X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתונים אלה הוצגו בדיון של הוועדה לענייני ביקורת המדינה עלות שכר היו"ר - 552 אלף שקל בשנה; עלות שכר יו"ר מחוז חיפה - 490 אלף
▪  ▪  ▪

הוועדה לביקורת המדינה קיימה היום (ד', 21.12.05) דיון בנושא ארגון נכי צה"ל, בעקבות דוח מבקר המדינה בנושא זה. במהלך הדיון הציגה סגנית רשם החברות דוח מיוחד שהוכן על-ידי רואה חשבון מטעמה ובו פירוט עלות שכר בכירי הארגון לשנת 2003.
בראש רשימת מקבלי השכר עומד היו"ר, משה מטלון - 552 אלף שקל בשנה. אחריו יו"ר מחוז חיפה (490 אלף), מחוז השפלה (470), מחוז ירושלים (426), מחוז באר שבע (482), ומחוז תל אביב (402), מנהל בית הלוחם תל אביב (430) מנהלת הכספים (480).
היא ציינה כי בארגון מועסקים 370 עובדים ועלות שכר 17 הבכירים מהווה 20 אחוז מסך כל המשכורות בארגון.
יו"ר הוועדה, ח"כ מלי פולישוק משינוי, התייחסה לנתונים ואמרה: "בדוח המבקר מופיעים ליקויים שונים המורגשים על-ידי הנכים המקבלים שירות מהארגון. חלקם לא מרגישים טוב, בלשון המעטה, ביחס לטיפול בהם. בחלק מהנושאים הארגון אינו מתנהל כשורה ועליו לבדוק טוב את עצמו ולתקן את הדרוש תיקון.
"אנחנו צריכים לשאוף לכך שלא יהיה אפילו נכה אחד שלא ירגיש 100 אחוז. לאור חשיבות ורגישות הנושא, על ראשי הארגון לנהוג במשנה זהירות על כל אגורה שהוא מוציא, לוודא שהיא מגיעה לנכי צה"ל וללא שום בזבוז בדרך".
נציג מבקר המדינה בדיון אמר כי בדוח המבקר נמצאו ליקויים בקיום התקשרויות ללא הליך תחרותי, מינוי בכירים ללא מכרז, היעדר פיקוח ובקרה וניהול נכסים לקוי.
סגנית רשם העמותות, עו"ד אביטל שרייבר, ציינה כי בשנת 2004 ערך משרד הרשם ביקורת נרחבת בארגון ולאחרונה פורסם דוח שנמסר לארגון בתחילת דצמבר. "בדוח ישנם ליקויים רבים, חלקם נותנים את ההרגשה שיש יותר דאגה למנגנון מאשר לאנשים שאמורים ליהנות מהשירות של הארגון. נדרוש מהארגון תהליך של הבראה, במסגרתו רואה חשבון מטעמנו ישקיף וילווה את הפעילות, וייכתב מסמך התחייבות מטעמם כתנאי לאישור ניהול תקין של העמותה לשנת 2006".
יו"ר ארגון הנכים, משה מטלון, הסביר לחברי הוועדה כי שכר העובדים בארגון הוא שקוף, מתפרסם בביטאון "הלוחם" ולדבריו, "אנחנו עומדים בכל הכללים". מטלון ציין עוד כי התקציב השוטף של העמותה הוא 80 מיליון שקל, מתוכן ארבעה מיליון תמיכה של המדינה.
"אני מוכן לוותר על גיוס התרומות, אבל לא יהיה מי שיתמוך בבתי הלוחם, שהוקמו מכספי תרומות בלבד, המדינה לא תעשה זאת. אנחנו יוצאים לקהילות יהודיות בעולם ומגייסים כספים. יש לנו נכסים בהיקף של 170 מיליון שקל. אני גאה בעשייה שלנו לציבור, הנובעת מהחוסן הכלכלי שלנו. אף אחד לא אוהב ביקורת אבל אנחנו לא נגדה. אם בכל כך הרבה עשייה יש סדר ליקויים כמו זה שהתגלה, זה מקובל. אנחנו נתקן את הליקויים, נתייעל. חלק גדול מהליקויים כבר תוקנו".

תאריך:  21/12/2005   |   עודכן:  21/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
העלייה נרשמה בהמשך לעלייה של 8.5% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2005
מירב לוי
עלות ההתקנה בכל האוטובוסים הצהובים - 7 מיליון שקל    המימון הושג בסיוע ח"כ רצאבי    התקנת חגורות בכל הסעות התלמידים תיעשה רק משנת הלימודים הבאה
נוה יוסף
בית המשפט דחה תביעת לשון הרע שהגישה יבואנית פיאט בישראל כנגד אתר אינטרנט שביקש מגולשיו לדרג את רמת שביעות רצונם מהשירות במוסכי החברות השונות
הדר פרבר
שר ההגנה: לא ברור אם בן-לאדן עדיין בחיים, ואם כן - הוא ככל הנראה מסתתר סמוך לגבול פקיסטן-אפגניסטן
אלעזר לוין
זכו במכרז של המינהל ב-4.7 מיליון דולר, אך נפסלו בשל טעות טכנית    קבוצה בראשות עו"ד חג'ג' תקנה את המגרש במחיר כמעט-זהה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il