X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תנ"צ מאיר בקובוזה פיקד על הכוח שפינה את עמונה לפני שבועיים ביחידה המרכזית של מחוז מרכז במשטרה הוקם צוות חקירה מיוחד במשטרה בוחנים את נושא אבטחת הקצינים
▪  ▪  ▪

מכוניתו של סגן מפקד מחוז ש"י (שומרון ויהודה) במשטרה, תנ"צ מאיר בוקובזה, הוצתה הלילה (ד', 15.2.06) ליד ביתו ביישוב שוהם. מעוצמת האש נשרפה גם מכוניתו של השכן, שהוחנתה סמוך למכוניתו של בוקובזה.
תנ"צ בוקובזה הוא מפקד הכוח שפעל לפינוי עמונה לפני כשבועיים. במשטרה בודקים את האפשרות כי מדובר בהצתה על-רקע העימותים בין המתנחלים למשטרה.
מבדיקת Nfc עולה כי למרות התרעות על כוונת אנשי ימין לפגוע בקציני משטרה וברכושם לא הוצמדה אבטחה לסגן מפקד מחוז ש"י, דבר שנעשה עם קצינים אחרים במשטרה במחוזות דרום ומרכז שנטלו חלק במשימות ההתנקות, העימותים בחברון ועוד.
גורם משטרתי מסר כי המחדל באי אבטחת ביתו של בוקובזה הוא בשל "העדר מידע מודיעיני" על כוונה לפגוע בו או ברכושו. כעת, הוסיף הגורם, לא מן הנמנע שיוצמד מאבטח לביתו של הקצין הבכיר.
המשטרה מיהרה הבוקר לבימ"ש השלום ברמלה והוציאה צו איסור פרסום על פרטי החקירה והפעולות שבוצעו עד כה לאיתור החשודים ושיבוצעו בעתיד.
הצתת הרכב בוצעה ככל הנראה לפני השעה 03:00 לפנות בוקר, אז התעוררו בני הבית והשכנים עקב האש שהגיעה מכיוון החנייה. הרכב שהוצתה הלילה הינו רכב משטרתי-אזרחי בעל לוחית צהובה מסוג מסוג פורד מונדאו, שנת 2006. מכוניות אזרחיות נמצאות בשימוש קצינים בכירים במשטרה גם לצורך הסוואה. במשטרה מעריכים כי המצית אסף מודיעין ועקב אחר תנ"צ בוקובזה ביישוב בו הוא מתגורר.
בעקבות רגישות המקרה, הקימה היחידה המרכזית של מחוז מרכז המשטרה צוות חקירה מיוחד.
בנוסף הודיע ראש אגף המבצעים, ניצב ברטי אוחיון, כי הוחלט לקיים דיון הערכות לאור שורה של ארועי איומים בפגישה בשוטרים ובעיקר בקצינים בכירים במשטרה.
השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, שנמצא בגרמניה בביקור עבודה, מסר באמצעות דוברו ל-Nfc: "המעשים שנעשו ונעשים מאז הפינוי הם במטרה לפגוע בשלטון החוק. בתקופה האחרונה נעשו ניסיונות לפגוע בקצינים נוספים כגון מפקד יחידת הפרשים והיו התנכלויות לקציני משטרה נוספים. אלו המדברים בעד שלמות הארץ פועלים נגד שלטון החוק ויש לגנות מעשים אלו. אסור לאיש שהחוק לנגד עיניו לתת יד לזה. התמיכה בכנסת להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית תרמה למעשים הללו והימין נתן רוח גבית לכל פורעי החוק. קיים קו ישיר שמחבר בין החלטה זאת למעשי האיומים והאלימות ונעשה הכל לפוגע באותם עבריינים".
השר הודיע כי משטרת ישראל תעשה הכל ותדאג לאבטח את המאויימים על-פי סל האבטחה הנהוג במשטרה.
עוד נודע כי בשבועיים האחרונים היו איומים טלפוניים על קצינים בכירים שהשתתפו בפינוי, בהם מפקד מג"ב וכי לפני מספר ימים הכניסו פעילי ימין כלבים לחצרו של קצין משטרה אחר.
גם אלוף פיקוד המרכז, יאיר נווה, סבל בשבועיים האחרונים מאיומים רבים מצד מתנגדי הפינוי.

תאריך:  15/02/2006   |   עודכן:  15/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גדעון עזרא
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
בעקבות איורי מוחמד מחייה אירן את פסק ההלכה של ח'ומייני מ-1989 לרצוח את הסופר הבריטי סלמאן רושדי שפרסם את "פסוקי השטן"
יפעת גדות
ממשלת אוסטריה החלה באופן מיידי בנקיטת אמצעים בניסיון למנוע תנועת עופות מהאזורים הנגועים    החשש הוא כי הווירוס עובר מציפורים נודדות
יהונתן דחוח-הלוי
נחשפה תוכנית החמאס    ההודנה - צעד טקטי בדרך להקמת פלשתין האיסלאמית מהים לנהר, מרפיח לראש הנקרה    אבו מאזן מזהיר את החמאס ממשבר חוקתי מתמשך ומסובך
עומר שיקלר
נערכים למזג אוויר סוער    חברת החשמל מבקשת מהציבור: הסירו או חזקו חפצים ואביזרים שעלולים לעוף ברוח ולפגוע בתיילי החשמל
עומר שיקלר
בצה"ל החליטו להחזיר לחיילות את תיקי החיילת    חיילים בעלי פטור מנעליים צבאיות יצטרכו לנעול נעליים תקניות    בצה"ל מגבירים את האכיפה בנושאי המשמעת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il