X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המיליארדר ארקדי גאידמק הודיע בצהריים כי הוא עוצר את העברות הכספים לגורמים בישראל עד להודעה חדשה דורש מהמשטרה להחליט אם מקורותיו הכספיים חוקיים
▪  ▪  ▪

המיליארדר ארקדי גאידמק פירסם בשעות הצהריים (ד', 4.1.06) הודעה רשמית האומרת כי מעתה הוא מפסיק להזרים כסף לכל ההשקעות בישראל, בינהן, מד"א, בית החולים תל השומר, קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים ועוד. לדבריו, הוא עושה כך עד שבישראל יפסיקו לרדוף אותו, ועד שרשויות החוק יקבלו החלטה סופית בקשר למקורותיו הכספיים.
בהודעה שהפיץ נכתב: "עד להחלטה סופית של רשויות המדינה באשר למקורותיי הכספיים, אפסיק את כל התרומות והסיוע למוסדות וארגונים". גאידמק הוסיף ואמר, כי "מדובר במצב בלתי נסבל, על-פיו המשטרה אינה מבססת חשדות או טענות של ממש נגדו, אך בו בזמן יוצרים גורמים במשטרה אווירה ציבורית של משפט והכרעת דין".
הבוקר דווח בגלי צה"ל, כי גאידמק שוקל להוציא את כל עסקיו מישראל. על-פי הדיווח, נפגש גאידמק עם מקורביו על-מנת לשקול את צעדיו בשל היחס השלילי, לטענתו, שהוא זוכה לו בישראל. במידה ויחליט לעזוב את ישראל, ימכור את אחזקותיו בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ובקבוצת הכדורסל הפועל ירושלים. גאידמק שוקל לקיים מסיבת עיתונאים שבה יודיע על החלטתו.
אחת הסיבות לכעס בסביבת המיליארדר היא הפרסום הבוקר בעיתון מעריב, כי המשטרה הזהירה את הסוכנות היהודית שלא לקבל ממנו כל כסף או סיוע. על-פי הדיווח, גאידמק ביקש להתמנות לחבר עצרת הסוכנות ובתמורה הסכים להעביר תרומה של 50 מיליון דולר לחינוך הציוני בחבר המדינות. כמו כן, הוא נחקר הבוקר במשטרה פעם נוספת.
אוהדי בית"ר ירושלים הודיעו כי הם מתכננים הערב הפגנה רבת משתתפים כדי לתמוך בבעל הקבוצה. יש לציין כי אותם אוהדים קראו כלפי גאידמק קריאות גנאי, לאחר שהודיע כי בכוונתו להביא שחקן ערבי לקבוצה.
בין הארגונים והפרויקטים שבהם תומך גאידמק ניתן למצוא את מד"א; בית החולים תל השומר (מרכז הטראומה); פרויקט "עתידים" של משרד הביטחון; בית לחיילים בודדים במצפה רמון; מרכז טיפולי שיניים לילדים במצוקה בירושלים; מרכז לאבחון שיקומי להפרעות בהתפתחות של ילדים בשיתוף ביה"ח הדסה; "דירות מדרגה" (מגורים זמניים) בתנאי פנימייה לנערות במצוקה שנשרו ממוסדות החינוך; פרויקט סיוע לקליטתם ושילובם של עולים יוצאי אתיופיה; יד לשריון בלטרון; עמותת עלם; כנס הרצליה; ארגון בית"ר העולמית; ישיבת חברון; בתי כנסת ומוסדות דת ברחבי הארץ ובמדינות חבר העמים; מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים; קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים; קונגרס הקהילות היהודיות ברוסיה; עמותת עזרא ברוסיה; בתי ספר יהודיים ברוסיה: איגוד הקהילות היהודיות.
זמן קצר לאחר פרסום ההודעה הראשונית, כי הוא שוקל את הפסקת השקעותיו, עלתה הערכה כי האפשרות שגאידמק יוציא עסקיו מישראל הודלפה במטרה ללחוץ על גורמים שונים, כדי שגאידמק יקבל פירסום חיובי והקלות.
על גאידמק נאסרת הכניסה לחלק ממדינות אירופה, מאחר והוא מבוקש בצרפת בגין חשד למעורבות במסחר בנשק. שלטונות צרפת ממשיכים גם בימים אלו את החקירה נגדו.

תאריך:  04/01/2006   |   עודכן:  04/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המשטרה מסרה כי "נמצאו ראיות לכאורה" למעורבות ג'יימס ומרטין שלאף בהעברת 3 מיליון דולר לשרון    החוקרים הסתירו כי ג'יימס נחקר ב- 22.12.05 כעד בלבד, לא כחשוד
הדר פרבר
הגרדיאן הבריטי מדווח על מסמך סודי של המודיעין האירופי המזהיר מפני פיתוח טילים ארוכי טווח ונשק להשמדה המונית באירן, ובמדינות נוספות כמו סוריה ופקיסטן
מירב לוי
400 הסטודנטים הראשונים שירשמו ללימודי תואר ראשון בקמפוס באילת יזכו למלגות לימודים מלאות
אלעזר לוין
הקבלן הראשי והשותף לשעבר הצטרף לבקשה לפרק את החברה בגין חובותיה
אלעזר לוין
בין המקבלים: ארנסון, פרנקל, קוטלר, מזרחי, נייר ואליספור    קיבלו "ברכת כהנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il