X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארסנל נגד יובנטוס, ליון נגד מילאן
אילו הם שני המשחקים המרכזיים שנפלו בהגרלת רבע גמר ליגת האלופות שנערכה הצהריים בפריז שני המשחקים הנוספים: אינטר או איאקס - ויאריאל, בנפיקה - ברצלונה

אחרי יומיים מרתקים של משחקי שמינית גמר ליגת האלופות, נערכה היום (שישי) הגרלת משחקי רבע גמר ליגת האלופות ואילו משחקים מרתקים מצפים לנו.
במשחק המרכזי תארח ארסנל של תיירי הנרי את יובנטוס הגדולה, יובה שזכתה כבר פעמיים בעבר בתואר תנסה לעשות זאת שוב, אך היא תיאלץ לעמול קשה כדי לעבור את ארסנל המצויינת שכזכור הדיחה את ריאל מדריד בשלב הקודם. עוד נקודה מעניינת במשחק הזה הוא החזרה של פטריק ווירה, אליל אוהדי ארסנל עד לעונה האחרונה שיגיע ל"הייבורי" הפעם במדי יובנטוס לראשונה מאז המעבר המתוקשר שלו ל"גברת הזקנה".
במשחק מרתק נוסף יתעמתו ליון ומילאן על הזכות להעפיל לחצי הגמר. ליון הרשימה מאוד בסיבוב הקודם והביסה את איינדהובן ללא תנאי. מילאן הרשימה אפילו יותר כשהביסה 1:4 בביתה את באיירן מינכן ותרצה לקחת תואר אלופות שביעי אך מול ליון זה הולך להיות קשה מאוד.
המנצת במשחק שייערך ביום שלישי הקרוב בין אינטר ואיאקס תארח ברבע הגמר את ויאריאל. הגרלה נוחה אולי לאינטר, אם זו אכן תעבור כצפוי את איאקס ביום שלישי אך לא מומלץ לזלזל ב"צוללת הצהובה".
מי שקיבלה את ההגרלה הנוחה ביותר היא ללא ספק ברצלונה שתיסע למשחק חוץ בבנפיקה. ברצלונה תחסר במשחק הראשון את פויול המושעה ואת מסי הפצוע. בנפיקה למרות שהיא קבוצה חלשה מברצלונה על הנייר הרשימה מאוד בשלב הקודם כשניצחה את ליברפול במגרשה.
גם סדר משחקי חצי הגמר כבר נקבע והקבוצות כבר יודעות מי הן היריבות הפוטינציאליות שלהן בחצי הגמר. בחצי הגמר הראשון המנצחת בעימות בין ארסנל ויובנטוס תארח את המנצחת במפגש בין ויאריאל לאינטר או איאקס. המשמעות היא שאוהדי הכדורגל יוכלו להנות מדרבי איטלקי בין אינטר ליובנטוס בחצי הגמר אם השתיים אכן תעפילנה.
בחצי הגמר השני תארח המנצחת בעימות בין ליון ומילאן את המנצחת במפגש בין בנפיקה וברצלונה. המשמעות היא שחצי הגמר עשוי להוליד משחק ענק בין ברצלונה למילאן ונקווה שאכן כך יהיה. אוהדי הכדורגל יכולים כבר לפנטז על גמר בין יובנטוס למילאן או מה אתם אומרים על יובנטוס מול מילאן, לא רע נכון?
משחקי רבע הגמר ייערכו ב- 28/29 במרס וב- 4/5 באפריל. חצי הגמר ייערך ב- 18/19 וב- 25/26 באפריל. הגמר ייערך, כאמור, בפריז, ב-17 במאי.
משחקי רבע הגמר:
ארסנל - יובנטוס
ליון - מילאן
אינטר/איאקס - ויאריאל
בנפיקה - ברצלונה
משחקי חצי הגמר
ארסנל/יובנטוס - אינטר/איאקס או ויאריאל
ליון/מילאן - בנפיקה/ברצלונה

תאריך:  10/03/2006   |   עודכן:  10/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
בלחץ חברים רבים באסיפה הלאומית, הסכימה הממשלה להחזיר לדיון את הצעת החוק, המבקשת לאפשר הורדות של חומרים מוגנים בזכויות יוצרים באינטרנט עבור תשלום חודשי נמוך
עומר שיקלר
נציבות קשרי החוץ של האיחוד קוראת לחמאס לזנוח את דרך האלימות אחרת תופסק הזרמת כספי הסיוע לרשות    החמאס יוצא נגד תוכנית אולמרט לנסיגות נוספות
ניר וייס
חברת Acuity Brands תעביר הסכום לוועדת הבטיחות על המוצרים הצרכניים, לצורך הפסקת הליכים נגדה באשמת דיווח מאוחר על תקלות שנתגלו בזמן ייצור גופי התאורה שלה
שלומי דיאז
אב מלוד טען כי הילדים לא שומעים לו    בתגובה נטל סכין, חימם אותה וצרב את ידיהם    נעצר ונכלא
עומר שיקלר
נחתמו ההסכמים המסדירים את פיצול בתי הזיקוק בין חברת בז"ן לחברת בית זיקוק לנפט - אשדוד בע"מ    ביום א' הקרוב יפתחו חדרי המידע ויחל שלב נוסף בהליך המכירה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il