X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל י-ם קיימה את האימון הראשון שלה ברוסיה לקראת המשחק מחר מול דינמו גאיידמק וקליין יגיעו היום ויצטרפו לקבוצה קוז′יקרו: "בעזרת השם, ביום רביעי נוכל להזמין כרטיסים לשארלרואה"
▪  ▪  ▪

אמנם עם פיגור נקודה מהמשחק הראשון, אבל עם הרבה אופטימיות ואמונה נחתה אמש (א') הפועל ירושלים במוסקבה הקפואה לקראת גומלין חצי גמר היול"ב-קאפ מול דינמו ביום שלישי.
בצל השמועות לגבי עתידו של ארקדי גאידמק בקבוצה ולאחר שכבר איבדה תואר אחד העונה (גביע המדינה). בירושלים מאוד רוצים לעבור את הרוסים, גם בכדי להסיט את תשומת הלב מהספונסר אל המגרש וכמובן כדי לעמוד בפני אפשרות לזכות בתואר אירופי. דינמו טרם הפסידה משחק ביתי באירופה העונה, אך העובדה הזו לא ממש עושה רושם על החניכים של ארז אדלשטיין שנראו נחושים לקראת המשימה הצפויה להם.
הקבוצה ערכה הבוקר (ב′) את האימון הראשון שלה באולם של דינמו. רוב האימון הוקדש לקליעות ושיחרור, ולאחריו חזרה הקבוצה לבית המלון בכדי לנוח לקראת האימון המסכם שלה הערב. יו"ר הקבוצה דני קליין והספונסר, ארקדי גאיידמק, יגיעו היום למוסקבה ויצטרפו להכנות האחרונות של הקבוצה.
דינמו לא ממש מרגישה מאויימת מהפועל י-ם והעדיפה לבטל את אימון הבוקר שהיה מתכונן לה הבוקר. הרוסים יקיימו רק אימון מסכם אחד ואחרון-הערב.
השריד הבולט מהזכייה בגביע לפני שנתיים הוא עידו קוז′יקרו שמרגיש מוכן לקראת הקרב: "משחקים מהסוג הזה הם בדרך כלל מאוד פיזיים ומאוד אגרסיביים ולא מתעלים לרמה גבוהה של כדורסל. זה משחק שהכל יכול לקרות בו. זה שהם לא הפסידו בבית העונה לא עושה עלינו רושם, ואנחנו באים בכדי לעשות את העבודה שלנו. במשחק הראשון אולי היה חסר לנו קצת ריכוז ואולי כמה דברים קטנים, כי בסך-הכל היינו במשחק והובלנו גם. אסור לשכוח שהם קבוצה ברמה הכי גבוהה של אירופה. אני חושב שאחרי גמר הגביע שעברנו בארץ החבר′ה בקבוצה הבינו כמה המעמדים האלה מיוחדים וכולם באים מאוד מוכנים. המנוחה שהייתה לנו בימים האחרונים עשתה לנו רק טוב, ואני באמת מאמין שאנחנו נוסעים לעשות את זה, ובעזרת השם כבר ביום רביעי יהיה אפשר להשיג את הכרטיסים לשארלרואה".
רוג′ר מייסון נשמע דרוך ומוכן כמו שאר חבריו ויודע מה צפוי לירושלים בדרך לגמר: "כמובן שאנחנו מוכנים, זה משחק גדול ואם אתה לא מוכן למשחק מכריע בשלב חצי הגמר אז אולי אתה לא צריך לשחק כדורסל. השורה התחתונה היא שאם ננצח, אנחנו עולים למשחק על האליפות ואנחנו מתכוונים לצאת ולנצח. זה יהיה אתגר גדול עבורנו. לעומת המשחק הראשון, אנחנו צריכים לשנות בעיקר דברים קטנים, אנחנו צריכים להימנע מאיבודי כדור מיותרים ולסגור טוב את פאפדופולוס מתחת לסל. בוודאי שאנחנו מאמינים שזה אפשרי, ואנחנו נוסעים כדי לעשות את זה".
הוראס ג′נקינס שבמשחק הראשון איבד את הכדור המכריע בשניות הסיום מרגיש קצת חייב ומקווה שהפעם יוכל להחזיר לקבוצתו: "אני נולדתי במיוחד למשחקים האלה. אנחנו באים בגישה חיובית ואני ממש לא רוצה שזה יהיה המשחק האחרון שלנו באירופה. הצבנו לעצמנו מטרה לזכות בגביע ואנחנו רחוקים רק צעד וחצי מהמטרה הזו. אני די מסופק ממה שהשגנו עד עכשיו, אבל יש לנו את ההזדמנות לעשות משהו באמת מיוחד. אם ננצח את המשחק הזה, נצרף את השם שלנו לחבורה של קבוצות עילית".
הוא הוסיף: "נכון שהיו לנו הרבה עליות וירידות במהלך העונה, וגם לי באופן אישי, אבל אם נזכה באליפות הזו, זה יהיה משהו שאי אפשר לקחת מאיתנו. הם קבוצה טובה מאוד, ואף אחת משתי הקבוצות לא ממש יכולה לעצור את השנייה. הקבוצה שתהיה עקבית יותר בשני צידי המגרש תנצח את המשחק. הדבר הכי קשה בסוג כזה של התמודדות הוא הזמן הרב שיש בין משחק למשחק. עכשיו נשארו רק 48 שעות וזו באמת ההזדמנות הגדולה שלנו. אלו הרגעים שאתה חולם עליהם כשאתה ילד, ואם לזה לא נהיה מוכנים, אז אין לנו בשביל מה לעלות על המטוס".

תאריך:  27/03/2006   |   עודכן:  27/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי גלסקה
ראובן עובד מסיים חוזה בתום העונה ובסביבתו אומרים: עובד ישאר בשכונה רק אם שירזי ישאר    בני יהודה מתאוששת מהתבוסה בחיפה ומתחילה בהכנות לקראת הפועל ת"א
טלספורט
סגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, הצליח להעביר את הצעתו    לאן תמכור הכרטיסים למשחקי מוקדמות היורו
ברוך לוי
ענקית הטכנולוגיה הגרמנית תקים צוותים, שמטרתם להרחיב את שיתוף הפעולה עם חברות ישראליות    נשיא חברת סימנס: אנו מלאי הערכה לפועלה הטכנולוגי של ישראל
ברוך לוי
הסתכם ב- 16.9 מיליארד דולר    לין: קובעי המדיניות במשק חייבים להפסיק לחשוב על היצוא במונחים של יצוא מוצרים בלבד    יצוא שירותים מהווה כבר כ- 30% מכלל היצוא הישראלי, והוא ממשיך ומתפתח בקצב מהיר
ברוך לוי
מדובר בקרן ההון סיכון ממוקדת-ספרד, אשר החלה לגלות עניין בחברות טכנולוגיה ישראליות    פורטליום ונצ'רס תסייע לאדרה בפעילותה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il