X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכז הפועל י-ם כבר מוכן למשחק הראשון מול רומא ברבע-גמר היול"ב קאפ מתן נאור: "נוכל לעבור רק אם נבוא כקבוצה" מרקו טושק: "ג′נקינס הוא הבוס שלהם, נצטרך לעצור אותו"
▪  ▪  ▪

בפעם האחרונה שהפועל י-ם הגיעה לרומא, היא יצאה עם ניצחון גדול 91-94 באחד המשחקים הטובים שלה העונה. הערב (22:00, שידור ישיר בערוץ 1), היא שוב תעלה לפרקט ברומא, רק שהפעם מונח הרבה כסף על השולחן במשחק הראשון של רבע גמר היול"ב קאפ.
"אני חי בשביל משחקים גדולים", אמר השבוע הוראס ג′נקינס לקראת המשחק ואכן מדובר במשחק גדול, הכי גדול שהיה לי-ם עד לשלב הנוכחי של העונה. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה מצויין. שני המשחקים בשלב הבתים היו צמודים והסתיימו בניצחונות חוץ, של י-ם ברומא ושל האיטלקים במלחה.
ירושלים, שהגיעה לאיטליה כבר ביום ראשון קיימה אתמול שני אימונים ולמעשה סיימה את ההכנות למשחק. החבורה של אדלשטיין לא נמצאת בשיאה בחודש האחרון. ביום שבת היא התקשתה מאוד מול עירוני ר"ג ואם לא תשדרג את היכולת שלה בצורה משמעותית, יהיה לה קשה מאוד לנצח ברומא בפעם השנייה.
מהצד השני, יש לי-ם כמה שחקנים מאוד מנוסים בסגל, בעיקר הוראס ג′נקינס ומאיר טפירו, שיצטרכו לקחת על עצמם את המנהיגות ולספק את הניצוץ של י-ם מהשלבים המוקדמים של העונה. ג′נקינס כבר מוכן: "אני בטוח שנגד רומא נשחק הרבה יותר טוב מאשר בר"ג" אמר הרכז והבהיר למה הוא מתכוון: "אני מחכה למשחק הזה ואני מאמין שהיה משחק טוב. כולנו נרגשים ומצפים למעמד הזה. היה לנו כבר משחק אחד טוב מאוד שם וככל שאתה משחק נגד קבוצה חזקה יותר, אתה גם מעלה את הרמה שלך. אני מקווה שנוכל להראות את היכולת שלנו. אני באופן אישי חי בשביל המשחקים האלה ומצפה מאוד למה שיהיה".
לעומת הביטחון הגדול של ג′נקינס, מתן נאור יודע שהמזל שהיה לי-ם מול ר"ג לא יספיק והיכולת תצטרך להיות הרבה יותר טובה: "אני בטוח שרק מזל לא יספיק לנו. נגד ר"ג ההינו קצת עם הראש ברומא וזה השפיע עלינו. אנחנו חייבים לבוא חדים מאוד. השתנו הרבה דברים אצל שתי הקבוצות מאז שניצחנו אותם שם. הם קבוצה מצויינת ונצטרך לתת 100% כדי לעבור". נאור גם דיבר על המשימה הצפויה לו-להצר את צעדיו של כוכב רומא, דיאן בודירוגה: "את בודירוגה לא עוצרים לבד" מסביר נאור והוסיף: "זה משחק בין הפועל י-ם לרומא ולא שלי או כל שחקן אחר נגד בודירוגה. נוכל לעבור אותם רק כקבוצה".
רומא נמצאת בכושר מצויין בחודשיים האחרונים. אחרי פתיחת עונה מהוססת שלוותה בהפסדים רבים, ייצב סוויטסלאב פסיץ′ את השורות, בודירוגה חזר לרקד ורומא התחילה לנצח. מרקו טושק, הפוורורד הסלובני של רומא מפרגן לי-ם ומסביר מה המפתחות של רומא לניצחון: "אנחנו חייבים להיות מרוכזים בהגנה ולעצור את הוראס ג′נקינס כי הוא הבוס שלהם", אומר טושק ועובר למחמאות: "הפועל קבוצה מצויינת, הם כבר ניצחו אותנו פה ברומא ונצטרך להיות במיטבנו כדי לעבור לחצי הגמר. יש להם שחקנים טובים מאוד: מריו אוסטין שהיה השחקן המצטיין בשלב הבתים, רוג′ר מייסון שקולע באחוזים גבוהים, הוראס ג′נקינס, שהוא המפתח שלהם ונותן להם את הקצב הגבוה. יש להם גם שחקנים ישראלים טובים, אבל אנחנו רוצים להמשיך הלאה ולא יהיה לנו קל".

תאריך:  28/02/2006   |   עודכן:  28/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתבי טלספורט
קשר מכבי ת"א יגיע לוועדת המשמעת עם אלי דריקס ויודיע שיסיים את דרכו בכדורגל הישראלי    קאנן על הניצחון על בני לוד: בזמן רגיל לא אמורים להתייחס למשחק יותר מידי    הלל: יכול להיות שדיברנו יותר מידי בתקשורת
הדר פרבר
הממשלה הסכימה להפנות את הנושא לוועדה הפרלמנטרית המתאימה
עומר שיקלר
פלשתיני דקר שני ישראלים, אחד פצוע באורח קשה    נורה ונפגע על-ידי חיילים שהיו במקום    במקרים אחרים נעצרו שני פלשתינים שנשאו סכינים
הדר פרבר
ביום השנה למותו של אסף צור אשר נרצח בפיגוע במסעדת מקסים יתקיים בהוליווד טקס חלוקת פרסי האוסקר בו מועמד הסרט    אביו של אסף ישגר עצומה לבטל מועמדותו של הסרט
מחלקה ראשונה
במערכת הפוליטית מגיבים בחריפות לחשיפת Nfc    משרד המשפטים הודיע כי היועמ"ש פותח בבדיקה    יחימוביץ': הצטברות הפרשיות בהן מעורב אולמרט, מחייבת את היועמ"ש, מבקר המדינה ויו"ר ועדת הבחירות לפעול במהירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il