X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"אי-תשלום שכר יותר גרוע מהקאסמים", אומר יו"ר ועד הכבאים באזור, איציק בן-אבו משביתים את תחנות שדרות, קריית-גת, קריית מלאכי ואשדוד
▪  ▪  ▪

הכבאים באזור אשקלון הפסיקו משעה 12:00 בצהריים (ד', 21.12.05) את העבודה בתחנות המשנה השייכות לאיגוד ערים לכבאות באזור אשקלון. לא תהיה פעילות בתחנות שדרות, קריית גת, קריית מלאכי ואשדוד. 90 הכבאים באזור ועוד 20 גימלאים לא קיבלו את משכורות חודש נובמבר 2005, אשר אמורות היו להיות משולמות ב-1 בדצמבר 2005.
יו"ר ועד הכבאים באזור, איציק בן-אבו: "במקרה של נפילת קאסם בערים אלו יחול עיכוב של כחצי שעה בהגעת הכבאים. אולם אי-תשלום שכר גרוע מהקאסמים. זה פוגע בנו באכזריות ובמדויק".
לפני כשבוע שיגר עו"ד גיל בר-טל, מנהל חטיבת עובדי הרשויות המקומיות בהסתדרות המעו"ף, לרוחמה אברהם, מ"מ שר הפנים, מכתב דחוף בו הוא כותב: "הרשויות המקומיות באיגוד לא מעבירות את חלקן בתקציב שירותי הכבאות בשטחיהן".
חובה של עיריית אשדוד לאיגוד נאמד בכ-2 מיליון שקל, קריית גת חייבת 800 אלף שקל, עיריית קריית מלאכי חייבת 88 אלף שקל, שדרות חייבת 44 אלף שקל, מועצה אזורית שפיר חייבת 122 אלף שקל, מועצה אזורית לכיש חייבת 40 אלף שקל, חובה של מועצה אזורית יואב עומד על 48 אלף שקל ומועצה אזורית חוף אשקלון חייבת לאיגוד כ-30 אלף שקל.
בר-טל אף טוען במכתבו כי אי-העברת הכספים גורמת לסכנה מבחינה בטיחותית. "הכבאים נאלצים להיעזר בעבודתם בציוד ישן ופגום לחילוץ נפגעים, מרכב שנפגע בתאונת דרכים". בר-טל מציין עוד כי הרשויות המקומיות באזור אינן מפרישות כספים לקרנות הפנסיה ולקופות הגמל של הכבאים.
בהסתדרות מציינים כי הכבאים התכוונו כבר לפני כשבוע להשבית את העבודה אולם חזרו בהם עקב חידוש ירי הקאסמים מרצועת עזה לאזור, ועקב הבטחתה של אברהם כי המשכורת תשולם תוך כמה ימים. "רוחמה אברהם הבטיחה אולם הבטחותיה לא קוימו", אומר בן-אבו.
"עד עכשיו נהגנו בסבלנות כי לא רצינו לסכן חיי אדם עקב ירי הקאסמים, אולם הממשלה לא מותירה לנו ברירה. לצד דיבורים על מלחמה בעוני ורגישות חברתית, לא נעשה כלום. לא צריך תוכניות - צריך פשוט לשלם משכורות". גם הכבאים באזור בית שמש וגליל עליון נמצאים בבעיה דומה וגם הם לא קיבלו את משכורת נובמבר.

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בעברו הצבאי שימש האלוף ב(מיל.) שחור בתפקיד מתאם פעולות הממשלה ביהודה שומרון וחבל עזה
הדר פרבר
צוין באירועים ברחבי העולם במטרה לעורר מודעות בקרב הציבור לסבל הרב של בעלי החיים במעבדות הניסויים, בתעשיות הלבוש, המזון והבידור, ועוד
נוה יוסף
השופטת דורית ביניש האריכה ב-30 יום את מעצרו של שמעון זהריאן, הנאשם ברצח, על-מנת לאפשר למדינה לסיים את חקירת מותו של עד התביעה יוני אלזם    ביקשה להודיע בתקופה זו האם בכוונת המדינה להמשיך בניהול המשפט
עומר שיקלר
טילי ה"בלובה" משוגרים מסיפון צוללות גרעיניות    בעלי טווח פגיעה של 8,000 ק"מ    הניסוי הוגדר כמוצלח
שלומי דיאז
החשד הוא כי פגע גם בבנותיו ובנכדותיו    שוחרר למעצר בית בשל גילו ומצבו הרפואי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il