X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דורון הפכה לישראלית הראשונה שזוכה בטורניר המכללות כשהטראפינס ניצחו את דיוק 75:78 אחרי ששלשה של טוליבר 6 שניות לסיום כפתה הארכה. דורון הובילה יחד עם הארפר וטוליבר עם 16 נק′
▪  ▪  ▪

בתום 45 דקות של קלאסיקת מכללות ניצחו המרילנד טראפינס את דיוק בלו דבילס 75:78 בתום הארכה, וזכו באליפות השנייה בכל הזמנים של המכללה. שי דורון הישראלית עשתה היסטוריה והפכה לישראלית הראשונה שזוכה בתואר המכללות.
במשך 44 דקות הובילה דיוק את המשחק, אבל כשזה היה חשוב, ידה של מרילנד הייתה על העליונה. שלשה של כריסטי טוליבר כשנותרו 6 שניות לסיום כפתה הארכה בתום הזמן החוקי וביטלה יתרון 13 נקודות שהיה לדיוק במהלך המשחק, היתרון השני בגודלו שקבוצה הצליחה לחזור ממנו בגמר המכללות לנשים.
שי דורון סיימה עם 16 נק′, 3 ריב′ ו-3 חטיפות ב-40 כשהיא הקלעית המובילה של הטראפינס יחד עם כריסטי טוליבר ולורה הרפר. 4 מהנקודות של דורון הגיעו בזמן הכי חשוב - בהארכה. לורה הרפר, הסנטרית של מרילנד נבחרה בסיום לשחקנית המצטיינת של הטורניר.
הפתיחה של המשחק כולה הייתה של דיוק שעלתה ליתרון מוקדם עם משחק מצויין של הסנטרית, ג′סיקה ביילס. שלשות של אבי וונר קבעו 10:21, 10 דקות בתוך המשחק והיתרון הגיעו בשיאו ל-21:34 פחות מ-5 דקות לסיום המחצית כשבהפסקה מצליחה מרילנד לצמצם עד 28:38 בזכות שלשה של אשלי ניומן.
המחצית השנייה נפתחה בהססנות משני הצדדים, אל לאט לאט, בזכות משחק לחימה מצויין של שי דורון והתעוררות של קריסטל לנגהורן וכריסטי טוליבר צמצמה מרילנד את היתרון עד שזריקות עונשין של דורון ולנגהורן העלו את מרילנד ליתרון ראשון, 58:59, 5 דקות לסיום.
מוניק קארי, בשנתה האחרונה במכללה, לא ויתרה בקלות על התואר והחזירה את היתרון לדיוק שהובילה 64:68, 57 שניות לסיום. אז נכנסה טוליבר למשחק ועם זריקת ניתור הקטינה ל-67:68. ג′סיקה פולי העלתה ל-3 ואז הגיעה המהלך הגדול במשחק. טוליבר קלעה שלשה מעל ידיה של השחקנית הגבוהה במגרש, ביילס, ונתנה למרילנד הזדמנות לנצח את המשחק. לינדזי הרדינג עוד החטיאה הזדמנות לנצח את המשחק בשניית הסיום.
תחילת ההארכה הייתה קרב קליעות בין קארי לדורון שקלעו את 4 הנקודות הראשונות של קבוצותיהן בזמן הנוסף, אך החטאת עונשין של ביילס וקליעות של קולמן וטוליבר קבעו את תוצאת הסיום ושלחו את הטראפינס לחגוג.
עוד קלעו למרילנד: לנגהורן 12 נק′, קולמן 10 נק′ ו-14 ריב′. לדיוק: קארי 22 נק′ ו-6 ריב′, ביילס 19 נק′ ו-12 ריב′.

תאריך:  05/04/2006   |   עודכן:  05/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
במחקר: אנשים שישנו פחות מחמש שעות בלילה סבלו מלחץ דם גבוה    נטו גם לסבול יותר מסוכרת ודכאון
יהונתן דחוח-הלוי
יוזמה מדינית ראשונה של ממשלת החמאס: שר החוץ א-זהאר רומז, באיגרת למזכ"ל האו"ם: החמאס יסכים למדינת פלשתינית לצד ישראל    מכחיש שיש בכך משום הכרה בישראל
עידן יוסף
מסע פרסום גדול ברדיו ובטלוויזיה ברחבי רוסיה וחבר העמים קורא ליהודים להגיע למוקדי החלוקה הפרוסים ב-437 הקהילות היהודיות ולהצטייד במצות, יין ומוצרי יסוד
מחלקה ראשונה
בסמינר ההכשרה הקרוב של מרכז ההסברה של קהילת הלהט"ב משתתפים לראשונה גם מתנדבים ומתנדבות שומרי מסורת
מערכת טלספורט
במשחק הקרבה הערב ניצחה מכבי תל אביב את אולימפיאקוס היוונית למשחק צמוד וניצחה בסיומו 78:87 ועולה ל- 0:1 בסידרה לקראת הגומלין ביום חמישי ביוון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il