X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הפלשתיני המיועד משגר מסרים כפולים לישראל מודיע כי רוצה לשים קץ לסכסוך אך מציין - נבחרנו להמשיך בהתנגדות לכיבוש מתנגד לתוכנית אולמרט לנסיגה
▪  ▪  ▪

"אנחנו לא רוצים עוד דם שיישפך פה באזור. אנחנו רוצים את הזכויות ואת הכבוד לעם הפלשתיני וכן לשים סוף לעשרות השנים של הסכסוך המסובך". כך אמר (יום א', 26.3.06) ראש הממשלה הפלשתיני המיועד, איסמעיל הנייה.
דבריו של הנייה באים שתי יממות בלבד לבחירות בישראל וכן ימים ספורים לפני מועד הצגת הממשלה הפלשתינית ואישורה בפרלמנט. בישראל כבר הודיעו מספר פעמים כי מועד הכרזת הממשלה הפלשתינית יהווה את האות לשינוי הגישה הישראלית ביחס לרשות הפלשתינית.
"הימצאותה של החמאס במוקדי הכוח היא תחילת הדרך לפיתרון המשבר, אם הם מעוניינים בכך", אמר הנייה, והעביר את הכדור למגרש הישראלי.
החמאס נותר עיקש בסירובו להכיר בקיומה של מדינת ישראל וכן הארגון לא מוכן לשנות את אמנתו הקוראת להשמדת ישראל.
במהלך דבריו אשר התפרסמו בסוכנות הידיעות AP, סירב הנייה להצהיר איזה מפלגה ישראלית לדעתו תהיה הטובה ביותר לעם הפלשתיני. יש לציין, כי באחרונה התייחס יו"ר הרשות, אבו מאזן, לנושא ומדבריו השתמע כי הוא תומך בקדימה והיה מעדיף כי היא תזכה בבחירות.
לדבריו של הנייה, מפלגת קדימה, המובילה בסקרים, ואשר התוכנית המדינית שלה ושל העומד בראשה, אהוד אולמרט, לנסיגה חד-צדדית משטחים ביהודה ושומרון, אינה מקובלת עליו כלל. "אנחנו לא נמשיך לאחוז במעשיות של הכובשים", אמר הנייה לכתבים ברצועת עזה. "אבל זה לא אומר שאנחנו שוקלים את הגבולות שהם החליטו עליהם שבהם תהיה המדינה הפלשתינית", הוא הוסיף.
"החמאס נבחרה על "עיקרון של הגנה על הלגיטימציה של ההתנגדות לכיבוש הישראלי", אמר הנייה מבלי לפרט את כוונתו. בתשובה לשאלה האם החמאס ינהל שיחות מדניות עם ישראל השיב הנייה, כי ההחלטה הזו לא בידיהם. "הבעיה היא עם קדימה ועם אולמרט", אמר, "הוא לא ינהל כל מגעים עם הממשלה הפלשתינית. הוא הצהיר על עמדותיו. הבעיה היא לא איתנו".
ח"כ יובל שטייניץ, יו"ר המטה האסטרטגי של הליכוד, הגיב לדברי הנייה ואמר: "אנו דוחים בבוז את המסרים שמעביר ארגון הטרור לאזרחי ישראל, גם אם מדובר במסרים מרגיעים לקראת הבחירות. דברי הנייה מוכיחים שהחמאס מקבל את תוכניתו של אולמרט 'חינם אין כסף'".
"במקום לסגת לקו הגדר ולאפשר להנייה וחבריו לכונן מדינת טרור איסלאמית עם נוכחות אירנית בלב הארץ, על ישראל לשבש את כינון ממשלת החמאס ולהגן על לב הארץ מאיומי הטרור והקסאמים", הוא הוסיף.

תאריך:  26/03/2006   |   עודכן:  26/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך קבעה ועדה של משרד הבריאות בעקבות מותה של אישה שעברה ניתוח קוסמטי במכון    נמצא כי למכון אין אישור לבצע ניתוח גדול ואף חסרים לו תנאים מינימליים לקיום ניתוח בהיקפים גדולים
עומר שיקלר
אזרחים הזכאים לשוברי נסיעה בקווי האוטובוסים של התחבורה הציבורית יוכלו לקבלם עד יום שני, 27 במרס בכל סניפי וסוכנויות הדואר וקווי הדואר-נע ברחבי הארץ
יהונתן דחוח-הלוי
המתיחות חוזרת להר הבית    המופתי המוסלמי של פלשתין קורא למוסלמים להגיע בהמוניהם לירושלים ביום שני בבוקר כדי להגן על מסגד אל-אקצה מפני "יהודים קיצונים" החותרים לפרוץ למתחם המסגד    המשטרה מתגברת כוחותיה למנוע פרובוקציות
גלית יצחק
לפני שאתם בוחרים מפלגה, מלב"י בדק לקראת הבחירות מי מהמפלגות הבולטות מתייחסת לתופעת ההשמנה ברצינות ומהן מתכוונות לעשות בעניין?
ברוך לוי
בססח: חברות ישראליות מפסידות כ- 30 מיליון שקלים בשנה בגין מקדמות ששילמו לספקים בחו"ל, מבלי לקבל את הסחורה    מילגרום: הביטוח החדשני שמשיקה בססח מבטיח, כי החברה הישראלית תקבל את כספי המקדמה, במקרה שהספק לא שלח את הסחורה שהוזמנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il