X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גורמים רשמיים בלבנון מדווחים על מעצרו של אזרח סורי החשוד שהטעה את הצוות הבינלאומי לחקירת רציחתו של רפיק אל-חרירי התקשורת הלבנונית: "החשוד הופעל על-ידי גורמים אינטרסנטיים"
▪  ▪  ▪

נלחמים בסוריה? גורמי משטרה לבנונים מסרו (שישי,13.01.06) כי נעצר אזרח סורי בחשד שהעביר מידע מוטעה לצוות החוקרים הבינלאומי, אשר בודק את נסיבות רציחתו של ראש ממשלת לבנון לשעבר, רפיק אל-חרירי.
בכירים בלבנון מסרו כי מעצרו של החשוד, איברהים ג'רגורה, בוצע בעקבות סתירות רבות שעלו מעדותו האחרונה. הלבנונים הדגישו כי אין ביכולתם להציג מידע נוסף "בשל חשאיות העניין". סוכנות הידיעות הלבנונית דיווחה על דבר המעצר, תוך שהוסיפה כי "ישנם גורמים אשר ניצלו את החשוד על-מנת לזרוע בלבול בחקירת הרצח".
מעצרו של איברהים מעלה ל-12 את מניין החשודים שנעצרו בידי גורמים לבנונים על-רקע חקירת חרירי. מרבית החשודים נעצרו בהוראה ישירה של צוות החקירה הבינלאומי, וטרם נודע האם המעצר האחרון הוא פרי הוראה דומה.
חוקר חדש
ביום רביעי הודיע מזכ"ל האו"ם, קופי אנאן, כי התובע הבלגי סרג' בראמרץ, הוא שיחליף את החוקר הגרמני דטלף מהליס, ויעמוד מעתה בראשות הוועדה החוקרת את רצח חרירי. ראש הצוות החדש שימש מאז נובמבר 2003 כסגן התובע הראשי בבית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג.
רצח ראש ממשלת לבנון רפיק חרירי ב- 14 בפברואר 2005 ממשיך לגרום גלי זעזוע בלבנון ובסוריה וממשיך לרדוף את יוזמיו ומבצעיו, אשר כפי שמסתבר והוערך מלכתחילה, היו קשורים בטבורם לצמרת המשטר הסורי. המציאות טפחה על פניהם של מתכנני הרצח שסברו שחיסולו של חרירי, אשר אימץ קו עצמאי שלא עולה בהכרח בקנה אחד עם המדיניות הסורית, יסייע לחיזוק השליטה המסורתית של דמשק בשכנתה החלשה והרב-עדתית.

תאריך:  13/01/2006   |   עודכן:  13/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, מסביר הערב את הרקע ליציאתה של בריטניה למלחמה בעירק    "לטוני בלייר לא הייתה ברירה אלא להצטרף ליוזמה האמריקנית"    "הוא נותר לבדו במערכה, והיה חייב לפנות לבת בריתו היחידה"
יוסי עבדי
הוא הואשם בגין ניסיון לרצח וחטיפה    העונש: מאסר עולם    כעבור שבע שנים בכלא, הוא החליט: "אני רוצה לעבור ניתוח לשינוי מין"    הניתוח עבר בהצלחה, אך כעבור שנתיים - אסיר העולם - התחרט    הניתוח הבא - בקרוב
ניר וייס
לטענת פרקליטי הלהקה האגדית, העלימו שני הנתבעים ממחסן בקליפורניה סידרה של פרטי ממורביליה נדירים, במטרה להעמידם מאוחר יותר למכירה פומבית
יוסי עבדי
בוש תוקף: "אירן רוצה להשמיד את ישראל - והגרעין מקרב אותה למטרה"    בטהרן לא נכנעים לאיומים: "לא נאפשר פיקוח בינלאומי על המתקנים"    בצרפת וגרמניה - זועמים
אסף גדות
רוברט פריפ, גיטרסט להקת 'קינג קרימזון', הגיע להקלטות בחברת Microsoft ותרם מכשרונו לקולות שילוו את מערכת ההפעלה הבאה של החברה, Windows Vista
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il