X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העיתון הבריטי "פייננשל טיימס" מדווח כי ארה"ב לוחצת על הפלגים מתונים ברשות שלא להצטרף לממשלת אחדות בראשות חמאס המטרה: להביא לבידודם הפוליטי, תוך שהם נושאים בכישלון לבדם
▪  ▪  ▪

הממשל האמריקני מפעיל לחץ כבד על מנהיגי תנועת הפת"ח ועל הסיעות המתונות בפרלמנט הפלשתיני, במטרה למנוע את הצטרפותן לממשלת אחדות בראשות חמאס. כך מדווח העיתון הבריטי "פייננשל טיימס". לדברי גורמים פלשתינים, גורמים בבית הלבן "איימו" על אנשי התנועה, כי במידה ויצטרפו לחמאס, תנתק ארה"ב את הקשרים הדיפלומטיים עם אנשי הרשות.
מהדיווח בעיתון הבריטי עולה כי ארה"ב שואפת להביא לבידודו המוחלט של ארגון חמאס. על-פי התסריט, מקווה ארה"ב כי בכירי הארגון לא יגיעו להסכמות עם הפלגים הפלשתינים, יקימו ממשלה עצמית, וכך יישאו במחיר הכישלון - לבדם.
בצל המגעים הקואליציוניים בין תנועת החמאס ויו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן, הכריזה אמש (שישי, 10.03.06) נציבת קשרי החוץ של האיחוד האירופי, בניטה פררו-ולדנר, כי האיחוד לא יסייע כלכלית לרשות במידה וארגון החמאס לא יתפרק מנשקו. במסגרת פגישה שקיימה עם שרי החוץ של האיחוד האירופי, אמרה בניטה: "קבענו מספר תנאים להמשך הסיוע. כסף לא יזרום לרשות החדשה אלא אם היא תשאף לשלום בדרכי שלום".
שר הכלכלה הפלשתיני: אנחנו מרוששים
אם בעבר גמגמו בכירי האיחוד, הרי שהיום הם אומרים את הדברים בבירור. בחמאס, מצידם, מרגיעים הבכירים, ומצביעים על מקורות סיוע "חיצוניים", בעוד הם מדגישים: "אין מי שיאיים עלינו". בשבועות האחרונים התהדקו הקשרים בין אנשי החמאס ובכירי המשטר האירני, אשר הבטיח להעניק "סיוע כספי בלתי מוגבל", בהתאם לצורכי הממשלה. בחמאס מנסים עתה לבנות על הסיוע ממדינות ערב, ובו-בזמן פועלים במישור הדיפלומטי מול מדינות אירופה.
בעקבות דבריה של נציבת קשרי החוץ של האיחוד האירופי, טוען שר הכלכלה הפלשתיני כי "אנחנו במצב של פשיטת רגל, והעולם אינו יכול לנטוש אותנו במצב כזה". בראיון שהעניק לעיתון "ניו-יורק טיימס", אמר השר הפלשתיני כי "יש כסף לתשלום משכורות חודש פברואר, אך לא ידוע מאין יגיע הכסף לתשלום משכורות חודש מרץ". "אין זה אינטרס של העולם ושל ישראל", הוא הוסיף, "שהשירותים הציבוריים הפלשתינים יתמוטטו". בכיר בתנועת הפת"ח, ג'יבריל רג'וב אמר לעיתון כי "יש לשמור על כוחות הביטחון הפלשתינים, ולהמשיך לשלם להם שכר". "במידה ולא", הוא מזהיר, "ישרור תוהו ובוהו ברשות".

תאריך:  11/03/2006   |   עודכן:  12/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
כך מספרת בראיון ל- Nfc סגן אורית קריספין מפקדת מעבר ריחן    "יש לנו פה חיילים איכותיים מאוד"    מדגישה: במידה ואין כל בעיה - המעבר לוקח דקות מעטות
יוסי עבדי
לראשונה בברזיל - תקום "תחנת רדיו לפרוצות"    כבר בתקופה הקרובה יחלו הפרוצות לעבור הכשרה מקצועית    "אין לנו כוונה לגרור בנות לעבוד בתחום", טוענות הוגות הרעיון    "נקיים דיונים מעמיקים על שאלות זכויות אדם ואמצעי מניעה"
יהונתן דחוח-הלוי
הוסרו המכשולים שעמדו בפני שחרור אחמד סעדאת מנהיג החזית העממית שהורה על רצח השר זאבי    סעדאת ישוחרר במבצע חשאי מתואם עם הרשות הפלשתינית
שלומי דיאז
על-פי המשרד לביטחון פנים, הדבר חסך כשבעת אלפים ימי מעצר    נשקלת הרחבת התוכנית
שלומי דיאז
בין בני סכנין לבית"ר ירושלים ביום שני הקרוב    זאת בעקבות האירועים האלימים בין האוהדים במשחק הקודם    השר גדעון עזרא "יפקח" במקום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il