X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מנתוני קבוצת BDI עולה, כי סך הערך הכספי של תווי הקנייה נאמד במיליארד ש"ח כשליש מקהל הצרכנים הישראלי משתמשים בתווי הקניה 80% משוק תווי הקנייה נמצא בידי "שופרסל" ו"הריבוע הכחול"
▪  ▪  ▪

ממחקר מיוחד שערכה קבוצת BDI על שוק תווי הקניה בישראל עולה, כי סך הערך הכספי של תווי הקניה המשולבים המונפקים בישראל בשנה נאמד בכמיליארד שקלים.
כלכלני BDI מוסיפים, כי במהלך השנתיים האחרונות, היקפו הכספי של השוק שמר על יציבות, עם נטייה לגידול קל, זאת למרות פרשת קלאבמרקט ביולי 2005 שפגעה, פגיעה מסוימת, באמון הלקוחות בתווי הקנייה והביאה לירידה בהיקף השימוש לקראת ראש השנה.
עוד עולה מן המחקר, כי השימוש בתווי הקנייה הינו פופולארי מאוד וכי שיעור ניכר של כשליש מקהל הצרכנים הישראלי משתמשים בתווים אלה בקניותיהם.
פרשת קלאבמרקט משנה את פני השוק
בחברה מציינים, כי התמוטטותה של "קלאבמרקט" ביולי 2005 שינתה את יחסי הכוחות בשוק התווים. אם עד לפני הפרשה אחזו "שופרסל" ו"רבוע כחול" כל אחת בכ- 30% עד 35% משוק התווים, ו"קלאבמרקט" בכ- 20% עד 30%, הרי שלאחר ההתמוטטות השתלטו "שופרסל" ו"רבוע כחול" על נתחי השוק של קלאבמרקט.
ממחקר הקבוצה עולה, כי כיום חולשות שתי הרשתות יחדיו על רוב רובו של השוק. מלבדן פועלים בשוק מספר שחקנים נוספים, כגון ישראכרט ומועדון חבר.
הם בדקו ומצאו, כי חברת "שופרסל" וחברת "רבוע כחול" אוחזות במשותף בשיעור גבוה של למעלה מ-80% מסך ערך תווי הקניה בארץ.
כלכלני הקבוצה מוסיפים, כי כ- 65% מתווי הקניה ממומשים על-ידי הצרכנים ברשתות שיווק המזון שהנפיקו את התו, ואילו שיעור של כ- 35% בלבד מערך התווים ממומש ברשתות השונות (רשתות לווין) השותפות בתו כגון: כלי בית, אופנה, הנעלה, ריהוט, אלקטרוניקה בידורית, ספרים ועיתונים, קוסמטיקה, תכשיטים ותיירות.
עיקר הפעילות בפסח וראש השנה
הפעילות בשוק תווי הקניה מאופיינת בעונתיות חזקה, ומבוססת על שני מועדים עיקריים - תקופת החגים ראש השנה ופסח. הסיבה לכך היא כי תווי הקניה משמשים בעיקר כשי לעובדים, ומועדים אלה הנם הזמנים בהם נהוג להעניק לעובדים שי.
מהבדיקה עולה עוד, כי התווים בשווי 50 שקלים הם הנפוצים ביותר מבין תווי הקניה המופצים במשק. לאחריהם, התווים בערך 100 שקלים, ואילו התווים בערך 25 שקלים הם הנפוצים במידה הנמוכה ביותר, מבין שלוש רמות ערך אלה.

תאריך:  12/03/2006   |   עודכן:  12/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
מצלמות יתעדו בזמן אמת אזורים בחיפה והצפון    הצילומים יתעדכנו אחת לחצי דקה, יהפכו לסרט ויישמרו בארכיון
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך באוניברסיטת חיפה    עורכת המחקר: "ממצאי המחקר מרמזים על-כך שלערכים הקיבוציים עשויה להיות השפעה שלילית על טיב הקשר בין האחים"
מתי טוכפלד
במסיבת עיתונאים הודיעו היום ראשי מאבק הנכים, כי הם תומכים במפלגת הימין    יו"ר ארגון נכי ישראל: נפעל ש-600 אלף הנכים יצביעו לרשימת איחוד הלאומי-מפד"ל
ענבל אביב
במסגרת תחרות הרובונר, על התלמידים לבנות רובוט קטן, עצמאי, שיכול לאתר מקור אש ולכבות אותו    הזוכים ייצגו את ישראל בארה"ב
מירב לוי
בקטגוריית המזרח התיכון    במקום השני זכה הביתן של אירן ובמקום השלישי - עומאן   
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il