X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
שרת החוץ תוקפת את אבו מאזן ומציינת כי הוא הופך ללא רלוונטי באיזור, בעקבות כינון ממשלת החמאס שר הביטחון: נמשיך בסיכול הממוקד לאור הצלחותיו הרבות
▪  ▪  ▪

שרת החוץ, ציפי לבני, תקפה (יום א', 26.2.06) באופן חריף את יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, ואמרה כי הוא הפך להיות לא רלוונטי, והכדור עבר למגרשה של הממשלה החדשה בראשות החמאס. הדברים נאמרו בראיון לקול ישראל.
בדבריה ציינה לבני, כי אבו מאזן אינו יכול להיות עלה תאנה לרשות טרוריסטית. וציינה, כי החמאס לא יכול להסתתר מאחורי תדמיתו של אבו מאזן.
גם ממלא-מקום ראש הממשלה, אהוד אולמרט, התייחס לנושא וציין כי השבעת הממשלה הפלשתינית תפתח פרק חדש ביחסים עם הרשות. במהלך פגישה עם דיוויד וולש, עוזר שרת החוץ האמריקנית, קונדוליזה רייס, אמר אולמרט, כי אין כל הפרדה בין אבו מאזן לרשות פלשתינית שבראשה עומדת ממשלת חמאס. הוא הדגיש, כי הממשל האמריקני להבין נקודה זאת.
מיכאלה שוויצר בלום, דוברת של הקונסוליה האמריקנית בישראל, הגיבה ואמרה, כי "ביחס לאבו מאזן, אנחנו נותרו מחוייבים לחלוטין ונמשיך לתמוך בו". סעיב עריקאת, האחראי על המשא-ומתן עם ישראל ברשות, אמר כי מדובר בהמשך המדיניות הישראלית נגד הרשות. "זה לגמרי לא מקובל", אמר עריקאת וציין, כי "הישראלים מנסים לפגוע בציבור הפלשתיני כולו בגלל שהם לא מבחינים בין פלשתיני אחד למשנהו".
במהלך היום נפגש וולש עם בכירי הממשלה בישראל ופרש את המדיניות האמריקנית ביחס לממשלת החמאס. אתמול נפגש וושל עם ראשי הרשות הפלשתינית. וולש מציין בפגישותיו בישראל, כי ארה"ב מעוניינת לחזק את אבו מאזן, כאלטרנטיבה לחמאס. גורמי הממשלה בישראל לא שותפים לדעה זו, וכפי שציינה השרה לבני, מעדיפים להתעלם מאבו מאזן.
בישיבת הממשלה הבוקר אמר שר הביטחון, שאול מופז, כי במקביל למסירת המנדט להקמת הממשלה לאיסמעיל הנייה, פעל אבו מאזן לחיזוק סמכויותיו, כשהמשמעות היא שלטון דו-ראשי.
מופז הוסיף, כי מערכת הביטחון נחלה בתקופה האחרונה הישגים רבים בפעילות הסיכולית - הן בסיכול ניסיונות לחדירה לישראל משטח הרצועה, והן בסיכול שיגור רקטות וניסיונות להנחת מטענים. הוא הוסיף כי פעולות הסיכול יימשכו כלל שיידרש בעקבות התרעות רבות הקיימות ברשות מערכת הביטחון.
יו"ר מרצ-יחד, יוסי ביילין, הגיב לדבריה של השרה לבני ואמר, כי אמירותיה של לבני ומ"מ רה"מ אולמרט לשליח ארה"ב לאיזור, דיוויד וולש המכניסות את אבו מאזן לחמאס לאותה סירה "הן אמירות חסרות אחריות המחזירות את ישראל למדיניות המסוכנת של הימין בשנים האחרונות, מדיניות עליה שילמה ישראל מחיר יקר".

תאריך:  26/02/2006   |   עודכן:  26/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המותג המוביל: שפע שוק    משרד הפרסום המוביל: בולטון פוטנציאל    יפעת בקרת פרסום מציגה: דרוג הפרסום במגזר הדתי/חרדי לסיכום שנת 2005
ברוך לוי
יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא: "מכון היצוא חתם על הסכם עם חברת "קליבלנד גרופ", שתסייע בחדירה לשוק האמריקני. ההסכם מאפשר לחברות הישראליות לפתוח שלוחה בצפון אמריקה, ולקבל סיוע בהכנת תוכנית מכירות ושיווק ואסטרטגיה"
ברוך לוי
עמיר מקוב, יו"ר המכון הישראלי לנפט ולאנרגיה, אומר: "המתיחות הפוליטית הנמשכת במזרח התיכון וחוסר היציבות במדינות נפט, כגון ונצואליה וניגריה, מביאים אותנו להניח, כי מחירי הדלק לא ירדו במהלך שנה זו"
ברוך לוי
החברה הציגה רווח נקי של 63 מיליון שקל    גידול של כ-11% בהיקף הפעילות של מחזיקי הכרטיסים    גידול דומה בהיקפי הסליקה    בין יתר מנועי הצמיחה של החברה לשנת 2006 כרטיס "המולטי", "גיפט קארד" וחברת-הבת לאומי צ'ק
עומר שיקלר
הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד איאד מוחמד אחמד אבו-רוב, ראש הג'יהאד האיסלאמי במרחב ג'נין, על מעורבותו בפיגועים נגד ישראלים    בפיגועים השונים נהרגו לפחות שבעה ישראלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il