X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד איאד מוחמד אחמד אבו-רוב, ראש הג'יהאד האיסלאמי במרחב ג'נין, על מעורבותו בפיגועים נגד ישראלים בפיגועים השונים נהרגו לפחות שבעה ישראלים
▪  ▪  ▪
   מחלקה ראשונה
הרוגה שישית מהפיגוע בחדרה

לבית המשפט הצבאי שומרון הוגש (א', 26.2.06) כתב אישום נגד איאד מוחמד אחמד אבו-רוב, אשר נעצר על-ידי מערכת הביטחון ב- 24.11.05. אבו-רוב, תושב ג'לבון, היה ראש תשתית הג'יהאד האיסלמי באזור ג'נין ועמד מאחורי סידרה של פיגועי טרור, בהם הפיגוע ביישוב שדה תרומות, סמוך לבית שאן, שבו נרצח אזרח ישראלי וכן פיגוע בחדרה, שבו נרצחו שישה אזרחים ישראלים.
כתב האישום נגד אבו-רוב, מכיל 18 סעיפי אישום בהם עבירות של גרימת מוות בכוונה, ניסיון לגרימת מוות בכוונה, קשירת קשר לגרימת מוות בכוונה, ירי לעבר אדם, חברות בהתאחדות אסורה, החזקת פצצה ועוד.
כתב האישום מגלה, כי אבו-רוב, היה חבר בזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי הפלשתיני משנת 2001 ונטל חלק בפיגועי טרור. בשנת 2001, יחד עם אחרים, השיג רובי קלאצ'ניקוב וביצע מספר פיגועי ירי בכביש המוביל למירב ומעלה גלבוע.
אבו-רוב, שיגר את המחבל המתאבד אשר התפוצץ ביום 19.6.03 ליישוב שדה תרומות, שבסמוך לבית שאן. "בשעה 06:00 הגיע המתאבד, אחמד עבאהרה, שנשא בתיק הנפץ למכולת בבעלות אבנר מרדכי. אחמד הפעיל את תיק הנפץ שנשא, גרם לפיצוץ, וכתוצאה מכך נגרם מותו של אבנר מרדכי ז"ל", מפרט כתב האישום ומציין כי אבו-רוב ליווה את המתאבד בדרכו.
כמו כן עומד אבו-רוב מאחורי פיגוע התופת בשוק של חדרה, פיגוע שהתרחש ביום 26.10.05. כשבועיים לפני הפיגוע, הוא התבקש על-ידי לואי סעדי, מבכירי האירגון, להכין תיק נפץ לצורך ביצוע פיגוע התאבדות. בפיגוע זה נרצחו שישה ישראלים: ניסים סביחה, בן 66; מכלוף פריחה, בת 53 במותה; מיכאל קויפמן בן 68 במותו; יעקוב רחמני, בן 68 במותו; ג'מיל קעדאן, בן 48 במותו; גנייה פולייס, בת 66 במותה.

תאריך:  26/02/2006   |   עודכן:  26/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
עדי ליבנה, מנכ"ל כיתן תעשיות: "יש להעדיף קבוצה שתגדיל את הרכש מהתעשיה הישראלית"    מעריך: ניתן לבצע בפרויקט עבודות מתוצרת כחול-לבן בהיקף של כ-6 מיליארד שקלים. צעד זה יוסיף עוד כ-16 אלף מקומות עבודה חדשים
גלית יצחק
כך אמרה ד"ר בת עמי-סדן, בכנס "מידע בבריאות בעידן בנקוק והגלובליזציה"    ממליצה להקים גוף שיציג לחולים בצורה פשוטה וללא מינוחים רפואיים מאיימים, מידע על מחלתם
ברוך לוי
ההחלטה על הצעד החריג באה בעקבות הקריסה הכלכלית במושב    טוענים: הממשלה לא עמדה בהתחייבותה להשתתף במימון פרויקט פארק החממות
ברוך לוי
ארז ברית, מנכ"ל טנדם קפיטל: "הצעדים שנקטה ממשלת ברזיל לפני כשבוע צפויים להגדיל משמעותית את זרימת ההון הזר למדינה, את הסחירות ואת מספר השחקנים בשוק, ולהביא להמשך התיסוף במטבע המקומי"
מירב לוי
אופיר טורס משווקת מסע תענוגות באוניית הפאר SEVEN SEAN MARINER    המסע יימשך 96 ימים ויעלה בסך-הכל 250 אלף דולר לאדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il