X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סוף טוב: פעילת זכויות האדם הבריטית ושני הוריה שוחררו אמש לאחר שנחטפו בידי חמושים פלשתינים ביום רביעי האחרון בבריטניה חוששים: האנרכיה תמנע ממשקיפים בינ"ל להגיע לשטחי הרשות ולפקח על אמינות הבחירות לפרלמנט
▪  ▪  ▪

פעילת זכויות האדם הבריטית, אשר נחטפה יחד עם הוריה בידי חמושים פלשתינים (רביעי,28.12.05) מבהירה היום כי תישאר במזרח התיכון על-מנת לסייע לתושבי השטחים. "מצבנו הבריאותי טוב, וטופלנו היטב על-ידי החוטפים", נכתב בהודאת המשפחה.
ד"ר כמאל א-שראפי, חבר המועצה המחוקקת הפלשתינית, הודיע אמש על שחרורם של שלושת החטופים הבריטים, פעילת זכויות האדם, קייט ברטון ושני הוריה.
במסיבת עיתונאים שקיים א-שראפי לאחר השחרור, אמר חבר הפרלמנט, כי השלושה היו בדרכם מחוץ לרצועה בליווי הקונסול הבריטי וחברי הקונסוליה.
א-שראפי אמר כי הוא "יכול עכשיו להגיד שמשבר בני הערובה הבריטיים הסתיים". "ברטון עשתה רבות לטובת העם הפלשתיני והתמיכה בו, כמו רבים מפעילי השלום הזרים המגיעים למקומות כמו בלעין, בכדי לתמוך בעם הפלשתיני ומחאתו נגד בניית הגדר וההתנחלויות".
קייט ברטון (25), שעבדה ברצועה כמתאמת יחסי החוץ של מרכז "אלמיזאן" לזכויות אדם, נחטפה יחד עם הוריה הלן ויו ברטון על-ידי קבוצת חמושים, הקוראים לעצמם בשם "גדודי המוג'אהדין של ביית אלמקדס". על-פי הדיווחים, השלושה הוכנסו למכונית, לאחר איומים מצד חמושים. ניסיונם של כוחות הביטחון הפלשתינים לעצור את הרכב החשוד - לא צלח.
בני משפחת החטופים שחררו אמש הודעה, בשיתוף עם משרד החוץ הבריטי. "אנו רוצים להודות לכל מי שסייע במאמצי השחרור, ועזר לנו להחזיק בתקווה כי הכל יסתיים בשלום", נכתב בהודעה. "אנו מודעים לקשיים הרבים שקיימים בשטחים בימים אלה, אבל כרגע אנו רוצים רק לחבר את המשפחה ולהתאחד בשנית", הוסיפו.
נמשיך לחטוף אזרחים עד שישראל תיסוג מהגדה"
ההערכה היא, כי החטיפה באה על-רקע המאבקים הפנימיים בתנועת הפת"ח. "גדודי חללי אל-אקצה" מאיימים בימים האחרונים להמשיך ולערער את "השקט האזורי" בשל גיבוש רשימה "לא צודקת" של המועמדים לבחירות לפרלמנט הפלשתיני (ינואר 2006). "אנחנו דורשים לבחור באנשים הטובים ביותר, שיוכלו להתמודד עם המציאות החדשה והרגישה", אמר דובר הגדודים. "אם נציב אנשים שלא מתאימים לתפקד, נזרע את שורשי האלימות מחדש", הבהירו החמושים.
הבוקר דווח כי בבריטניה מביעים חשש כי עקב האיומים לחטוף אזרחים נוספים, יימנעו משקיפים נוספים להגיע ולהשתתף בבחירות לפרלמנט הפלשתיני (ינואר 2006). בגלי צה"ל דווח כי בבריטניה חוששים שהדבר עלול לפגוע באמינות הבחירות. על-פי הדיווחים, "גדודי המוג'אהדין של ביית אלמקדס", מאיימים להמשיך ולחטוף אזרחים זרים, "אם ישראל לא תיסוג גם מהגדה ולא תפסיק את הפעילות הצבאית מצפון הרצועה".

תאריך:  31/12/2005   |   עודכן:  31/12/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
מגלה: בקרוב נחל בייצור כדורי רובה    צוות ישראלי בינמשרדי בראשות עו"ד דב ויסגלס יתכנס מחר לדון בתרחישי השתלטות החמאס על הרשות לאחר הבחירות לפרלמנט
יפעת גדות
קריאות המיילדת "לדחוף" עלולות לגרום לבעיות בלידה    לעיתים קרובות מומלץ לאפשר לאשה לנהוג בטבעיות
יוסי עבדי
סגן נשיא סוריה לשעבר, עבד אל-חלים ח'דאם, תוקף את בשאר אסד, וטוען: "הוא יכול היה למנוע את רצח חרירי"    מדגיש: "הסורים עשו טעויות קשות בלבנון"
יוסי עבדי
בצעד חריג נכנס צבא לבנון ל"שטח החיזבאללה" על הגבול עם ישראל, ואיתר שתי קטיושות שהוכנו לשיגור    "צוות החבלנים המיוחד" ממשיך בסריקות ומבטיח לעצור את הפעילים
מחלקה ראשונה
"אימיילים ושיחות טלפון מלבנון לפעילי הג'יהאד האיסלאמי מוכיחים זאת", אומר הבכיר    הוסיף: "בעבר שתקנו כי זו הייתה המגמה, כעת יש אג'נדה אחרת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il