X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עכשיו זה כבר מתוך הפרלמנט הפלשתיני: מחמוד א-זהאר אומר במסגרת הפגנה למען שחרור האסירים: "ארגון החמאס לא מפחד, ולא יהסס, לחטוף חיילים ציוניים במטרה לשחרר את אנשי ההתנגדות"
▪  ▪  ▪

חוזרים לרטוריקה המוכרת: אמש (ג', 06.03.06) סיימו בכירי החמאס את המסע הדיפלומטי ברוסיה. לאנשיו של פוטין הם נתנו תקווה כי "לא נפסול על הסף הכרה במתווה מפת הדרכים". במוסקבה היו מרוצים מרוח הדברים, ומיהרו להצהיר: "נחזור לשולחן הדיונים, מקווים ששאר מדינות העולם ינהגו כמונו".
עם חזרתם של הבכירים לעזה, חזרה גם השגרה הרטורית. העיתון הסעודי המתפרסם בלונדון, "א-שארק אל אווסט", מדווח היום כי ראש הממשלה הנכנס, איסמאעיל הנייה, השתתף אמש בהפגנה מטעם משפחות האסירים הפלשתינים בעזה והבטיח, כי ארגונו יעמיד את שאלת האסירים בראש סדר העדיפויות. "לא נשכח אותם, הם הכוח שלנו", הבהיר. לדבריו, הממשלה החדשה לא תוותר על הזכות להחזיר לשטחי פלשתין כל אחד מאנשי כוחות ההתנגדות.
בכיר החמאס, מחמוד א-זהאר, שהשתתף גם הוא בהפגנת המשפחות נשמע תקיף הרבה יותר מעמיתו. א-זהאר הסביר, כי אנשי הפרלמנט הפלשתיני יודעים כי "ארגון החמאס לא מפחד, ולא יהסס, בנסיבות המתאימות, לחטוף חיילים ציוניים במטרה להחליפם בכוחות ההתנגדות הכלואים בישראל".
על פיה דיווחים בעיתון הלונדוני, א-זאהר אמר כי "החמאס לא מדבר באוויר, כי אם מביע נכונות לתת את דמו במטרה להביא לשחרור האסירים". "נשקיע כל מאמץ", מסביר א-זאהר, "לאחר שנרכיב את הממשלה, נפעל מול כל המדינות הרלוונטיות תוך שנדרוש מהן לסייע לשחרור האסירים".
לדברי בכיר החמאס, גם מדינות ערב יודעות כי לחמאס אופציה לחטוף חיילים. "אנו לא נוותר בעניינם של האסירים הפלשתינים", הוא חזר והדגיש. כחודש לפני הבחירות לפרלמנט הפלשתיני גילה דובר מטעם ארגון החמאס, כי "גדודי אל-קאסם הקימו יחידה מיוחדת כדי להבטיח את שחרורם של האסירים הנמצאים בכלא הישראלי". לדבריו, "באנו כדי לומר שכל האופציות פתוחות ושגדודי אל-קסאם, וכל הזרועות האחרות, מוכנות לבצע פעולות בשטח, בעזרת האל".
"ממשלת הכיבוש", הוא אמר אז, "צריכה להבין כי שאלת האסירים היא שאלה מרכזית בשיח הפלשתיני". בראיון לאתר החמאס הדגישו בכירים כי "הארגון ימשיך להעמיד את סוגית שחרור האסירים כגורם מרכזי באג'נדה שלו, עד לשחרורם המלא של כל היושבים בבתי הכלא הישראלים ואיחודים עם בני משפחותיהם".

תאריך:  07/03/2006   |   עודכן:  07/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
המדובר בעיסאם זועבי    סייע לחלץ שוטרים שהמון זועם שניסה לפגוע בהם בכניסה לכנסיית הבשורה בנצרת
עומר שיקלר
סוכם מתווה עקרונות הסכם העבודה להפרטת ופיצול בז"ן    במסגרת ההסכם נקבע הביטחון התעסוקתי של העובדים וכן נקבעו מענקי הפיצול וההפרטה להם יזכו העובדים
מערכת "טלספורט"
גביע יול"ב: מחצית שנייה ענקית של ירושלים בראשותו של מאיר טפירו    התעללה ברומא וניצחה 56:74 הירושלמים בחצי הגמר ויפגשו את דינמו מוסקבה
אשר גולדברג
פרסום ראשון: מאמן הפועל ת"א שוחח עם קשר סלטה ויגו והציע לו להגיע בשנה הבאה לקבוצה    גרנט שדיבר על שחקן ספרדי, מתכוון לדה רידר
יעל לוי
"בכוונתי להביא לסיום נושא חיבורה של תחנת הכח רדינג לגז הטבעי באופן מיידי", אמר שר התשתיות הלאומיות, רוני בר-און בפגישה משותפת עם נציגי חברת החשמל וחברת נתיבי גז
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il