X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בכירים בפת"ח ממשיכים להאשים את ישראל וטוענים כי "המתקפות האוויריות מחזירות את הכיבוש ושפיכות הדמים לרצועה" דובר ארגון החמאס: "לציונים יש מוח מעוות שמבין רק דמים ורצח"
▪  ▪  ▪

תנועת הפת"ח, אשר מצוייה בשיאו של משבר-פנים ערב הבחירות לפרלמנט הפלשתיני, מזהירה היום מפני החרפתן של תקיפות חיל האוויר הישראלי כנגד "מתקנים ציבוריים", וקוראת לתושבי רצועת עזה "להיזהר". בכירים בתנועה קראו לאיחוד האירופי, לממשל האמריקני ולחברי הקוורטט "להתערב לאלתר כדי להפסיק את המתקפה הישראלית, אשר מטרתה היחידה היא לגרום תוהו ובוהו ולשבש את תהליך קיום הבחירות הפלשתיניות".
בהודעה רשמית שפרסמה היום (ג', 27.12.05) התנועה נכתב כי "המתקפות האוויריות הישראליות והירי הארטילרי מחזירים את הכיבוש, על הכיעור, הטרור ושפיכות הדמים שלו, לשטחי הרצועה. הדבר גורם למהומה גדולה, ועוזר לישראלים להתחמק ממחויבותם לרגיעה".
דובר החמאס: "לציונים יש מוח מעוות"
גם ארגון החמאס מצטרף להזהרות ששוגרו היום לתושבי השטחים. "איומיה החוזרים של ישראל לחסל חברים בארגון החמאס בגדה המערבית, היא הוכחה נוספת למוחם המעוות של הכוחות הציונים אשר מבינים אך ורק את שפת הרצח והדמים". כך אמר מושיר אל-מסרי, דובר ארגון החמאס ברצועת עזה.
אל-מסרי קרא לאוכלוסיה הפלשתינית, לרבות לאנשי ארגונו, "לפקוח עין", על-רקע האיומים ששיגרו בכירי הביטחון בישראל. "הם רוצים לחזור למעגל ההתנקשויות והחיסולים ואינם מפרידים בין פלשתיני לפלשתיני", אמר דובר הארגון.
"היזהרו מגורל דומה לשל רחבעם זאבי"
לפני כחודשיים דיווחנו כאן לראשונה כי ארגון "החזית העממית" פירסם בעמוד השער של אתר האינטרנט הרשמי שלו, פוסטר של החוליה אשר ביצעה את רצח שר התיירות הישראלי רחבעם זאבי לפני 4 שנים.
בשני צידי הפוסטר ובחלקו העליון הוצגו תמונותיהם של אבו עלי-מוסטפא, מנהיג החזית העממית שחוסל בידי צה"ל ב- 2001, ואחמד סעדאת, מחליפו כמנהיג הארגון, שהורה על רצח זאבי והנמצא במעצר בכלא יריחו. במרכז הפוסטר נראו ארבעת חברי חוליית הרצח, לבושים מדים צבאיים וחמושים. אחד מהם נראה מניח את רגלו על ציור גופתו של השר זאבי העטופה בדגל ישראל ומתחתיה מופיע הכיתוב הבא: "זה גורל ההנהגה שלכם, גדודי אבו עלי מוסטפא". במרכז החלק העליון של הפוסטר נכתב: "גדודינו יוסיפו לפעול לחיסול המפעל [הציוני] שלכם".
סוכנות הידיעות הפלשתינית "מען" מדווחת היום (שלישי, 27.12.05) כי לטענת בכירים פלשתינים, ישראל שיגרה, בעקבות חשיפת דבר הפוסטר, מכתב מחאה רשמי לרשות הפלשתינית. סוכנות הידיעות ציינה כי פרסום הפוסטר היה בבחינת אחת הסיבות שהובילו את ישראל להתנגדותה באשר להשתתפות תושבי מזרח ירושלים בבחירות לפרלמנט הפלשתיני. אגב כך, בשיר אלח'ירי, נציג החזית העממית בוועד הפועל של אש"ף, ועבד אללטיף גית', אחד המתמודדים ברשימה של החזית, שללו את דבר קיומו של פוסטר מסוג זה.
חנא עמירה, חבר הוועד הפועל של אש"ף, אמר היום כי "הטענה הישראלית אינה אלא תירוץ למניעת תושבי ירושלים מהשתתפות בבחירות", והזהיר ש"כל החלטה למניעתם תהווה סיבה לרשות הפלשתינית להודיע על דחיית הבחירות", האמורות להתקיים ב-25 בינואר 2006.

תאריך:  27/12/2005   |   עודכן:  27/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
בחדשות ערוץ 2 דווח כי רה"מ שרון עבר לפני כחודשיים בדיקת אקו לב בה התגלה מום בעליות הלב, אך הכחיש זאת כשהתבקש להגיב על הידיעה
נוה יוסף
נציג הכונס בבית המשפט: "ההצעה השלישית טובה באופן מהותי מן ההצעות הקיימות כיום"
יוסי עבדי
"בכוונת רשויות אכיפת החוק להגדיל ולהרחיב את מאגר המידע הגנטי של המשטרה", כך אמרה היום עו"ד גלי בן-אור ממשרד המשפטים, אשר הובילה את החקיקה בנושא מאגר המידע הגנטי    מומחים לזכויות האדם: "ישנו חשש לפגיעה בפרטיות בשל הרחבת המאגר"
שי פאוזנר
השלימה גיוס של 750 אלף דולר ממשקיעים קיימים ופרטים חדשים    פיחתה מערכת לטיפול בכיבים ופיצעי לחץ בשיטה ייחודית
יוסי עבדי
ליועמ"ש שוגר הערב מכתב תלונה מטעם הליכוד, בו הואשם סגן שרת החינוך, מגלי ווהבה, ב"ניצול משאבי משרד החינוך לצורכי תעמולה למפלגת קדימה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il