X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גדודי אל-אקצה מקיימים פגישת פיסגה לאיחוד כל הזרועות הצבאיות הפעילות ברצועת עזה
▪  ▪  ▪

מספר מנהיגים בזרוע הצבאית של גדודי חללי אל-אקצה, הזרוע הצבאית של הפת"ח ברצועת עזה, יצאו מהרצועה והם בדרכם לדמשק, סוריה, על-מנת להשתתף בפגישת פיסגה של ארגוני הטרור. המידע התפרסם בסוכנות הידיעות הפלשתינית "מען", המצטטת מקורות פלשתינים.
על-פי הדיווח, בדמשק עומדת להתקיים פגישת פיסגה של ראשי התנועה ברצועה, במטרה לאחד את כל הזרועות הצבאיות ברצועת עזה תחת שם אחד ותחת הנהגה אחת. ברצועה פעילות מספר כנופיות חמושות, שבמהלך האינתיפאדה התפלגו מגדודי אל-אקצה. הזרועות הצבאיות פעילות בעיקר על בסיס איזורי וחלקן, כמו באיזור רפיח, עוסקות בעיקר בפעילות פלילית וכן בהברחות נשק ואמל"ח לרצועה בתמורת בצע כסף.
המקורות טוענים, כי במפגש אמור, ככל הנראה, להשתתף גם פארוק קדומי, מזכ"ל הפת"ח, ומספר מנהיגים של תנועה שנמצאים בסוריה ובלבנון.
מקור ביטחוני פלשתיני סיפר, כי בפסגה משתתפים 15 ממנהיגי גדודי אל-אקצה ובהם מוחמד חג'אזי, המבוקש בידי ישראל וכן ראאד עאידי מרפיח.
הגדודים ממשיכים בפעילות הטרור מתוך רצועת עזה גם לאחר ההינתקות. עיקר מאמציהם מופנים לשיגור רקטות קסאם, אך הם גם מעורבים בהנחות מטען בסמוך לגדר הרצועה ואף בתיכנון פיגועים נגד ישראל.
אחד מפעילי הגדודים סיפר ל"מען", באופן לא רשמי, כי מוחמד דחלאן, מראשי תנועת הפת"ח, הוא שיזם את הצעד, אשר נועד לאחד את כל הזרועות הצבאיות של הפת"ח הפועלות בתוך הרצועה. הפעיל ציין עוד, כי כ- 30 פעילים בגדודי עז-אדין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס, עברו לגדודי אל-אקצה, משום שחמאס הפסיקה את פעולות הטרור נגד ישראל, כחלק מהמהלך האסטרטגי לפני הבחירות לרשות.
"אבו עדי" אחד ממנהיגי הגדודים בגדה המערבית אמר ל-"מען", כי לגדודים בגדה אין כל מידע בנושא. הוא הוסיף, כי הגדודים בגדה מאוחדים תחת שם והנהגה אחת. הוא גם ציין, כי במשרד של פארוק קדומי הכחישו את המידע.

תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
הספר יודפס במהדורה מוגבלת של 2,200 עותקים    נשיא המדינה קיבל את העותק הראשון    באטלס ניתן לראות מפות מפורטות של א"י ולצידן את תצלומי האוויר המתאימים
הדר פרבר
קוראת למפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות לפעול להגנת זכויות בעלי החיים במדינה ולחתום עמה על שמונה העקרונות שהיא מציגה באתר הירוקים
הדר פרבר
אחת הפצצות התפוצצה סמוך לשיירה של משרד הפנים    השר לא היה ברכבי השיירה    פיצוץ נוסף אירע סמוך לאונ'    כמה פיצוצים נוספים אירעו בעיר, אך לא דווח על נפגעים
ענבל אביב
52% לא מתעניינים בבחירות    רק 46% מאמינים שקולם ישפיע על תוצאות הבחירות    19% ציינו כי מקור המידע העיקרי שלהם אודות פוליטיקאים היא התוכנית "ארץ נהדרת"
מירב לוי
שיראל, זמרת ישראלית-צרפתיה, מגיעה לארץ במסגרת תוכנית טלוויזיה צרפתית    תשתתף כזמרת אורחת במופע לציון יום האישה הבינלאומי במוזיאון ארצות המקרא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il