X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השרה לבני החלה מסע דילוגים בבירות אירופה נפגשה עם ראש הממשלה ושרת החוץ האוסטרים ציינה: "אף אחד לא רוצה להעביר כסף לארגון טרור"
▪  ▪  ▪

"צריך להיות ברור מאוד לפלשתינים שהקהילה הבינלאומית לא יכולה לסבול ארגוני טרור, גם במידה וניצח בבחירות". כך אמרה (ד', 1.3.06) שרת החוץ, ציפי לבני, במהלך פגישה עם שרת החוץ האוסטרית, אורסולה פלסניק, בווינה. כמו כן היא נפגשה עם ראש הממשלה האוסטרי. בהמשך נחתה בפריז לסידרה של פגישות מדיניות.
במהלך השיחות עם מנהיגי אוסטריה וצרפת הזהירה לבני את מנהיגי אירופה מהעברת סיוע כלכלי לפלשתינים כאשר בראשות הממשלה עומדת תנועת החמאס. בשיחה עם כתבים אמרה לבני, כי אין כל ביטחון שכספי הסיוע הכלכלי המועברים לרשות לא יממנו פיגועי טרור נגד ישראל.
"חלק מהרעיון שבו העולם החופשי נלחם בטרור הוא לא לקבל את הטרוריסטים ולא להעביר כסף לטרור", היא אמרה בביקורה בווינה וציינה, כי "זהו חלק מהחקיקה של האיחוד האירופי, של החקיקה בישראל ושל ארה"ב".
שרת החוץ האוסטרית אמרה, כי החלטת האיחוד האירופי להעביר לפלשתינים, עוד לפני כינון הממשלה החדשה, סיוע חירום של 120 מיליון אירו היא החלטה חשובה אשר הייתה דרושה כדי לספק את הצרכים הבסיסיים של הפלשתינים. "אנחנו מודעים לצורך לפעול לשפר את המצב ההומניטרי של העם הפלשתיני", אמרה.
הביקור באוסטריה היה החלק הראשון בשורה של דילוגים שמקיימת לבני בבירות אירופה במטרה להבהיר לראשי המדינות את העמדה הישראלית ביחס לממשלת החמאס. בהמשך היא נחתה בפריז.
לאחר שנחתה בבירת צרפת נפגשה לבני עם ראש ממשלת צרפת, דומיניק דה ווילפן. בתום הפגישה אמרה לבני, כי אירן היא "סכנה לשלום העולם וליציבותו". היא הוסיפה ואמרה, כי "אירן מהווה גם סכנה לכל העולם בכך שהיא תומכת בארגוני טרור כדוגמת החמאס".
דה ווילפן התייחס לעליית החמאס ולסוגיה האירנית ואמר כי "ביטחון ישראל נוגע לכולנו, אנחנו עומדים לצידכם ונעשה הכל לשמור על ביטחונכם".
"אם אתה מעביר כסף לארגון טרור, הוא יועבר למקומות לא נכונים. אף אחד לא רוצה להעביר כסף לארגון טרור", הדגישה לבני.
בראיון לעיתון הצרפתי לה-פיגרו טענה לבני כי יש להפסיק לאלתר כל סוג של סיוע לפלשתינים. "מזון, מים וחשמל הם בבירור צרכים הומניטרים" שארגונים לא ממשלתיים והאו"ם "יכולים לקחת חלק מרכזי באספקה שלהם", היא ציינה. "אבל בכל פעם שאנחנו נותנים כסף, אנחנו חייבים לוודא שזה לא ייפול לידיים לא נכונות".

תאריך:  01/03/2006   |   עודכן:  02/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מחמוד עבאס
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
טמפו תשווק את אקווה נובה, מים מזוככים בהשקעה של 10 מיליון דולר    ז'ק בר, יו"ר טמפו: "עם שיווק אקווה נובה תהפוך טמפו לשחקן מרכזי בתחום המים עם המותגים אקווה נובה, סאן בנדטו וסאן פלגרינו"
עידן יוסף
20 שנה של אלף גליונות "השבועון לכל יהודי" יצאו השבוע    עלון בית הכנסת הנפוץ יצא לאור במהדורה חגיגית ומורחבת
גלית יצחק
פעוט כבן תשעה חודשים ואחותו בת שנה ושמונה חודשים אושפזו אתמול בבית החולים "ביקור חולים" לאחר שנדבקו בחיידק האלים    מצבם בינוני ויציב
ברוך לוי
סך הכל גייסה עד היום החברה 11.4 מיליון דולר בשלושה סבבי גיוס    מנכ"ל Evogene: אנו מרוצים מהמשך התמיכה והאמון של המשקיעים
ברוך לוי
הגיוס ממשקיעים מוסדיים באגרות חוב המדורגות A2והמגובות בתזרימי מזומנים    החברה, המפעילה כיום את הלוויין EROS A, צפויה לשגר באפריל הקרוב את הלוויין EROS B
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il