X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
בצעד חריג נכנס צבא לבנון ל"שטח החיזבאללה" על הגבול עם ישראל, ואיתר שתי קטיושות שהוכנו לשיגור "צוות החבלנים המיוחד" ממשיך בסריקות ומבטיח לעצור את הפעילים
▪  ▪  ▪
סניורה. "נתפוס את האחראים לירי"

צבא לבנון נגד החיזבאללה? צוות חבלנים מיוחד של צבא לבנון איתר וניטרל אחר-הצהרים (יום ו') שתי קטיושות סמוך לגבול עם ישראל. הקטיושות נמצאו במטעי פירות ונועדו, כך מעריכים, לשיגור בימים הקרובים.
גורמי הביטחון הלבנונים לא ידעו להעריך לאיזה ארגון שייך הנשק שנמצא, אך הדגישו כי הם ממשיכים בחיפושים אחר רקטות נוספות. "שני הטילים נמצאו בפרדס ליד העיר נאקורה", אמר בכיר לבנוני לסוכנות AP וציין, כי כוחות הצבא יעשו ככל יכולתם לאיתור נשק נוסף.
בצעד חריג, גינה הערב ראש הממשלה הלבנוני, סניורה, את ירי הקטיושות לישראל, ואמר כי ממשלתו תעשה ככל יכולתה על-מנת "לתפוס את האחראים", ולהבטיח כי "דבר הירי לא יחזור שנית". החלטת צבא לבנון לחדור לשטח "שליטתו" של ארגון החיזבאללה, מהווה צעד חריג בהתנהלות הלבנונית. אזור הגבול עם ישראל נשלט בשנים האחרונות, רובו ככולו, על-ידי אנשיו של חסן נסראללה, ומוכר על-ידי רבים כ"חיזבאללה-סטן".
מבצע החיפושים של צבא לבנון החל בעקבות ירי קטיושות ומרגמות (שלישי בערב), משטח לבנון לעבר ישראל. כתוצאה מהירי נפגעו כמה בתים בקריית שמונה, אחד מהם מפגיעה ישירה. לא היו נפגעים בנפש.
בהודעה מפתיעה, נטל ארגון אל-קאעידה בעירק את האחריות על שיגור הקטיושות לשטח ישראל. בהודעה נטען, כי ה"ארגון שיגר 10 טילים לעבר המדינה הציונית, במסגרת מיתקפה חדשה שיוזם הארגון".
בעקבות הירי, הודיע רשמית ארגון החיזבאללה, כי לא לקח חלק בפעולה. גם ארגונים פלשתינים הפועלים מלבנון וסוריה, ובהם ארגונו של אחמד ג'יבריל טענו, כי הם לא שיגרו את הקטיושות לעבר ישראל. ישראל, לעומת זאת, הטילה אחריות על סוריה ולבנון. בתגובה לירי הקטיושות הפציצו מטוסי צה"ל כמה מבנים בשטח לבנון בהם משתמשים ארגוני הטרור הפלשתינים.

תאריך:  30/12/2005   |   עודכן:  30/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
"אימיילים ושיחות טלפון מלבנון לפעילי הג'יהאד האיסלאמי מוכיחים זאת", אומר הבכיר    הוסיף: "בעבר שתקנו כי זו הייתה המגמה, כעת יש אג'נדה אחרת"
יהונתן דחוח-הלוי
בראיון ל"שלום טורונטו" מביע האלוף (מיל.) עוזי דיין, אופטימיות שמפלגתו החדשה "תפנית" תעבור את אחוז החסימה ותוכל להוביל למאבק אמיתי בשחיתות השלטונית, לשינוי סדר העדיפות הלאומי לטובת הנושאים החברתיים והכלכליים וליצור מציאות ביטחונית מדינית נוחה לישראל על בסיס מאבק בלתי מתפשר בטרור
אסף גדות
קבצי תמונות מיוחדים, בשם Windows Meta-Files (wmf.) יוצרים פירצת אבטחה קריטית במערכת ההפעלה 'חלונות'
מחלקה ראשונה
הנשיא בוש טוען: מדובר בתוכנית סודית ביותר שנועדה להגן על הביטחון הלאומי של ארה"ב    מתנגדיו טוענים: הציתותים נעשו בלא היתר של בית משפט ותוך חדירה גסה לפרטיות
אסף גדות
בבית הלבן התגלתה פירצה: קבלן חיצוני ביצע מחקר בלתי-חוקי על התנועה והשימוש באתר האינטרנט של הבית הלבן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il