X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנכ"ל משרד התיירות הדגיש: דרושים שלושה צעדים עיקריים לשינוי הנדרש במבנה התעופה בישראל אמר את הדברים ביריד התיירות הבינלאומי המתקיים בגני התערוכה היריד - בחסות אוניברסיטת דרבי בישראל
▪  ▪  ▪

מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, פרש את משנתו לשינוי מבנה התעופה בישראל, במושב "תעופה ותיירות ישראל 2006" שנערך ביריד התיירות הבינלאומי, שמתקיים בימים אלה בגני התערוכה בתל אביב. היריד נערך בחסות אוניברסיטת דרבי בישראל.
כהן הדגיש, כי השנה שחלפה היתה למעשה שנת מפנה חיובי בתיירות בישראל. אולם "בדיקה מקיפה, בקרב הגורמים השונים בתעשיית התיירות בארץ ובחו"ל, מצביעה, כי בשנת 2005 איבדה ישראל מאות אלפי תיירים, בשל מחסור במקומות טיסה ובשל מחירי הטיסה הגבוהים, שהגדילו מאד את חלקו של מרכיב הטיסה במחיר חבילות תיור", מסביר כהן.
לדבריו, דרושים שלושה שינויים עיקריים על-מנת למנוע את צוואר הבקבוק שנוצר בתחום התעופה ואת הפגיעה בצרכן הישראלי.
הצעד הראשון שנדרש על-פי כהן הוא - העברת השינוי בחוק שירותי תעופה בכנסת, כפי שאישרה הממשלה. "השינוי מחייב התייחסות מצד שר התחבורה לנושא התחרות, לטובת המשק וטובת ציבור הנוסעים, בכל החלטה בנוגע למתן רישיון או שינוי תנאי רישיון. זאת בשונה מהמצב הקיים כיום בחוק", הוא מסביר.
צעד נוסף, הינו חתימת הסכם תעופה עם האיחוד האירופי. הסכם זה, מסביר כהן, "חיוני לשימור ושדרוג מעמדן של חברות התעופה הישראליות בשוק האירופי, ועידוד חברות חדשות בכלל וחברות Low Cost בפרט, להיכנס לשוק התעופה לישראל וממנה".
הסכם זה אמור להיחתם בשנה הקרובה, במיוחד לאור הביקושים הגבוהים בשוק ושיעורי התפוסה הגבוהים במטוסים, והעלייה הצפויה בתיירות הנכנסת.
לשני צעדים אלו נדרש צעד משלים. צעד שלישי שהוא שימור ופיתוח התשתיות של שדות התעופה בישראל . התשתית הקיימת כיום בשדות התעופה אינה מאפשרת כניסת חברות תעופה, המתמחות בטיסות Low-Cost, עקב העלויות הגבוהות בשדות התעופה המשרתים בעיקר חברות תעופה סדירות, וטיסות שכר.
השינוי הנדרש בתשתיות הינו פיתוח ופתיחת תשתיות תעופה, שישמשו חברות תעופה המתעניינות בפתיחת קווי תעופה נוספים לישראל וממנה. כך יתאפשרו הגדלת היצע מקומות הטיסה, הוזלה משמעותית במחירי הטיסה לצרכן הישראלי ולתיירים. דוגמה אפשרית לטרמינל שעשוי לשמש חברות Low-Cost הינו טרמינל 1 בנתב"ג, שבימים אלו מתקיים מכרז להפעלתו, ויש להבטיח כי ישמש בעיקר לצרכי פיתוח התעופה לישראל וממנה.
"צעדים אלה יתנו מענה לביקושים ההולכים וגדלים בתיירות הנכנסת לישראל, ויגרמו להוזלת מחירי הטיסה לצרכן הישראלי. התוצאה תהיה בעלת משמעויות כלכליות וחברתיות נכבדות, למשק ולחברה בישראל", אמר כהן בכנס.

תאריך:  08/02/2006   |   עודכן:  09/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
גאידמק התייצב לחקירה שלישית השבוע    קנטור, נשיא הקונגרס היהודי-הרוסי, עוכב לחקירה כשנחת בנתב"ג    נבדק הקשר שלו לפרשיית הלבנות ההון בבנק הפועלים
הדר פרבר
היועמ"ש של המפלגה ביקש זאת ממנהל ביה"ס והוסיף: אני "מלח הארץ", רצוי שהתלמידים ידעו שיש עוד אנשים כאלה
שי פאוזנר
צעד אסטרטגי חשוב לחברה בחדירתה לשווקי סין, טייוואן והונג-קונג    החברה הסינית עוסקת בפתרון לעיבוד תוכן וטכנולוגיית מדיה ל-MMS של דור 2.5/3 באסיה פסיפיק
יפעת גדות
מדענים פיתחו תפוחי אדמה חדשים דלים בקלוריות    38% פחות פחמימות מבתפוחי אדמה רגילים
שלומי דיאז
המשטרה עצרה 28 חשודים    החול, שמרביתו נגנב מפרויקט "עיר הימים" בנתניה, הועבר, ככל הנראה, לרשות הפלשתינית וגם לגורמים בישראל    המשטרה חושדת בשני עבריינים בכירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il