X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קבוצת לבייב החליטה לרדת מעיסקת רכישת האדומים. לבייב ישקול לעניק חסות להפועל ת"א מבלי לקחת חלק בבעלות הקבוצה. דוידוביץ′ וזנדברג שהיו קרובים להפועל ת"א, ישקלו את המשך דרכם
▪  ▪  ▪

עיסקת רכישת הפועל ת"א על-ידי איש העסקים המיליארדר, לב לבייב, התפוצצה. בשעות האחרונות נעשו מאמצים גדולים ביותר ליישר את ההדורים בין הצדדים אבל בקבוצת לבייב היו נחושים לפוצץ את העיסקה. החשש של אנשי קבוצת לבייב היא כי בעקבות שלל הבעיות עם איש העסקים רפי עגיב (היום פורסם בעיתון "הארץ" כי הוא מגבש קבוצת רוכשים אחרת) המחזיק במניות הקבוצה החליטו אנשי לבייב לרדת מהעיסקה.
בהודעה רשמית שהוציא המיליארדר נכתב: "ההחלטה על סיום המגעים התקבלה לנוכח העובדה שגם ימים אחדים לאחר חלוף המועד שנקבע לחתימה על העיסקה, התברר כי מצב הדברים בין בעלי המניות הנוכחיים של הפועל ת"א הוא כזה שאינו מאפשר את מימוש העיסקה במתכונתה המצופה.
"יצויין כי למרות שהעיסקה הנקובה לא באה לכדי שימוש, קבוצת לבייב רוכשת כבוד רב להתנהלותו האישית של מר סמי סגול במהלך המגעים בין הצדדים ומעריכים את המאמצים הכנים שעשתה קבוצת "כתר" בניסיון להביא לביצוע העיסקה.
"בקבוצת לבייב מציינים עוד כי מאחר ובמהלך החודשיים האחרונים ניכרו מאוד הן נאמנותם של אוהדי הפועל ת"א לקבוצתם, הן היכולות הניהוליות של קבוצת הניהול המכהנת, תישקל בחיוב כל בקשה להענקת חסות להפועל ת"א בעונה הבאה וזאת כאמור מבלי לקחת חלק כלשהו בבעלות קבוצת הכדורגל של הפועל ת"א".
כתר: עשינו מבחינתנו הכל
בחברת כתר, החברה אותה מנהל סגול אמר היום: "בחודשיים האחרונים עשינו מאמצים רבים להביא את עסקת לבייב לכדי מימוש, זאת תוך כדי ויתורים מפליגים למען המועדון, לצערינו הדבר לא הסתייע. נמשיך לפעול למען עתידו של המועדון על-מנת להביא אותו למקום הראוי לו בכדורגל הישראלי".
דוידוביץ', זנדברג וחבריהם בבעיה?
ההחלטה המפתיעה של לב לבייב לרדת מעיסקת רכישת הפועל ת"א, גורמת לכך שמספר שחקנים שכבר קיבלו פניות עקיפות מהפועל ת"א, ישקלו מחדש את המשך דרכם כאשר מהלכים של האוליגרכים הופכים לחד-צדדיים חסרי יציבות עם המון סימני שאלה.
שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ′, שכולם ראו כבר שיהיה בהפועל ת"א, יצטרך לשקול מחדש את המשך דרכו במכבי חיפה. כך גם מיכאל זנדברג ואפילו יוסי בניון, ששמו הוזכר כמי שקיבל הצעה חסרת תקדים מהפועל ת"א.

תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב רוזיליו
לקראת ביקור שרון סטון בישראל, דיור ישראל מקדימה את הקמפיין הראשון בכיכובה של הכוכבת למהפכת האנטי אייג'ינג עם CAPTURE TOTAL
עידן יוסף
השופטת ביניש החליטה להחשיך לשינוי קטעים בהם נעשתה פגיעה בציבור החרדי    שינוי: אין אנו מחויבים להתאים עצמנו לטעמו של ציבור זה או אחר
עינב רוזיליו
orange חתמה על הסכם קניית מדיה באינטרנט, עם יונייטד אינטראקטיב    תשקיע בפרסום באינטרנט בשנת 2006 כ- 2 מיליון דולר    תהיה בין חמשת המפרסמים הגדולים במדיה זו
ניר וייס
טען כי שופט העליון לשעבר פגע בו במהלך נסיעה ברחוב אלבק בירושלים    חשין מצידו, טען כי דווקא הרוכב סטה הצידה ופגע ברכבו, והמדינה הגישה תביעה שכנגד    לאחר בחינת הראיות, התקבלה גרסת השופט, והתובע חוייב בפיצוי של כ- 13 אלף שקלים
מתי טוכפלד
הסתיים הכינוס המשותף של מועצת גדולי התורה    האדמו"ר מבעלז הגיע, אך לא דיבר    הרבנים יצאו נגד כל הגורמים אותם הם רואים "מהרסי הדת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il