X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפלשתינים מדווחים כי חיל האוויר תקף בצפון רצועת עזה במקום לפחות הרוג אחד ופצועים נוספים בצה"ל מכחישים כל קשר לפעולה מסוק תקף חולייה דרומית למחסום קרני
▪  ▪  ▪

פיצוץ עז נשמע בשכונת סג'עייה ברצועת עזה סמוך לשעה 16:45 (יום א', 22.1.06). כך טוענים הפלשתינים. לטענתם, כלי טייס ישראלי נראה מרחף בשמי העיר ולאחר מכן בוצעה פעולת חיסול. על-פי דיווחי הפלשתינים, לפחות אדם אחד, שישב ברכב נהרג.
דובר צה"ל מסר כי לא ידוע על פעולה צבאית באיזור והוכחש כל קשר לפיצוץ. ההערכה היא כי מדובר ב"תאונת עבודה".
סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי עדי ראייה במקום סיפרו כי טיל נורה לעבר רכב שנסע בשכונה. הפלשתינים ציינו, כי מפיצוץ הטיל נהרג פלשתיני אחד ונפצעו עוד שישה. הפלשתינים הודיעו כי ההרוג הוא מוחמד עבד אל-עאל, בן 22, פעיל בפלוגות סלאח א-דין, הזרוע הצבאית של ועדות ההתנגדות העממית.
בוועדות מיהרו לאיים כי יגיבו בחריפות על החיסול. דובר האירגון שכינה את עצמו אבו יוסוף אמר, כי "לוועדות ההתנגדות יש כל זכות להגיב לפשעי החיסולים של ישראל". הוא ציין כי הנוסעים בחנו את השטח לפעולות עתידיות.
תקיפה דרומית לקרני - מחבל חוסל
זמן קצר לאחר מכן דווח מצה"ל כי בוצעה תקיפה מהאוויר, דרומית למחסום קרני. לדבריהם, בוצע ירי לעבר שלושה חמושים פלשתינים אשר התקרבו לגדר. נמסר כי ישנם כמה נפגעים. בעבר בוצע מהאיזור שיגור רקטות לעבר ישראל וכן ירי לעבר כוחות צה"ל הנעים בסמוך לגדר המערכת. לדברי הפלשתינים, חמוש אחד נהרג ושניים נוספים נפצעו.
סמוך לשעה 15:00 דווח, כי פלשתינים פתחו באש לעבר כוח צה"ל שסייר סמוך לגדר המערכת בצפון רצועת עזה. איש לא נפגע ולא נגרם נזק. מעט לפני כן דווח, כי כוחות הביטחון של הרשות הפלשתינית חשפו מטען חבלה במשקל 25 קילוגרם סמוך למעבר קרני שבצפון רצועת עזה. הפלשתינים דיווחו על כך לצה"ל וחבלנים פוצצו את המטען באופן מבוקר.

תאריך:  22/01/2006   |   עודכן:  22/01/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מדענים גילו כי קפה העלה את יצר המין אצל נקבות בניסוי שערכו בחולדות    השפעה דומה תחזור על עצמה כנראה רק בבני אדם שאינם שותים קפה באופן קבוע
ניר וייס
מכר עשרת אלפים ריבועים בדף הבית שלו תמורת 100 דולר האחד, לצורך מימון לימודיו    לאחר שסירב לשלם כופר בסך 50 אלף דולרים, נפל קורבן להתקפה משולבת של אירגון האקרים עברייני
עדי גלסקה ואשר גולדברג
אצל הבעלים של מכבי ת"א יש לפחות עוד שתי הצעות רציניות לקניית הקבוצה    לוני יחליט בתוך חודשיים    לוקמן החל להתאמן    בויאן זאיץ′ הקרואטי סיכם
גלית יצחק
כך מזהיר משרד הבריאות ומוסיף כי אסור להשתמש בבקבוקים קרועים או בלויים
גלית יצחק
רק אזרחית אחת דיווחה על המקרה    לדבריה, הסוס שכב באמצע הכביש ובעליו בעט בו כדי שיקום על רגליו    דוברת תנו לחיות לחיות: "איך ייתכן שנערים עוברים את הכביש הסואן הזה, מסכנים את התנועה, את עצמם ואת הסוס כמובן, ואף אחד לא עוצר אותם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il