X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קשר מכבי ת"א קיבל עונש חמור בועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל על התנהגותו כלפי מאיר לוי במשחק נגד נצרת עילית בנוסף ברקוביץ' קיבל ארבעה משחקים על תנאי טון קאנן נקנס ב-3000 שקל
▪  ▪  ▪

אייל ברקוביץ' קיבל (ב') עונש קשה בועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל. קשר מכבי ת"א נענש בהרחקה לשישה משחקים בפועל וארבעה משחקים על תנאי בגלל הרחקתו והתנהגותו במהלך המשחק נגד נצרת עילית ביום שישי.
מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, שהורחק גם הוא באותו משחק, קיבל קנס של 3,000 שקל.
מנכ"ל מכבי ת"א, אלי דריקס, אמר בסיום פסק הדין: "ציפיתי שיתחשבו בברקוביץ', אבל בכל זאת מדובר בעבירה חמורה". דריקס גם התייחס לשאלת עתידו של ברקוביץ': "תשאלו את אייל אין סיבה שלא".
מאמן מכבי ת"א, טון קאנן: "העונש שלי מקובל עליי. העונש של אייל חמור. לא ציפיתי שהוא יקבל עונש כזה. כרגע נצטרך להסתדר ללא כל השחקנים המנוסים שלי, אבל אני מאמין שנסתדר".
הדיין, דוד לב, אמר בפסק הדין: "מדובר באחד השחקנים הבכירים ביותר בכדורגל הישראלי. הבנתי שהנאשם מתקשה להשתלט על עצמו. הנאשם מבקש כי אתחשב בו בעונש. בהתחשב בכל אלה החלטתי להרחיק את הנאשם שישה משחקים בפועל וארבעה על תנאי.
ברקוביץ': השופטים בארץ שחצנים
בתחילת הדיון הציג דוד לב את דוח השיפוט של מאיר לוי בו ציין את תנועת המשקפיים המעליבה שעשה מאמן מכבי ת"א, טון קאנן, לעברו של מאיר לוי, בעקבותיה הורחק ואת ההצטרפות של אייל ברקוביץ′ שניגש בזעם לעבר השופט לאחר שלוי פסק פנדל לטובת נצרת עילית וצעק בזעם: "אתה אפס, חיפשת לתת להם פנדל". וכשהנפתי את הכרטיס האדום, אייל צעק לעברי: "בן זונה, מזדיין, אפס". ברקוביץ′ בא אליי בתוקפנות שלא נתקלתי בה בקריירת השיפוט שלי בליגה הבכירה.
לאחר שהציג את דוח השיפוט של מאיר לוי, נשאל ברקוביץ' אם אין לשחקן הרשעות קודמות, ברקו אמר: "אתה מתבלבל. אולי בגלגול הקודם. הדיין אמר לו: "אם אני לא טועה תפסת למישהו פעם משהו. ברקו ענה בצחוק" זה לא אני".
קאנן דיבר בדיון על הרחקתו במשחק: "אני עשיתי לעבר השופט תנועת משקפיים כדי להראות לשופט שהוא לא רואה. בכל הפעילויות הספורטיביות שלי לא העלבתי שופט. ואם עשיתי את זה אני מבקש סליחה".
ברקוביץ': "אני מתנצל עשיתי מעשה שלא ייעשה. זה היה ברגע של עצבים. הקבוצה נמצאת במצוקה. מזג האוויר היה שרבי והיינו אמורים לנצח. השופט שרק לעבירה שלא הייתי. אני עמדתי קרוב וראיתי. נכון שאמרתי לו חתיכת אפס וחיפשת לתת להם פנדל, אבל מפה ועד כל ההיסטריה שהתקשורת עשתה מזה אני לא מבין. אני לא הראשון ולא האחרון שמקלל בכדורגל. עושים לי אמבוש. אני מקווה שלא תיסחף יחד איתם. אני מתנצל ומקווה שלא יקרה שוב".
"בנוסף הייתי רוצה לראות פה את השופט שהתנהג בשחצנות במהלך כל המשחק. השופטים פה בארץ מתנהגים "עבד כי ימלוך". שיחקתי באנגליה משחקים יותר גדולים ובחיים לא ידעתי את שמו של השופט. פה מפרסמים את זה מראש והשופט לא יודע איך מתנהגים לשחקנים ואולי הדיינים צריכים לפתור את זה.
בסיום הדיון נשאלו קאנן וברקוביץ′ מה העונש שהם צריכים לקבל. ברקו: "אין לי עוד הרבה שנים לשחק משחקים ולדעתי אני צריך להיענש בעבודות שירות עם ילדים לחצי שנה. אני מקווה שתתחשב בי".
קאנן לא הוסיף מילה. המנכ"ל, אלי דריקס: "ברקו נענש במסגרת הקבוצה הוא הביע חרטה אמיתית. אייל לא ילד. הוא עשה קריירה בחו"ל ותרם רבות לכדורגל. אי אפשר לדעת עד מתי הוא ימשיך לשחק ואני מקווה שהדברים יילקחו בחשבון".

תאריך:  28/02/2006   |   עודכן:  28/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
ערכה ובה ספרי קודש ותפילות כסגולה, אך ללא "קמיעות" אמיתיים מחולקת בעצרת ההמונים של שס    המפלגה מסיעה בחינם אלפי בני אדם לעצרת, שתעודד להצביע עבור המפלגה
עומר שיקלר
בג"צ דן בעתירת מפלגת העבודה נגד התמודדות פרס-רמון-איציק ברשימת קדימה    השופט ברק ביקש מהמפלגה למשוך את העתירה
הדר פרבר
בראיון לרשת BBC הבריטית אמר כי שינה את עמדתו וכעת הוא מאמין בקיום השואה, אך טוען כי מספר היהודים שהושמדו קטן מזה אשר רווח וכי תאי הגזים היו "קטנים"
אור אריה
רכז הפועל י-ם כבר מוכן למשחק הראשון מול רומא ברבע-גמר היול"ב קאפ    מתן נאור: "נוכל לעבור רק אם נבוא כקבוצה"    מרקו טושק: "ג′נקינס הוא הבוס שלהם, נצטרך לעצור אותו"
כתבי טלספורט
קשר מכבי ת"א יגיע לוועדת המשמעת עם אלי דריקס ויודיע שיסיים את דרכו בכדורגל הישראלי    קאנן על הניצחון על בני לוד: בזמן רגיל לא אמורים להתייחס למשחק יותר מידי    הלל: יכול להיות שדיברנו יותר מידי בתקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il