X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי ההפסד לרומא בשבוע שעבר, הפועל י-ם חייבת לנצח הערב את דינמו מוסקבה כדי להבטיח את ההעפלה לשלב הבא המאמן האדום כבר מוכן: "אני מקווה שההפסד לרומא עשה את שלו"
▪  ▪  ▪

שבוע עבר מאז ההפסד הביתי של הפועל י-ם לרומא ביול"ב קאפ. שבוע שבו חלם ארז אדלשטיין על שני דברים: דיאן בודירוגה, שהזכיר לו כמה הוא עדיין גדול ודושאן איבקוביץ', שיעלה הערב את קבוצת החלומות שלו על הפרקט במלחה. בין לבין דילג אדלשטיין מעל הגליל העליון ועכשיו הוא מוכן למלחמה בדוב הרוסי הגדול והיקר - דינמו מוסקבה כבר מחכה (ג', 19:00, שידור ישיר בערוץ 1).
כבר שלושה שבועות מדברים בי-ם על הניצחון שיבטיח סוף סוף ובאופן רשמי את ההעפלה לשלב הבא ביול"ב קאפ. מה שנראה כדבר טריוויאלי אחרי הניצחונות על הכוכב האדום ולה-מאן, נראה פתאום קצת בספק ופתאום הדרך לשלב הבא נראית קצת יותר קשה.
נכון שניצחון הערב יסגור את הסיפור אחת ולתמיד, הבעיה היא שהדרך לניצחון עוברת דרך הקבוצה הטובה ביותר במפעל. דינמו מוסקבה מציגה סגל גלאקטי ונוצחה עד עכשיו רק פעם אחת במפעל (מול לה-מאן בשבוע שעבר). במשחק חסר חשיבות, היות והיא את המקום הראשון בבית ואת הכרטיס לשלב הבא כבר הבטיחה.
המשחק הראשון בין הקבוצות היה חד-צדדי. דינמו לא ממש התקשתה מול י-ם וטיילה די בקלות לניצחון 86-68. הפעם מקווים בי-ם שהדברים ילכו קצת אחרת, כי הפסד בייתי נוסף יסבך עוד יותר את המצב ויכריח את י-ם לנצח בשבוע הבא בבלגרד. אפשרות נוספת היא ניצחון של הכוכב האדום על רומא, מה שגם ישלח את האדומים לשלב הבא בלי קשר לתוצאה הערב.
ארז אדלשטיין מקווה שהקבוצה שלו למדה משהו מאותו משחק וגם מההפסד בשבוע שעבר: "מהמשחק ההוא למדנו, שברמה הזאת חייבים לבוא ולשחק בצורה אינטנסיבית. קיבלנו שם שיעור, כי לא היינו בכיוון. באנו אחרי ניצחון גדול ברומא ולא הצלחתי להוריד את השחקנים לקרקע. אני מקווה שההפסד לרומא יעשה את שלו ויחד עם הקהל פה נהייה חייבים לנצח את המשחק הזה".
הארז השני של י-ם, מרקוביץ', סומך על האנרגיות מהניצחון על הגליל ולא מתרגש מהשמות של דינמו: "ללא ספק המשחק שם היה רע מאוד. אני בטוח שהמאמנים שלנו יכינו אותנו כמו שצריך, כדי שנעשה את הדברים אחרת מהמשחק הראשון. זה תלוי בנו, אנחנו צריכים לעלות עם אותם אנרגיות כמו שהיו לנו נגד הגליל, במיוחד בהגנה. זה משחק מפתח וכולם יודעים כמה הוא חשוב ואנחנו באים לנצח. לא צריך להתייחס לשם כזה או אחר, הם קבוצה, הם בני-אדם. הם קבוצה טובה, אבל גם אנחנו קבוצה שיכולה לנצח כל יריבה".
המקום הראשון של דינמו לא ממש בסכנה, מה שנתן לשלושה שחקני מפתח את האפשרות להישאר בבית ולנוח: דימטרי דומאני, לאזרוס פאפאדופולוס ובויאן פופוביץ' הפצועים לא הגיעו עם הקבוצה לישראל, אבל גם בלעדיהם יש לאיבקוביץ' סגל מרשים. האנו מוטולה, רובן דאגלאס ומירה צ'טמן הם שלד מובחר לכל קבוצה ורוב תשומת הלב של י-ם תתמקד בהם.
דושאן איבקוביץ' ומוטולה כבר ביקרו בארץ פעמים רבות, אבל עבור שניהם תהיה זו הפעם הראשונה בי-ם ולא הביקור השנתי בהיכל נוקיה. המאמן הותיק התייחס לכך עם נחיתת הקבוצה בארץ: "האמת שזה מוזר מאוד לנחות בנמל התעופה של ישראל ולא לנסוע לת"א אלא לירושלים. חלק מהשחקנים שלנו לא הגיעו, מאחר ואני מעדיף שהם יתאוששו מהפציעות וינוחו. אלה שהגיעו יזכו להזדמנות להוכיח עד כמה הם טובים. אני בטוח שיהיה משחק מעניין. שמעתי שהפועל ירושלים היא קבוצה טובה ומהירה".
האנו מוטולה דיבר גם הוא על הביקור בי-ם: "יהיה מעניין לשחק בירושלים ולבקר בה. אנחנו צריכים לסמוך על ההגנה שלנו. המטרה שלנו היא זכייה ביול"ב-קאפ, לכן אנחנו צריכים לבוא מחר כדי לנצח".

תאריך:  10/01/2006   |   עודכן:  10/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
חוקרי המס ישולבו בפעילות משטרתית    מנכ"ל משרד התקשורת: "המטרה היא להכות בכיסו של מפעיל הרדיו הפיראטי"
שלומי דיאז
כעסה שהאם העירה לה על חוב כספי    האם הגיבה בתקיפה משלה
שלומי דיאז
בעל עסק וקבלן בנייה נסחטו    המשטרה עצרה חשודים
אלעזר לוין
החברה ביטלה חד-צדדית חוזה של מתווך ותיק וניתקה אותו ממערכת המחשבים    ביהמ"ש המחוזי בת"א הוציא צו מניעה נגד החברה ומתח עליה ביקורת
יפעת גדות
מתנדבי יד שרה השאילו 217,000 פריטי ציוד רפואי-שיקומי    סייעו במהלך השנה ל- 380,000 איש    העלות: 61 מיליון ש"ח מתרומות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il