X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
צה"ל חזר למבצע 'שמיים כחולים'

שתי רקטות קסאם נחתו באזור שדרות

שלוש רקטות קסאם שוגרו היום לעבר ישובי הדרום בעקבות ירי רקטות הקסאם בסוף השבוע החליטו בצה"ל להמשיך את מבצע שמיים כחולים פיזרו כרוזים לתושבים והזהירו מכניסה לשטח הפעולה
▪  ▪  ▪
תקיפה מהאוויר [צילום: דובר צהל]

הכרוז שחולק לתושבים במסגרת 'שמיים כחולים' [תרגום לעברית: דובר צה"ל]

   עומר שיקלר
חוסלו שני פעילי גדודי אל-אקצה

   שי פאוזנר
ישראל חיסלה את "המהנדס" של הג'יהאד

   עומר שיקלר
תושבי כרמיה: הפכנו ל"בשר תותחים"

ארגוני הטרור שוב החלו להפציץ את ישובי הדרום ברקטות קסאם. סמוך לשעה 10:45 נחתה רקטת קסאם בשטח עיר בנגב המערבי. אין נפגעים ולא נגרם נזק. הרקטה נחתה בחצר בית בשדרות. במקום לא היו אנשים. מערכת ההתרעה "שחר אדום" הופעלה זמן קצר לפני נחיתת הרקטה. בצהריים נחתה רקטת קסאם נוספת, הפעם במגרש כדורגל ביישוב נתיב העשרה. לא דווח על נפגעים. מאוחר יותר נפלה רקטה נוספת, שלישית, בנגב המערבי. גם כאן לא היו נפגעים.
בעקבות שיגור הרקטות פתח צה"ל בירי ארטילרי, ותקף מהאוויר את מרחבי השיגור מהם נורו הרקטות לעבר אזור הנגב. כמו כןף הוחלט לחדש את הפעילות נגד תשתיות הטרור בצפון רצועת עזה. צה"ל חזר לפעול במסגרת מבצע "שמיים כחולים" בתוחמת הצפונית של רצועת עזה, זאת לאחר שהייתה הפסקה בפעילות המבצע.
צה"ל פיזר כרוזים והזהיר התושבים
גורם צבאי בפיקוד דרום דיווח, כי ביום א' שב ופיזר צה"ל כרוזים באיזור התוחמת הצפונית של רצועת עזה, בהם הוא מזהיר את התושבים: כל מי שייכנס לאיזור המוגדר - ייפגע.
כרוזים דומים חילק צה"ל לפני תחילת הפעילות של המבצע בסוף חודש דצמבר. מטרת המבצע היא להרחיק את איום שיגור רקטות הקסאם מצפון הרצועה ומדרום אשקלון, איזור שבו ממוקמים מתקנים אסטרטגים של מדינת ישראל.
בשעות הבוקר (ג', 7.2.06) זיהו כוחות צה"ל דמות חשודה הנכנסת לשטח האסור בתנועה בצפון הרצועה. כלי טיס ביצע ירי הרתעתי בסמוך לדמות וזו נראתה מתרחקת מהמקום. לא ידוע אם האדם נפגע. בצה"ל ציינו, כי תושבי האזור הוזהרו שלא להיכנס לאיזור התחום וכי כל אדם שייכנס ייפגע מאחר ומדובר באיזור שבו מתבצעת פעילות צבאית מהאוויר ומהיבשה.
צה"ל ממשיך בתקיפות מהאוויר ומהיבשה
בלילה האחרון המשיכו תותחי, מסוקי, ומטוסי צה"ל, לתקוף בכל איזור צפון רצועת עזה. בצה"ל אומרים, כי התקיפות נעשו בעקבות המשך ירי תלול המסלול - רקטות הקסאם, מרצועת עזה, תוך פגיעה באזרחי ישראל, ביישובים ישראלים וגרימת נזק. מאז סוף השבוע ירו תותחי צה"ל עשרות מטחים שבהם שוגרו מאות פגזים לעבר איזורי השיגור בצפון הרצועה.
הלילה (ג') תקף צה"ל, מהאוויר, שיבעה יעדים בצפון רצועת עזה. מדובר בגשר ושישה צירי גישה בצפון הרצועה, ששימשו את ארגוני הטרור כנתיבי הגעה למרחבי שיגור, שמהם מבוצע ירי תלול המסלול לעבר שטחי מדינת ישראל.
בצה"ל מציינים עוד, כי מטרת התקיפה היא להקשות על תנועת המחבלים למרחבי שיגור ירי תלול מסלול, ולשבש את הניסיונות לבצע ירי לעבר שטח ישראל ולפגוע באזרחי ישראל.
ממשיכים בחיסולים הממוקדים
כחלק נוסף מהפעילות ביצעו כלי טיס של חיל האוויר שני חיסולים ממוקדים ברצועה, חיסולים שבהם נהרגו חמישה פעילי טרור, בהם ראש חוליית משגרי רקטות של גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפת"ח וכן בכיר "מהנדסי" הקסאם של הג'יהאד האיסלאמי.

תאריך:  07/02/2006   |   עודכן:  07/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
בשנת 2005 צרכו חקלאי האזור 6 מיליון קוב מים מליחים לעומת 4 מיליון קוב בשנת 2003    עלות קידוח חלוצה 1: כ- 7.5 מיליון ש"ח
מירב לוי
ספרד בקצב הפלמנקו, קרנבל המסיכות בונציה, אל הרי האטלס במרוקו, טיול רגלי בסמטאות איסטנבול ועוד
מירב לוי
יהיה אורח של עמותת יטיב- ידידי טיבט בישראל ואוניברסיטת בן-גוריון    ייפגש עם אנשי תקשורת, כלכלה ועסקים, ראשי הארגונים לשינוי חברתי וזכויות אדם ונציגים נבחרים של מערכת המשפט בישראל
שי פאוזנר
כך מעריכים במועצת המובילים והמסיעים וקוראים לאולמרט לשקול מחדש הטלת פיקוח על מחירי הדלק    המועצה מוסרת, כי חברות ההובלה וההסעה עובדות במחירים של "קוסט מינוס", המסכנים את קיומן
הדר פרבר
מנהיגי הקונגרס היהודי העולמי מתכנסים השבוע בירושלים לדיון ראשון בנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il