X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
המערכת הפוליטית מתחממת; המפלגות משחררות קמפיינים חדשים העבודה: נלחמים בטרור. מנצחים את השחיתות הליכוד: אהוד אחד כבר הספיק חץ: חץ חילוני לכנסת
▪  ▪  ▪
קמפיין מפלגת העבודה

מפלגת העבודה


הליכוד

חץ


עוד 41 יום לבחירות והמפלגות מתחילות להפיץ את הסיסמאות שלהן לקמפיין. מפלגת העבודה שיחררה (ג', 14.2.06) סרטון בחירות, לאחר שהליכוד שיחרר יום קודם סרטון נוסף מסידרת הסירטונים שלהם.
בעבודה הפיצו סידרה של סטיקרים וסיסמאות, שעיקרן: "נלחמים בטרור. מנצחים את השחיתות"; "נלחמים בטרור. מנצחים בחינוך", ועוד. קמפיין המפלגה נועד למצב אותה גם בשדה המדיני וגם בשדה החברתי ומבליט את פעילותה נגד הטרור.
ההחלטה להבליט גם את המלחמה בטרור נועדה להקרין לציבור כי למפלגה יש גם מצע מדיני-ביטחוני ולא רק חברתי-כלכלי. הסלוגן הקודם שהפיצה המפלגה בשבוע שבעבר היה: "אולמרט יחלק את ישראל לעשירים ועניים". במפלגה הודיעו כי מחר יקיימו מסיבת עיתונאים נוספת.
אהוד אחד כבר הספיק
גם הליכוד הפיץ סלוגן חדש אשר יופיע על סטיקרים שיחולקו בצמתים וברחובות. הסלוגן: "אהוד אחד כבר הספיק", והפנו אצבע לעבר ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק. במפלגה מפנים את עיקר ההתקפות נגד מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, העומד בראש קדימה.
אחר-הצהריים הודיע דובר הליכוד, כי "סיסמת הקמפיין החדשה של קדימה - "מנהיגות חזקה לשלום", היא הולכת שולל של הציבור. לדבריו, "אולמרט הוא מנהיג חלש שהעביר כספים לחמאס וההבטחה של 'קדימה' לשלום בעידן החמאס היא רמיית הציבור".
בליכוד, כנס מטה ההסברה של המפלגה מחר מסיבת עיתונאים בה יציגו סירטון נוסף. התדריך יתקיים בראשות יו"ר מטה ההסברה ח"כ גדעון סער, יו"ר צוות התגובות, ח"כ גלעד ארדן, וכן הצוות המקצועי - איתן דורשב ורון אסולין.
מפלגת שינוי שמנסה להתמודד עם פיצולה וירידתה הקשה בסקרים, הודיעה שהמפלגה תקיים מחר מסיבת עיתונאים בה יכריזו על פתיחת מסע הבחירות לכנסת.
חץ חילוני לכנסת
חץ, תנועה חילונית ציונית בראשותו של אברהם פורז, אשר הוקמה על-ידי פורשי מפלגת שינוי, הפיצה אף היא שורה של סלוגנים וסטיקרים לקראת הבחירות. הסלוגנים המובילים של המפלגה הם: "חץ חילוני לכנסת"; "שב"כ - ש"ס בלי כיפות". עיקר המיתקפה של המפלגה יופנה לעבר קדימה, בה נמצאים עיקר בוחרי המפלגה, ולא לעבר שינוי ממנה פרשו החברים.
במפלגה החליטו לנסות וללכת על הקו הקודם של שינוי - לתקוף את החרדים. בחומר פירסומי שהפיצו הם תוקפים את אולמרט וציינו כי בעת כהונתו כראש עיריית ירושלים, למעשה חילק את העיר והעביר אותה לחרדים.

תאריך:  14/02/2006   |   עודכן:  14/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
עלות הקמת התחנה כ- 20 מיליון שקל והיא צפוייה לשרת כ- 300 אלף נוסעים בשנה
הדר פרבר
ההחלטה התקבלה באירן בעקבות החלטת מועצת הנגידים של הסוכנות הבינ"ל לאנרגיה אטומית לדווח על הגרעין האירני למועצת הביטחון    רוסיה אישרה כי אירן דחתה את המו"מ עמה
הדר פרבר
אחיו למחצה של סדאם, שיושב גם הוא על ספסל הנאשמים, בראזן אל-תכריתי, הגיע לאולם ביהמ"ש כשהוא לבוש בבגדיו התחתונים בלבד, כדי לבטא את מחאתו כלפי בית המשפט
הדר פרבר
הדוברים בטקס לציון שנה למות חרירי נאמו מאחורי זכוכית משוריינת    קראו להחזרת השלטון ללבנונים ויצאו נגד סוריה
עינב רוזיליו
שטראוס מרחיבה את קטגוריית הסלטים של "אחלה": סלטי לייט דלי שומן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il