X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
הבהיר: נפעיל אמצעים מיוחדים כדי להתמודד עם ניצני הטרור ונפעל בכל מקום הודיע: אין לי כוונה להיפגש עם הנייה אך יש לי כוונה להילחם בטרור אם הוא יהיה מעורב בו
▪  ▪  ▪

"נפעל ביד ברזל נגד כנגד כל ניסיון לחדש את פעילות הטרור", אמר מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט בתום פגישת עידכון בבית הנשיא, משה קצב.
בעקבות גל הפיגועים ביומיים החאונים הבהיר אולמרט כי הנחה את גורמי הביטחון להפעיל אמצעים מיוחדים כדי להתמודד עם נציני הטרור. "אנחנו נפעל בכל מקום בו הטרור מראה את ראשו, אם ברצועת עזה ואם ביהודה ושומרון, לא נהסס לנקוט בשום פעולה", הבהיר אולמרט.
אולמרט ציין כי נדהם שארגון טרור ניצח בבחירות לרשות הפלשתיני, והבהיר כי כי אין לו כל כוונה להיפגש עם ראש הממשלה הפלשתיני העתידי, איסמאעיל הנייה. לדבריו, ניצחון החמאס בבחירות הינו תהליך שלילי ומסוכן.
אולמרט התייחס גם לדבריו של יו"רא הרשות הפלשתינית, אבו מאזן בדבר חדירת גורמי אל-קאעידה לעזה ולגדה. "לא שמעתי את דבריו של אבו-מאזן ואני לא יודע על איזה בסיס מידע הדברים הללו נאמרים". אבל אני יכול להבטיח לכם שהמודיעין הישראלי עוקב אחרי כל ניסיונות חדירה לאזור שלנו. אין יותר שום הגבלה על גורמי הביטחון בכל מה שקשור בפעולות המניעה והסיכול", הדגיש אולמרט.
בהתייחס לירי הבלתי פוסק של רקטות הקסאם, אמר אולמרט: "נכון שירי הקסאם לא נפסק לחלוטין, אך היקפו קטן לאין ערוך ממה שעלול היה לקרות".

תאריך:  02/03/2006   |   עודכן:  02/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שוש מיימון
אורחות מרחבי העולם תגענה לפסטיבל: שרון סטון, ויקטוריה אבריל, והילארי קלינטון תברך באמצעות הלווי    6 ימים של יצירה נשית ישראלית ובינלאומית בתיאטרון, קולנוע, מוזיקה, זמר, מחול, ספרות, אמנות פלסטית, מדיניות, עיצוב וכלכלה
מירב לוי
התואר יוענק מטעם אוניברסיטת בר-אילן    המנהיג היהודי דניאל אברם יקבל פרס על מפעל חיים    תארי כבוד נוספים ינתנו לאיל התקשורת מורטי צוקרמן, איש העסקים הארווי קרוגר והנדבן אפרים פרופ
יואב יצחק
יהושע פולק - המכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה בירושלים ויו"ר ועדת השימור, מאשר כי התוכניות אושרו    מאשר שידע שמדובר בבית החדש שרכש אולמרט    מפלגת העבודה: "אולמרט הוא שקרן כרוני, המשקר לציבור בכל הזדמנות"
עינב רוזיליו
יוניליוור ישראל מודיעה על על פרישתו של יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, פורש בתום הרבעון הראשון של 2006 ומסיים את תפקידו לאחר 11.5 שנות עבודה בחברה
שלומי דיאז
נפצע קל    החשוד בדקירה: "הוא קילל את אחותי"    תלמיד נדקר גם בבית ספר באיזור השרון    שניים עוכבו לחקירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il