X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
37% מההורים ציינו כי אחד מהם נשאר עם ילד בבית הנשים נעדרות יותר מהעבודה בגלל טיפול בילדים 68% מרוצים מכלל הסידורים לילדיהם
▪  ▪  ▪

המסגרת הטיפולית של 56% מהילדים עד גיל חמש משעות הבוקר ועד אחה"צ היא בתשלום. 44% מהילדים נמצאים ללא תשלום. בקרב האוכלוסיה היהודית 24% מהילדים נמצאים עם אחד ההורים, לעומת 69% בקרב האוכלוסיה הערבית. כך עולה מתוך נתוני הסקר החברתי 2004 שערכה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
עם העלייה בגיל הילד, עולה השימוש במסגרות בתשלום. בקרב היהודים מ-51% ל-85%, ובקרב הערבים מ-8% ל-55%.
נשארים עם הילדים בבית
37% מההורים דיווחו שלפחות אחד מילדיהם נמצא בשעות היום עם אחד מההורים, ו9% דיווחו כי לפחות אחד מילדיהם נמצא בהשגחת מטפל או קרוב משפחה ללא תשלום.
21% מההורים במשפחות חד-הוריות דיווחו שלפחות אחד מילדיהם נמצא איתם בשעות היום, ואילו במשפחות דו-הוריות 38% מההורים דיווחו על כך שלפחות אחד מילדיהם נמצא בשעות היום עם אחד מההורים. 15% מההורים במשפחות חד-הוריות דיווחו כי לפחות אחד מהילדים נמצא בהשגחת מטפל או קרוב משפחה ללא תשלום, לעומת 9% בקרב משפחות דו-הוריות.
הורים עובדים - נאלצים למצוא סידור
בקרב הורים אשר שניהם עובדים, גבוה אחוז אלה השולחים את ילדיהם למסגרת בתשלום: בקרב 77% מההורים שלהם ילד אחד או שניים, ובקרב 75% מההורים שלהם שלושה ילדים או יותר לפחות ילד אחד נמצא במסגרת בתשלום.
לעומת זאת, בקרב הורים ששניהם לא עובדים אחוז אלה השולחים את ילדיהם למסגרת בתשלום הוא נמוך. בקרב 19% מההורים שלהם ילד אחד או שניים, ובקרב 11% מההורים שלהם שלושה ילדים ויותר.
הקשר בין רמת ההכנסה לסידור בתשלום
מהסקר עולה כי עם העלייה ברמת הכנסה לנפש עולה אחוז הילדים בגיל שלושה חודשים עד שנתיים הנמצאים בהשגחת מטפל/ת או קרוב משפחה בתשלום. מ-9% ברמת הכנסה של עד 1000 ש"ח ברוטו לנפש עד ל-29% ברמת הכנסה מעל 5000 ש"ח ברוטו לנפש.
הנשים נעדרות יותר מהעבודה
30% מההורים העובדים נעדרו מהעבודה בגלל מחויבות לטיפול בילדים: בקרב הנשים 40% נעדרו מהעבודה מסיבה זו, לעומת 23% בקרב הגברים.
78% מאוכלוסיית ההורים העובדים לילדים עד גיל 5 מרוצים מהגמישות שמקום העבודה מאפשר לצורך טיפול בילדים: שיעור המרוצים עומד על 82% בקרב נשים, לעומת 75% בקרב גברים.
ל-34% מההורים המועסקים היה קושי לטפל בילדיהם בגלל מחויבות לעבודה: בקרב הנשים ל-39% היה קושי בגלל סיבה זו, לעומת 31% בקרב הגברים.
שביעות רצון מהסידור לילדים
86% מאוכלוסיית ההורים לילדים בגיל שלושה חודשים עד חמש שנים מרוצים מכלל הסידורים לילדיהם. שיעור שביעות הרצון בקרב האוכלוסיה היהודית עומד על 90%, לעומת 77% בקרב האוכלוסיה הערבית.
שיעור שביעות הרצון בקרב בעלי תעודה אקדמית (91%) או תעודה על-תיכונית (90%) גבוה יותר מבעלי תעודת בגרות (85%) או השכלה נמוכה וחסרי השכלה (82%).
שיעור שביעות הרצון מכלל הסידורים בקרב הורים במשקי בית עם הכנסה ברוטו לנפש מעל 3,000 ש"ח לחודש עומד על 93%, לעומת 82% בקרב הורים במשקי בית עם הכנסה ברוטו לנפש נמוכה מ-1,500 ש"ח לחודש.
76% מההורים לילדים בגיל שלושה חודשים עד חמש שנים המשלמים עבור מסגרות טיפול בילדים, דיווחו כי התשלומים מכבידים על תקציב משק הבית.

תאריך:  26/12/2005   |   עודכן:  26/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
פרננדז החל לערוך שיחות אישיות    שפיגלר הגיע למחנה האימונים של בית"ר    פרננדז מודאג מכך שחמישה שחקנים לא יכללו בסגל בית"ר בשבת    מטרבסקי בהיכון
מירב לוי
הארגון מוחה על פגיעה בתנאי עבודתם של המורים, שינויים חד-צדדיים שערך משרד החינוך במתכונת בחינות הבגרות וההוראה שיצאה אחרי תחילת שנת הלימודים להכין את התלמידים למבחני פיזה
מירב לוי
את הקורסים מציעה המכללה האקדמית להנדסה, סמי שמעון, כמחווה של תרומה לקהילה
אלעזר לוין
שווי הרכוש 160 מיליון שקל - הפרמיה מיליון שקל
שי פאזונר
בעבר, קיים המכס מכירות פומביות של חלק מהמוצרים המוברחים, או השמיד אותם, בצורה לא עקבית ומבלי ליידע את היבואנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il