X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
צה"ל פתח ביממה האחרונה במבצע נגד משגרי הקסאמים הלילה הרחיב את הפעילות אך ארגוני הטרור ממשיכים לשגר רקטות קסאם
▪  ▪  ▪

צה"ל מרחיב את תקיפותיו ברצועת עזה. במהלך הלילה והבוקר (שבת, 1.4.06) הרחיב צה"ל את מוקדי התקיפה ברצועה והחל לתקוף גם מרחבים עירוניים פתוחים בלב העיר עזה. הפלשתינים מדווחים כי בעקבות תקיפות צה"ל נגרם נזק רב לרכוש ומבנים וכן בכמה אזורים התרחשו הפסקות חשמל.
למרות פעילות צה"ל המשיכו ארגוני הטרור לשגר רקטות קסאם לעבר ישראל. רקטה נחתה בשטח פתוח בנגב המערבי ולא דווח על נפגעים או על נזק. אמש שוגרו לעבר ישראל שלוש רקטות נוספות.
במהלך הלילה תקף צה"ל את מבנה ה'קזינו', בעיירה בית חנון, אשר לדברי גורמי צבא הפך עם הזמן לשמש כמחסה למחבלים אשר ביצעו בקירבתו ירי של רקטות קסאם לעבר שדרות ולשטחים מדרום לאשקלון. כמו כן, נמסר מצה"ל כי הותקפו שני יעדים במרחבים פתוחים, נטולי אוכלוסיה, במרחב העירוני בעיר עזה.
החל משעות הבוקר המוקדמות, תקף צה"ל על-ידי ספינות טילים שני מרחבי שיגור בצפון רצועת עזה מהם בוצע ירי תלול מסלול. צה"ל העביר לגזרת עזה ספינות אשר לרוב אינן משתתפות בפעילות ביטחון שוטף במרחב ועתה אלו מתגברות את ספינות הדבור והדבורה המוצבות בגיזרה. בנוסף, החל צה"ל לתקוף בירי ארטילרי של למעלה מ- 100 פגזים מספר מקורות ירי מהם בוצע ירי רקטות לעבר ישראל.
צה"ל אף הגביר את הלוחמה הפסיכולוגית בשטח רצועת עזה. בכרוזים שהופצו הלילה מהאויר, מציע צה"ל לתושבי הרצועה להתנגד לפעילות ארגוני הטרור: "לאן מובילים אתכם ארגוני הטרור? האם ירי הרקטות מוביל אתכם לחיים, לפרנסה ולחיים בכבוד?" - נאמר בכרוזים. צה"ל מזהיר, כי אם יימשך ירי הרקטות, יחריף צה"ל את התגובות.
בהודעת דובר צה"ל נאמר: "צה"ל נחוש להמשיך ולפעול בכל האמצעים העומדים לרשותו כנגד כל גורם המבצע טרור או תומך בו, על-מנת למנוע פגיעה באזרחי מדינת ישראל".

תאריך:  01/04/2006   |   עודכן:  01/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
בשיחה עם Nfc מודים גורמים במפלגה: רייכמן הבין שקבלת תיק החינוך בלתי אפשרית    "הוא צפוי בקרוב לחזור לעולם האקדמיה - למקומו הטבעי"
יואב יצחק
הפגישה עם האפיפיור קבועה ליום חמישי הקרוב    המטרה: תיאום עמדות ביחס לחמאס, תיאום בעניינים בליטראליים ובעניינים הנוגעים לנכסי הכנסייה בישראל
יואב יצחק
הירשזון, מקורבו של אולמרט, התראיין לרשת ב'    מסר: "פרץ הוא עתיר ניסיון וידע ולא חושב שאפשר לפסול אותו"    טוען שלא ביקש מאולמרט את תיק האוצר
שלומי דיאז
נתפס על-ידי שוטרי משטרת התנועה כשהוא נוסע ברכב לכיוון אילת    ההערכה: נכנס בטעות    במערכת הביטחון חוקרים כיצד לא התגלתה החדירה
יהונתן דחוח-הלוי
קבוצת עורכי דין, בראשות עומד ישראלי, פתחה בקמפיין לאיסוף ראיות נגד קציני צה"ל שהיו מעורבים ב"פשעי מלחמה" - המטרה: לארוב להם באירופה ולהביא למעצרם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il