X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת הקרנות רשמה גידול של 34% בהכנסותיה השנתיות ל-232 מיליון שקל בנק הפועלים ימשיך לתת שירותי תפעול לחברה תמורת כ-10 מיליון שקל לשנה
▪  ▪  ▪

בעוד שבוע צפויה חברת הקרנות של בנק הפועלים - פ.ק.ן - לעבור לשליטתה של קרן מרקסטון, המנוהלת על-ידי רון לובש ואמיר קס. מרקסטון אמורה לשלם עבור חברת הקרנות סכום של כ-860 מיליון שקל, בכפוף להתאמות מסוימות, שייגזרו משווי הנכסים של פ.ק.ן בעוד שבוע, ביחס לשווי הנכסים שלה בשליש האחרון של החודש שעבר.
עמית ברגר רכש את פ.ק.ן באמצעות סולומון השקעות, לפני שמרקסטון רכשה את השליטה בחברה. ברגר אומנם לא ביצע הערכת שווי או בדיקת נאותות לנכסי פ.ק.ן, אך מדוחותיה השנתיים של אנטר הולדינגס, (לשעבר סולומון יעוץ), ניתן לדלות פרטים על תוצאותיה של פ.ק.ן ל-2005.
הרווח התפעולי השנתי של פ.ק.ן הסתכם ב- 188 מיליון שקל, ושיקף עלייה של 30% לעומת התקופה המקבילה ב- 2004. הרווח התפעולי הוא לפני ההוצאות של פ.ק.ן עבור השירותים שהיא מקבלת מבנק הפועלים, כך שהרווח התפעולי האמיתי נמוך יותר.
פ.ק.ן צפויה להמשיך לקבל שירותי תפעול מהבנק, ולשלם בתמורה כ- 10 מיליון שקל לשנה. הכנסות החברה מדמי ניהול צמחו בשנה החולפת ב- 35% לרמה של 232 מיליון שקל. בנוסף לפ.ק.ן, סולומון חתמה בדצמבר על הסכם לרכישת קופות הגמל של לאומי תמורת 473 מיליון שקל. קופות לאומי ניהלו באותו זמן 13.5 מיליארד שקל. בנק לאומי ימשיך לתת שירותי תפעול לקופות תמורת סכום של בין 0.1% ל- 0.15% למשך תקופה של חמש שנים לפחות.
סולומון השקעות שהיא חבר בורסה עם פעילויות קיימות משלה, צפויה להחזיק גם בפ.ק.ן, קופות הגמל של פועלים ושל לאומי ולנהל בסך-הכל מעל 60 מיליארד שקל. מנהל החברה יהיה דב קוטלר שפרש מניהול בנק אגוד בתחילת החודש. מרקסטון תחזיק ב-90% מבית ההשקעות תמורת 445 מיליון שקל. בתום ההקצאה, אנטר הולדינגס שבשליטת ברגר, צפויה לרשום רווח הון של 13 מיליון שקל.
סולומון ייעוץ עצמה חתמה על הסכם לרכישת אחזקות משפחת דנקנר בדור כימילקים - 53% - ומנהלת מגעים לרכישת אחזקות פולאר בחברה. העסקה צריכה לקבל את הסכמתם של כל בני משפחת דנקנר, ונכון להיום טרם התקבלו הסכמות אלה.

תאריך:  22/03/2006   |   עודכן:  23/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מוכן לקצץ באורך תקופת הניסיון אשר הוגדרה תחילה כשנתיים
הדר פרבר
שני בני אדם פונו לבית החולים    בחברה המפעילה את המתקן אומרים כי לא נגרם זיהום סביבתי ולא קיימת דליפת חומר גרעיני
גלית יצחק
סבב המינויים שיכנס לתוקף במהלך השבועות הקרובים, כולל מינויים של סגני ראשי חטיבה, מנהלי אגפים ומנהלי מרחבים בחטיבה המסחרית, הקמעונאית, שיווק ותכנון אסטרטגי, תפעול ומידע ובמערך משאבי אנוש
הדר פרבר
פורטל ישראלי מוביל בשפה הערבית    מייסדה של יאהלה, ימשיך להחזיק ביתר מניות החברה ולשמש כמנכ"ל, מנכ"ל אינטרנט זהב ימונה ליו"ר
ענבל אביב
אוכלוסיית בעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל גדלה ב- 4.6% (200 אלף נפש)    בידי הלמ"ס אין נתונים מדוייקים על בעלי זכות הבחירה השוהים בחו"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il