X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סכנין עלתה ליתרון מוקדם מרגלי חסארמה, בני יהודה חזרה למשחק עם שוויון של בלדוט, אברבאנל קבע מהפך בדקה ה-78
▪  ▪  ▪

בני סכנין בדרך למעלה הקבוצה השיגה 9 נקודות בחמישה משחקים והיא ממוקמת נקודה מעל הקו האדום לאחר שבילתה שם זמן ארוך. בסכנין רוצים להמשיך ולקחת נקודות גם מקבוצות שעל הנייר טובות יותר דוגמת בני יהודה, ומקווים כי ההשפעה של המהומות והעונש שקיבלה הקבוצה לא ישפיעו על הריכוז של השחקנים. רמיק יז'רסקי יעמוד לרשות הקבוצה לאחר שעבר בבקרה התקציבית.
בני יהודה שברה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון כשגברה במחזור הקודם על הפועל פ"ת. בקבוצה עדיין לא ויתרו על המקום השני שמוביל לגביע אופ"א,אך בעיקר רוצים לחזור לתקופה טובה ולרצות את האוהדים. אלי ביטון יקבל את הקרדיט משירזי ויפתח בהרכב.
מחצית ראשונה: שערים ממצבים נייחים
כבר בדקה ה-3 בלבול ברחבת סכנין, בני יהודה משתלטת על הכדור ומעבירה לאחור כאשר קובי דג'אני בועט בחזקה כדור שחולף ליד הקורה. בדקה ה-6 סואן הגביה מצד שמאל כשחסרמה עם העקב מהאוויר ממשיך את הכדור לתוך השער, 1:0 סכנין.
לאחר השער ירדה סכנין לאחור והסתפקה במתפרצות. בני יהודה התקשתה לפתח משחק התקפה ונעצרה קרוב לרחבה ללא יכולת להגיע למצבים משמעותיים. בדקה ה-26 דווקא סכנין במתפרצת הגיעה למצב שבו יניב אברג'יל פרץ ממרכז המגרש לכיוון רחבת בני יהודה עבר כשלושה שחקנים ובעט טוב אך הגנת בני יהודה בלמה את הכדור בדרך אל השער.
בדקה ה-36 בטורינה הרים קרן מדוייקת לראשו של בלדוט שעלה גבוה בתוך הרחבה ונגח בחוזקה את השיוויון, 1:1. בדקה ה-40 שוב אברג'יל, שנראה עירני מאוד במשחק, מנצל טעות חמורה בהגנת בני יהודה שמוסרת לו את הכדור מחוץ לצדה השמאלי של הרחבה, אברג'יל חדר לרחבה, הכניס עצמו ללחץ ובעט לא טוב לאורך הרחבה.
מחצית שנייה:
המחצית השנייה נפתחה כפי שהסתיימה הראשונה כשסכנין מסוכנת יותר ובני יהודה מחזיקים בכדור. בדקה ה-51 אברג'יל שלח את יז'רסקי לפני הגנת בני יהודה השחקן הגיע ראשון ובעט מהר מידי היישר לידי השוער.
בדקה ה-58 הכניס שירזי את ראובן עובד על חשבונו של אלי ביטון על-מנת להכניס יצירתיות במשקה של בני יהודה. לופא קדוש הגיב בחילוף משלו כאשר פיטו הרומני תפס את מקומו של אברג'יל.
בדקה ה-65 יז'רסקי קיבל הזדמנות להכפיל את שערי סכנין כאשר קיבל את הכדור בתוך הרחבה, עצר בחזה אך לא הצליח לבעוט ויולזרי השתלט על הכדור. ברק בדש נכנס במקומו של בטורינה בדקה ה - 74 למרות משחק טוב של הקרואטי.
בדקה ה-78 בלדוט קיבל מאברבאנל שפרץ מימין למרכז את הכדור מחוץ לרחבה, בלדוט שראה את אברבאנל ממשיך לרוץ לתוך הרחבה קיבל את הכדור בחזרה בין שני שחקנים מבלדוט ובעט היטב וקבע מהפך בבלומפילד 1:2 לבני יהודה.
הרכבים:
בני יהודה: יהב יולזרי, אלי אברבנל, ארסנט אטצ'י, יניב אלול, רוני גפני, קובי דג'אני, הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט, אלי ביטון ( 58 ראובן עובד), מטה בטורינה ( 74 בדש ), כפיר אודי ( 84 לוקמן).
סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סלאח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, אחמד קסום, רמיק יז'רסקי, עבאס סואן, חאלד חלאילה, פסקל קונדופוני (88 זבייאת), יניב אברג'יל (58 פיטו).

תאריך:  14/01/2006   |   עודכן:  14/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בדיקת EEG: פעילות בשתי אונות מוחו של שרון    בבדיקת אולטרה סאונד מצביעה על כך שאין הרחבה של חדרי המוח. משמע: אין דימום
יוסי עבדי
נשיא אירן ממשיך להדהים את הקהילה הבינ"ל: במסגרת מסיבת עיתונאים שקיים בטהרן, הבהיר כי "לאירן הזכות להמשיך בתוכנית הגרעין"    הדגיש: "יחד עם זאת, אנו שואפים לשיתוף פעולה ושלום עולמי"    התקפותיו על ישראל נמשכות: כל תושבי המדינה הינם מהגרים שהורגים פלשתינים"
יוסי עבדי
סגן נשיא סוריה לשעבר, ממשיך לתקוף את אסד, ומעריך כי "המשטר בדמשק יקרוס כבר בשנה הקרובה"    ח'דאם הבהיר: "אני מתכוון להקים מפלגת אופוזיציה ולהכין קרקע לבחירות דמוקרטיות"
יוסי עבדי
מפת ישראל שהוצגה בכנס שאורגן על-ידי וועדה מטעם האו"ם כללה את השטחים שקדמו לשנת 1948, ובכך "מחקה את ישראל מהמפה"    שגריר ארה"ב באו"ם, הגיש מכתב תלונה וטען: "משתמע מכך כי האו"ם תומך טקטית בביטולה של מדינת ישראל"    דובר מטעם האו"ם - התנצל
שי פאוזנר
ג'ונסון אנד ג'ונסון גברה על מתחרה שלה, בוסטון סאינטיפיק למרות שהציעה מחיר נמוך יותר    זהו כישלון שני של בוסטון לרכוש ייצרנית סטנטים מובילה - בפעם הקודמת היתה זו חברה ישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il