X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א כבר מעביר את הלחץ לאולימפיאקוס ומצהיר: "הסדרה תהיה צפופה" באסטון: "אסור לזלזל בלב של אלופה" בורשטיין: "שהקהל ילחיץ אותם ואת השופטים"
▪  ▪  ▪

מאז תחילת העונה מרכזת מכבי ת"א מאמץ למען מטרה אחת. הפיינל-פור של היורוליג בעוד כשלושה שבועות בפראג. אחרי עונה עמוסה ומלאת קשיים, מהמורות ומהפכים הגיעה אלופת אירופה לרגע האמת שלה כשבפניה עומד רק עוד מכשול אחד - אולימפיאקוס שתעלה (ג', 20:45, שידור ישיר בערוץ 1) על הפרקט בהיכל נוקיה ותנסה לעמוד בדרכה של מכבי להגן על התואר האירופי שלה בפעם השנייה.
הערב (ב') קיימה מכבי את האימון המסכם שלה כשכל שחקני הסגל כולל ניקולה וויצ'יץ' עורכים אימון מלא ויהיו כשירים למשחק. הקפטן דרק שארפ נאלץ לעזוב את האימון מעט לפני סופו בשל בעיה אישית. האימון התנהל באווירה מצוינת ולאור הכושר הטוב שבו נמצאת הקבוצה בחודש האחרון משב הרוח בהיכל נוקיה הערב היה בהתאם.
מייסאו באסטון שזכה היום בתואר שחקן החודש של היורוליג שמח באופן טבעי על הבחירה בו ונשמע נחוש לקראת הדידרה מול אולימפיאקוס: "הזכייה שלי היא אולי סימן שעכשיו אני מקבל את הכבוד שמגיע לי. השקעתי הרבה עבודה ואם יש בונוסים שבאים יחד איתה אז זה נחמד מאוד. אני שמח שאנחנו משחקים טוב לאחרונה ושחזרנו לעצמנו. עבדנו קשה כדי להגיע לעמדה הזו בנק′ הזמן הזו ואני מקווה שנדע להשלים את העבודה."
במשחק יחכה לבאסטון מתחת לסלים "בייבי שאק" סופוקליס שחורציאנידיס ובאסטון יודע מה צריך לעשות כדי לעצור אותו: "אין ספק שהוא בחור גדול וחזק, אנחנו צריכים לנצל את החולשות שלו לגרום לו לעייפות להוציא ממנו כמה שיותר עבירות. הנוכחות שלו גם יכולה להוות יתרון מבחינתנו כי הוא כבד מאוד וכשהוא על המגרש קשה להם לרוץ ולנו יהיה יותר קל. לניסיון יכול להיות חלק חשוב בסדרה אבל בסופו של דבר צריך לזכור שכולנו חבורה של אתלטים שרוצה לבוא ולנצח. אנחנו עדיין האלופים והראנו שאסור לזלזל בלב של אלופה. אנחנו מאוד רוצים לשמור על התואר ונעשה הכל בשביל זה."
בסיום האימון התקיימה מסיבת עיתונאים עם פיני גרשון. המאמן הצהוב שכבר עבר כל תסריט אפשרי בדרך לפיינל פור חולק הרבה כבוד ליריבה היוונית ויודע שכדי להגיע לפראג מכבי תצטרך לעבוד קשה מאוד. "אני לא מכיר יריבה נוחה". אמר גרשון והמשיך, כאשר בניגוד לדרכו הוא נוקט בקו זהיר יותר ולא ממהר לצאת בהצהרות לגביי הפיינל פור: "נכון שהגענו למצב הכי טוב האפשרי כשיתרון הביתיות הוא שלנו אבל אני לא יודע אם קבוצה כזו או קבוצה אחרת הייתה יותר טובה לנו".
גרשון הוסיף: "התוצאות שהם עשו במיוחד בחודש האחרון מראות על היכולת שלהם. הם קבוצה צעירה שמשחקת בסגנון מאוד אגרסיבי ומשתמשת ברוטציה מאוד רחבה. לשיפוט תהיה חשיבות מחר. אם ישרקו להם רק 25 אחוז מהעבירות שהם עושים אז המצב לא יהיה טוב. אין אצלם דבר כזה סל קל. יש להם מאמן עם המון ניסיון, שכבר זכה בגביע אירופה ואת תיוס אדני שיודע איך לשלוט בקצב המשחק. החיים מולם לא יהיו קלים".
גרשון גם התייחס לעובדה שהאוהדים של מכבי כבר בטוחים במקומה של הקבוצה בפיינל פור ויוצא בקריאה לקהל הצהוב לקראת המשחק: "אנשים עוד לא יכולים לקנות כרטיסים לפיינל פור כי הדרך לשם תהיה קשה ואני לא מעריך שזה יגמר אחרי שני משחקים. מחר זה רק השליש הראשון של הסדרה. לי לא היה את האומץ לקנות כרטיסים לפני כמה חודשים וגם היום אין לי אומץ. הקהל צריך להבין שהוא לא בא לקונצרט ואנחנו צריכים אותו כי ביום חמישי מחכים לנו 11 אלף איש ביוון אם לא יותר. שאף אחד לא יחשוב שננצח מחר בקלות. המשמעות של יתרון ביתיות הוא יותר בקהל ופחות במגרש כי בכל מקום הפרקט הוא אותו פרקט ולכל טבעת אותו קוטר. הקהל שלנו צריך להוכיח שהוא היתרון האמיתי שלנו בבית. גם לפני ז′לגיריס אמרו שאנחנו בפיינל פור זה לא היה רחוק שאנחנו מפספסים אותו. הסדרה הזאת תיגמר צפוף ואני לא בטוח שהיא תיגמר אחרי שני משחקים למרות שאני מקווה שאני טועה".
גרשון דיבר על הספסל של מכבי ואמר: "נשתמש בכל הספסל שלנו כי נצטרך אותו. הספסל שלנו יותר איכותי היום מלפני חודשיים או שלושה ואנו יכולים לסמוך עליו. כבר הייתי בכל הסרטים האפשריים. אנחנו פייבוריטים אבל אני נותן להם את כל הערכה כקבוצה מסוכנת ואני מקווה שהשחקנים יבואו דרוכים ומוכנים מנטלית".
בורשטיין. "לבוא בשיא".
טל בורשטיין כבר זכה עם מכבי בשלושה גביעי אירופה ובתור אחד השחקנים המנוסים בסגל הצהוב מבין בורשטיין מה הדברים שיעזרו לאלופה לעבור את אולימפיאקוס והצטרף לקריאה של מאמנו לקהל הצהוב: "הגיע המאני טיים. בשביל משחקים כאלה עבדנו כל העונה. אנחנו צריכים להגיע בשיא כי הם משחקים מצויין בזמן האחרון. פסיכולוגית, אולי הניסיון שלנו יכול להוות יתרון אבל על המגרש צריך להביא את היכולת.
אנחנו צריכים את הקהל שיבוא וידחוף אותנו לאורך 40 דקות, שיפעיל לחץ עליהם ועל השופטים כי זה יכול להיות חשוב. אני מאמין להם כשהם אומרים שהם לא בלחץ כי על הנייר הם האנדר דוג. אנחנו כבר היינו במצבים יותר לחוצים מזה. אנחנו נחושים ורוצים לעלות לפיינל פור".

תאריך:  03/04/2006   |   עודכן:  03/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
קריאות רבות לרב הראשי לישראל, יונה מצגר, להתפטר מתפקידו בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה    ח"כ פינס: שמור על כבוד המוסד בישראל - והתפטר
אורה קורן
חתם בעבר על הסבת הקרקע מחקלאות לבנייה    ההחלטה התקבלה כמה שעות לאחר שהגיעה למינהל מקרקעי ישראל    מדובר באישור להסבה של כ-2,000 דונם בעתלית ובאילת    אולמרט נימק את משיכת האישור באי הבנה בינו לבין היועמ"ש, והבהיר כי יעביר את העניין לטיפול שר האוצר הבא
שלומי דיאז
משטרת עכו חוקרת את בני משפםחתה בחשד לרשלנות    מטפלת מרמת גן נחקרה בחשד שלא הבחינה בדליפת גז בזמן ששמרה על תינוק    נסגר תיק החקירה בנוגע למות התינוק בחדרה
נוה יוסף
טענה כי השימוש של פלד בשם "מסע עולמי" מהווה הפרת סימן מסחרי שלה והטעיה    "עצם הבלבול או הטעות בין שני השמות "מסע עולמי" ו"מסע אחר" אין בהם כדי ללמד על ההטעיה הנדרשת לשם הוכחת עוולת גניבת העין" כותבת השופטת דניה קרת-מאיר
עומר שיקלר
הדייגים הרעילו את הדגים כדי לאוספם בקלות    אגף הדייג במשרד החקלאות חקר את הדייג, החרים את סירת הדייג והגיש תלונה במשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il