X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למקום השני הגיעה שרת החינוך היוצאת לימור לבנת במקום השלישי - אלי ישי רוב הציבור סבור כי מערכת החינוך אינה מתפקדת כראוי מחר ישתתפו המועמדים לתפקיד שר החינוך בכנס שדרות
▪  ▪  ▪

רוב הציבור מעדיף לראות את ח"כ פרופ' יולי תמיר ממפלגת העבודה בראש מערכת החינוך בישראל. למקום השני הגיעה שרת החינוך היוצאת, ח"כ לימור לבנת. פרופ' ריימן הגיע למקום הרביעי. כך עולה מסקר שנערך על-ידי מכון המחקר גיאוקרטוגפיה בהזמנת כנס שדרות לחברה והמכללה האקדמית ספיר.
כנס שדרות שיתקיים מחר (יום ג', 14.2.06) בקמפוס המכללה האקדמית ספיר יוקדש לנושא ""עתיד החינוך בישראל". יום העיון יעסוק בעיקר בשאלת תפקידה ותפקודה של מערכת החינוך בישראל. במהלך הכינוס יציגו לנציגי המפלגות השונות את עיקרי משנתם ותוכניותיהם בנוגע למערכת החינוך בישראל.
בכנס ישתתפו נציגי המפלגות הבאות: ח"כ זבולון אורלב - יו"ר המפד"ל, ח"כ מיכאל איתן - הליכוד, אלוף (מיל.) עוזי דיין - יו"ר תפנית, ח"כ אלי ישי - יו"ר ש"ס, ח"כ רן כהן - מרצ, ח"כ מלי פולישוק בלוך, פרופ' אוריאל רייכמן - קדימה וח"כ פרופ' יולי תמיר - העבודה. עוד ישתתפו ד"ר רמי אמיתי - סגן יו"ר התאגדות המנהלים ומנהל תיכון גלילי בכפר סבא, מרק אלדד מורה בתיכון עמית בראשון לציון ושי ביאליק - יו"ר מועצת תלמידים ונוער ארצית.
עוד עולה מהסקר, כי רוב הציבור בישראל (71.4%) סבור כי מערכת החינוך בישראל אינה מתפקדת כראוי. 2.9% בלבד העניקו לתפקודה של מערכת החינוך בישראל את הציון טוב מאוד.
לציבור הישראלי, כך עולה מן הסקר, עמדה ברורה בנוגע לפעולות שיש לבצע על-מנת לשפר את תפקודה של המערכת. המורים, הנתפסים על-ידי רוב הציבור (79.7%) כבעלי השפעה על עתיד התלמידים, עומדים במרכז הפתרונות שאותם יש ליישם לשם שיפור המערכת.
לפי הסקר, 37.5% מהציבור סבורים כי יש להעלות את רמת ההוראה ו-12.1% כי יש להעלות את שכר המורים. צעד בולט נוסף בו תומך 25% מהציבור הוא - צמצום מספר התלמידים בכיתות.
הצעות אחרות לפיתרון זכו לתמיכה מועטה בלבד: לספק ארוחות לתלמידים (2.2%) או למחשב את כיתות הלימוד (1.8%). קיום יום לימודים ארוך נתפס על-ידי 6.3% בלבד כפיתרון יעיל.

תאריך:  13/02/2006   |   עודכן:  13/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מונה לנהל את התחום לאחר 5 שנים בהן ניהל את קופות הגמל    דוד שמש ינהל את תחום הגמל במקומו    מולי חסיד ינהל את הייעוץ לפנסיה    מינויים גם בחו"ל
מירב לוי
אחראית על ניהול מוקד ההזמנות הטלפוני של האתר ועל ניהול הקשרים המסחריים עם חברות התעופה וספקי התיירות השונים
גלית יצחק
המתנות של הגברים הישראלים אינן נועזות כלל - המתנה המועדפת עליהם היא פרחים ואחריה בושם    אחוז קטן מהגברים מעדיפים לתת לבת הזוג לבנים סקסיים
אלעזר לוין
יוציא למכירה את שני המיתחמים האחרונים בירושלים - שנלר ל-600 דירות ומשרד החוץ ל-700 דירות    התמורה המשוערת: 110-130 מיליון דולר
הדר פרבר
מתנדב עמותת תנו לחיות לחיות מצא כלב נשוך ושסוע בכל חלקי גופו לאחר קרב אכזרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il