X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרווח הנקי הסתכם בכ- 63 מיליון ש"ח הכנסות החברה הסתכמו בכ- 667 מיליון ש"ח התפוסה ברשת עמדה על כ- 65%
▪  ▪  ▪

רשת מלונות דן מדווחת על גידול של כ- 170% ברווח הנקי בשנת 2005. רווחי הרשת הסתכמו בכ- 63 מיליון ש"ח לעומת רווח של 23 מיליון ש"ח ב- 2004. הכנסות החברה בשנה שעברה הסתכמו בכ- 667.8 מיליון ש"ח, גידול של 26.2% לעומת כ- 529.1 מיליון ש"ח בשנת 2004.
כמו כן, חל גידול של כ- 26% בהכנסות משירותים, כ- 667.8 מיליון ש"ח לעומת כ- 529.1 מיליון ש"ח אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם בכ- 175 מיליון ש"ח, גידול של 75% לעומת אשתקד.
במהלך שנת 2005 נבעו לחברה עודפי מזומנים מפעילות שוטפת בסך של כ- 152.1 מיליון ש"ח (מתוכם כ- 40.2 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי). עודפי מזומנים אלו שימשו בעיקרם לפירעון הלוואות נטו בסכום של כ- 130.4 מיליון ש"ח ולמימון השקעות בבתי מלון בסך של כ- 19.4 מיליון ש"ח.
התפוסה ברשת מלונות דן בשנה זו עמדה על כ- 65% לעומת ממוצע ארצי של 57.3%, זאת בעיקר כתוצאה מהמשך הגידול במספר לינות התיירים במלונות הרשת.
מנכ"ל הרשת, עמי הירשטיין: "לקיום הרמה הגבוהה של המלונות, השקיעה השנה החברה בשיפוצים סכום של כ- 20 מיליון ש"ח, בעיקר במלונות דן אכדיה, דן כרמל ודן פנורמה ירושלים. לשנה הבאה מתוכננים שיפוצים בהיקף של 30 מיליון ש"ח שיושקעו בשאר בתי המלון".
רשת מלונות דן מפעילה 11 בתי מלון ברחבי הארץ, ובהם כ- 3,119 חדרים: בירושלים - מלון "המלך דוד" (258 חדרים) ומלון "דן פנורמה ירושלים" (292 חדרים), בתל אביב - מלון "דן תל אביב" (306 חדרים) ומלון "דן פנורמה תל אביב" (504 חדרים), בהרצליה - מלון "דן אכדיה" (207 חדרים), בקיסריה - מלון "דן קיסריה" (114 חדרים), בחיפה - מלון "דן כרמל" (220 חדרים) ומלון "דן פנורמה חיפה" (280 חדרים), באילת - מלון "דן אילת" (384 חדרים) ומלון "דן פנורמה אילת" (284 חדרים) ובאשקלון את מלון "גני דן אשקלון" (270 חדרים).
מלונות החברה מסווגים על-ידי משרד התיירות כמלונות מהרמה הראשונה והשניה. סיווג זה נקבע על-פי שני מאפיינים: אופי המלון והשטח הממוצע לחדר זוגי.
כמו כן, מנהלת החברה את מלון "גני דן חיפה" (31 חדרים) ואת בית הספר למלונאות "דן גורמה" (לשעבר "דביר"). בנוסף מנהלת החברה ומפעילה באמצעות שותפות 4 טרקליני אח"מ בנתב"ג.

תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  27/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
אמר את הדברים בתגובה לראיון שנתן עמיר פרץ לרשת ב'    דיכטר: "מבחינת קדימה יום הבחירות החל היום"    שטרית מעריך כי קדימה תקבל בין 36 ל- 40 מנדטים
שלומי דיאז
הצעיר, תושב רמת גן, נעצר לאחר שהמשטרה קיבלה מידע על כי העביר קבצים פורנוגרפיים ברשת האינטרנט    יחד עימו נעצר צעיר נוסף, תושב רמת גן גם הוא
גלית יצחק
במסגרת אירועי 70 שנה לשידור העברי הראשון, ישודרו מדי שבוע במסגרת תוכניתו של אברהם זיגמן, החל מפסטיבלים שצולמו בשחור-לבן ועד לשירים ששודרו בטלוויזיה הישראלית בצבע מלא
הדר פרבר
בנאום לאמריקנים הסביר כי לדעתו הדמוקרטיה היחידה בעולם היא לוב
אורון חדי
חשד לפרסומי הסתה כלפי ערביי ישראל בתגובות הגולשים שכללו קללות ונאצות    המשנה לפרקליט המדינה: "קיים חשד לביצוע עבירה של הסתה לגזענות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il