X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי ת"א הביסה 72:88 את ברצלונה ולאחר ההפסדים של פילזן וריטאס, סיימה במקום הראשון בחדר ההלבשה של האלופה, קולות צהלות ושמחה
▪  ▪  ▪

חדר ההלבשה של מכבי צהל ושמח בסוף משחק הניצחון 72:88 על ברצלונה. פארקר קפץ מהכיסא וחיבק את דרק שארפ כששמע על הניצחון של סופוט על ריטאס. מוני פנאן הזכיר לכולם בחדר ההלבשה שבשבוע שעבר אחרי ההפסד לווילנה הוא אמר שמכבי תסיים ראשונה.
השחקן המצטיין, מייסיאו באסטון: "ברבע השלישי פרצנו קדימה. במחצית עשינו כמה החלטות וברבע השלישי זה הלך לנו. אם יש אפשרות לזרוק שלשה, אז למה לא. היה לנו את הקהל מאחורינו וברגש שעצרנו את ברצלונה. הבית שלנו היה הקשה ביותר בשלב המוקדם. אני מקווה שנקבל הגרלה יותר קלה בשלב הבא. ברגע שנדע נגד מי אנחנו משחקים אנחנו נהיה מוכנים".
מאמן מכבי ת"א, פיני גרשון, הגיע מחוייך למסיבת העיתונאים והגיב על התפנית והמקום הראשון שהושג לבסוף: "יש פתגם שאומר שהאדם מתכנן וה' צוחק. הכל בידיי שמיים. היה סיכוי מאוד קטן שהקומבינציה שתציב אותנו ראשונים תקרה ומימשנו את הסיכוי הזה. המקום לא כ"כ חשוב כי גם מהמקום הראשון אפשר לקבל הגרלה קשה."
"המטרה הבאה, אחד מתוך שתי המקומות הראשונים, עדיף הראשון". על המשחק עצמו אמר גרשון: "הספסל תרם היום הרבה, בחצי הראשון שמרנו מצויין והספסל נתן לנו אוויר ועבירות לתת בחצי השני. לשחק כך ולמצח זה אומר משהו. מאז ההפסד לריטאס, כל קבוצה שמגיעה לפה אומרת שהיא יכולה לנצח. הייתי חייב להעביר לשחקנים שלי שאף אחד לא מנצח בקלות את אלופת אירופה. החזרנו היום את כושר ההרתעה".
לגביי סולומון הוסיף גרשון: "צריך סבלנות גם מצד הקהל. רחשי האכזבה לאחר פעולות לא טובות שלו לא תורמות לא לו ולא לקבוצה. הוא עשה דבר או שניים בקריירה שלו, הוא שחקן מצויין".
טל בורשטיין: "זה מה שאנחנו צריכים לעשות כל ערב, לשמור את היריבה על סקור נמוך ולעצור אותה". "אני שמח להיות במקום הראשון המוכר והטוב". לגביי ההמשך בטופ 16 הוסיף בורשטיין: "אין ספק שאנחנו שמחים. קבוצות עכשיו יגיעו לשחק נגדנו ללא לחץ בתור אנדרדוג וזה יהיה להם קל יותר".
המזל הולך עם האלופים
בשבוע שעבר אחרי ההפסד לריטאס וילנה, אמר דרק שארפ כי העונה המזל לא היה לצידה של מכבי ת"א בשלב הראשון. כנראה שאלילת המזל שמעה את הטענות של הקפטן הצהוב והחליטה לקפוץ לביקור ומבחינת מכבי-בדיוק בזמן.
משחק טוב של מכבי, במיוחד במחצית השנייה גרם לברצלונה להצטער על הרגע שבו נחתה בת"א. הספרדים הובסו על-ידי מכבי בפעם השנייה העונה 72-88 וירדו מהפרקט, כשהם מחכים לתוצאות מסופוט וזאגרב. בדיוק בשלב הזה גברת מזל החליטה לעשות את שלה, הוציאה החוצה זריקת ניצחון של ריטאס וילנה ושלחה את אנתוני פארקר לחיבוק ארוך עם דרק שארפ בחדר ההלבשה. מכבי מסיימת סיבוב לא הכי מרשים, אבל כנראה שהמזל בכל זאת הולך עם הטובים-מכבי ראש בית בדרך לטופ סיקסטין.

תאריך:  10/02/2006   |   עודכן:  10/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
משעל הודיע: מוכן לקבל את יוזמת השלום הערבית אך לדון בהכרה בישראל רק לאחר שזו תסכים לשיבת מיליוני הפליטים לתחומה    החמאס מקבל את הזמנת הנשיא פוטין
אורון חדי
המוקד להגנת הפרט הגיש בקשה לביהמ"ש העליון להורות לצה"ל, למשטרה, לשב"כ ולמפקד מתקן הכליאה לחשוף פרטים נוספים אודות מתקן המעצר הסודי הידוע בכינויו: מתקן 1391    הרשם יגאל מרזל דחה את רוב הבקשות אך התיר לחשוף מעט מהנעשה בבית המעצר
אורון חדי
הנאשמים החשודים כי אנסו חיילת במהלך חופשה באילת נמצאים במעצר בית מלא עד תום ההליכים נגדם    בית המשפט המחוזי בבאר שבע דחה את בקשתם לחזור לשירות צבאי וקבע שיישארו במעצר בית מלא    בית המשפט העליון דחה ערעור שהגישו
שלומי דיאז
הסב חילץ את הילדים מדירתם בנצרת עילית    האם נעצרה    באיזור ערד נעצר גבר שכלא את אחותו בבית במשך שלושה חודשים
יואב יצחק
מלאכת הטיפול ברשימות נמשכה גם אחרי חצות    לקראת חצות אירעה מיני-דרמה, כאשר שתי קבוצות ביקשו להגיש רשימות לכנסת מטעם מפלגת שינוי    חילופי דברים קשים בין השופטת ביניש לבין ברוך מרזל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il