X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: האלופה הראתה שגם בהיעדרותו של קטן והרחקתו של קולאוטי ניתן להבקיע שערים: זנדברג עם שער מוקדם, ארבייטמן עם צמד, טל, בוקולי ורפאלוב ניצלו פנדלים וכבשו למכבי חיפה
▪  ▪  ▪

מכבי חיפה נראתה היום כמו קבוצה אלופה. רוני לוי חשש בתחילת המשחק מהיעדרותו של חלוץ, לאחר הרחקתו של רוברטו קולאוטי באמצע השבוע בגביע הטוטו. משום מה גם בלעדיו הצליחה חיפה להשיג את נצחונה הגבוה ביותר העונה: 0:6 על הפועל נצרת-עילית.
הקבוצה של מוטי איוניר נראתה רע מאוד, וגם ללא שלושת הפנדלים שקיבלה חיפה, היא הייתה חלשה לאורך כל המשחק. מיכאל זנדברג כבש שער מוקדם, ארבייטמן הוסיף צמד ואז הגיעו כאמור שלושה פנדלים לזכות חיפה אותם ניצלו עידן טל, גוסטבו בוקולי וליאור רפאלוב.
כעת נראה שכל קבוצה שתגיע למשחק מול חיפה תיזהר מאוד לא לאבד את הראש.
מחצית ראשונה: ארבייטמן חוגג ומשכיח את קטן
חיפה פתחה את המשחק בסערה תחת גשם זלעפות והצליחה לעלות ליתרון מוקדם. בדקה הרביעית למשחק מיכאל זנדברג קיבל כדור טוב מעידן טל, היתל בהגנת נצרת-עילית ומול אושרי לוי בעט פנימה, 0:1 לחיפה. בדקה ה-20 למשחק שחר סימן-טוב לקח בעיטה חופשית מ-30 מ', אך דוידוביץ' הצליח לעצור ולמנוע ממנו שוויון.
המשחק אומנם לא התעלה לרמה גבוהה מידי בגשם השוטף. בדקה ה-23 שוב מהלך טוב של חיפה, כשגוסטבו בוקולי הרים כדור טוב מימין לארבייטמן שהמתין ובעט מהאוויר פנימה, 0:2 לחיפה. כעבור דקה שוב סימן-טוב לקח בעיטה חופשית, אך לא הצליח להכניע את דוידוביץ'.
היכולת הטובה של חיפה המשיכה לתת את אותותיה, כששתי דקות לסיום המחצית הראשונה בוקולי עבר מגן של נצרת-עילית והעביר שוב כדור מצוין מימין לארבייטמן שהתמקם ברחבה ונגח פנימה את השלישי של חיפה, 0:3 לחיפה.
מחצית שנייה: הפנדלים של שי שטרית
בדקה ה-52 שלח עידן טל את מיכאל זנדברג לרחבה, שוער נצרת-עילית, אושרי לוי הכשיל אותו. השופט פסק בעיטת עונשין מ-11 מ'. עידן טל ניגש לכדור ובעט פנימה, 0:4.
בדקה ה-68 ארבייטמן פרץ לרחבה וניסה למסור רוחב, אך הכדור פגע בידיו של אבישי ז'אנו, מגן נצרת-עילית. השופט ללא היסוס קבע פנדל נוסף והזדמנות של חיפה להגדיל את היתרון. גוסטבו בוקולי לקח הפעם את הבעיטה וקבע 0:5.
בדקה ה-79 בוזגלו הצעיר שנכנס כמחליף הוכשל בפינת הרחבה על-ידי אבישי ז'אנו, שטרית שוב שרק והור בפעם השלישית לנקודה הלבנה לזכות חיפה במשחק. לאחר מספר דקות של ויכוחים בהן גם הוחלף ז'אנו ניגש רפאלוב אל הכדור וחגג שער בכורה בליגת העל וקבע 0-6 ענק לאלופה.
ההרכב
נצרת-עילית: אושרי לוי; ז'אנו (סולימן 81), אלקיים, נכטיילר, בן-עמי; בנון, זיתוני, סימנטוב (פדלון/60), ישראלביץ'; קרגולאן (שמול/60), שכטר.
מכבי חיפה: דוידוביץ'; חרזי (סבן/58), אולארה, בנאדו, קייסי, דירסאו, לורפיסה (מגרלשוילי/64), טל, זנדברג, בוקולי (רפאלוב/72), ארבייטמן.
שופט: שי שטרית.

תאריך:  14/01/2006   |   עודכן:  14/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף גדות
Microsoft הודיעה כי היא תפסיק לפתח את גרסת ה-Windows Media Player למחשבי Mac של חברת Apple
עידן יוסף
לאחר שייקרה שוב את תעריפיה יוצאת סלקום עם שני מסלולים חדשים לצעירים    בדיקת Nfc מגלה כי המדובר במסלולים זהים למסלולים הקודמים שהתייקרו    המועצה לצרכנות: חוקי, אבל מסריח
יואב יצחק
ההצעה שקיבל פורז: להיות מס' 2 בשינוי    המו"מ מתקיים באמצעות עו"ד רם כספי    הזוכה, רון לוינטל, מסכים לשריין לפורז מקום מס' 3 כדי למנוע קריסה ופילוג
כתבי טלספורט
שער מוקדם של חסן שניצל מיקום לא טוב של שטראובר וטעות נוספת של השוער במתפרצת של פתח תקווה קבעו את תוצאת המחצית הראשונה. דוארטה צימק בנגיחה בדקה ה - 55 ונמני בפנדל קבעו שוויון בדקה
שלומי דיאז
הרכב הדרדר ומחץ את הילד על חומת אבן    שני צעירים נהרגו בכביש הערבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il