגים    "רדיו ללא הפסקה": "אקו"ם מנהלת מו"מ מול המשתמשים כמו בבזאר טורקי"
הדר פרבר
נציגי אירופה ואירן ייפגשו בווינה כדי לדון בגרעין    באירופה לא אופטימיים, גם בשל דבריו האנטישמיים של הנשיא האירני
אלעזר לוין
חברת "מיישבי הגליל" מציעה הטבות יחודיות לקוני 611 וילות ב-6 ישובים
יפעת גדות
דובר בית החולים: המשך טיפול בחולים מעשנים הוא העברת מסר של מחילה על ההרגל    החולה: היצרות העורקים ברגלי עשוייה היתה להיגרם ממספר סיבות, לאו דווקא העישון
הדר פרבר
משפטו של סדאם חוסיין התחדש היום    הרודן העירקי שב ותקף את ארה"ב: "עברתי עינויים קשים בכלא"    בפעם האחרונה הסתיים המשפט כשסדאם חוסיין הבהיר כי הוא מסרב להגיע לאולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il