X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי תל אביב יצאה ליוון השחקן המצטיין אמש בניצחון מכבי ת"א על אולימפיאקוס הרגיש נפלא: "זהו צעד ראשון לקראת היעד האמיתי" פיני גרשון: "זה לא היה קל הערב וזה לא יהיה קל בהמשך"
▪  ▪  ▪

אחרי הניצחון אמש של אלופת אירופה על אולימפיאקוס היוונית, שחקני מכבי דיי חוששים מהמשחק הבא מחר באולם "השלום והאחווה", שאמור להיות מלא עד אפס מקום. מכבי יצאה הבוקר ליוון ותערוך הערב את האימון הראשון שלה באתונה. מחר בבוקר יערך אימון קליעות באולם בו יערך המשחק.
השחקן המצטיין במשחק הוא ללא ספק הסנטר הקרואטי, ניקולה וויצ′יץ′, שהיה מאושר בסיום. במיוחד אחרי שהוא הרגיש נהדר במצב הבריאותי וחזר לפורמה לאחר הפציעה הטורדנית שעבר בגבו. פיני גרשון המשיך להיות דיפלומט והודיע ששום דבר לא סגור.
וויצ′יץ′ התייחס למשחק: "המשחק הראשון בהחלט חשוב מאוד, זהו צעד ראשון לקראת היעד האמיתי. אנחנו כרגע בחגיגה גדולה. "התחלתי את המשחק אגרסיבי ווויל עזר לי להכנס חזק לעניינים עם כמה מסירות טובות. תודה לאל ששחורציניטיס יצא מהר עם עבירות, כי כאב לי הגב מלדחוף אותו. אני חושב שהגבוהים שלנו, עשו עבודה טובה על הגבוהים שלהם בהגנה. כמובן שאנחנו רוצים לסיים את הסידרה מהר, אבל זה יהיה קשה. מחכה לנו שם אולם מפוצץ עם אווירה מטורפת, הם משחקים שונה בבית, ברור שקל לנו יותר לשחק כשהקהל שלנו דוחף אותנו כמו היום והקהל שלהם יעשה עבודה לא פחות טובה".
פיני גרשון התייחס קודם כל לקהל בעיקבות הפנייה שלו אתמול שאוהדי מכבי יפעילו לחץ ויעדדו במשך כל הזמן: "הקהל היה בסדר גמור היום, אמרתי שהם לא באים לקונצרט ובאמת לא היה קונצרט. ידענו שתהיה מלחמה, כל הכבוד לאולימפיאקוס על המשחק שהם נתנו. ולצערי צדקתי כשאמרתי שזה לא יהיה קל, זה לא היה קל הערב וזה לא יהיה קל בהמשך".
על המשחק היציב יחסית של וויל סולומון הערב, אמר גרשון: "שחקנים שאני מאמין בהם משחקים 37 דקות, וזאת כמות הדקות שהוא היה היום על המשחק. הוא היה בסדר גמור בדקות שהוא שיחק. השחקנים שהיו צריכים להיות על המגרש היום שיחקו. נכון היה כמה דקות, שאיבדנו בהם כדורים ושההפרש ירד. אבל עשינו מאמץ משותף בהגנה. כי בהתקפה הדברים לא כל כך זרמו כמו שרצינו, בסוף המשחק השחקנים אמרו שאנחנו יכולים לשחק יותר טוב וזה מה שמעודד אותי. היה הרבה לחץ בגלל חשיבות המשחק, ואולי דברים לא יצאו כל כך כמו שרצינו, הם קבוצה מאומנת טובה, הם קלעו באחוזים גבוהים מאוד בתוך הצבע, וזו בעייה שנצטרך להתמודד איתה. אני חושב שבסך-הכל עשינו עבודה טובה על שחרוציניטיס, הוצאנו אותו בעבירות דיי מוקדם וזה משהו שנצטרך להמשיך איתו הלאה".
גרשון גם החמיא לניקולה וויציץ′ על משחקו הטוב ובעיקר לצוות הרפואי של הקבוצה, שדאג להכשיר אותו אחרי הפציעה בגב: "מגיע קרדיט גדול מאוד לרפי ודגי הפיזיוטרפיסטים, שעשו עם ניקו עבודה גדולה והעמידו אותו על הרגליים. על היכולת היום מגיע קרדיט לניקו למרות שהוא שיחק היום יותר מידי".
לקראת משחק השני בסידרה ביום חמישי אמר גרשון: "יכול להיות שנצטרך לדחוף את הקיר מבחינת דקות המשחק של החמישייה הראשונה, כדי לנסות ולגמור את המשחק כבר ביום חמישי למרות שאני מעריך שיהיה מאוד מאוד קשה".
טל בורשטיין, שהצטיין הערב אמר: "נכון שנשאר לנו לנצח רק משחק אחד, אבל זה הרבה. בטח כששם מחכה לנו אולם מפוצץ עם קהל יווני. פה הם שיחקו מאוד אגרסיבי אך בבית הם יהיו לא פחות. הולך להיות לנו משחק מאוד קשה שם ונקווה לטוב. הם קבוצה צעירה ורעבה, שלא מוותרת על כלום. הם בכושר טוב בתקופה האחרונה וגם היום הם לא ויתרו וצימצמו את ההפרש שכולם חשבו שהמשחק גמור. אני מקווה שלא נחזור לכאן עוד פעם, אני מאמין שאפשר לסיים שם את הסידרה, אנחנו ננוח הלילה נטוס בבוקר ונעשה את כל ההכנות".
על המשחק המצויין של וויציץ′ אמר בורשטיין: "אם ביום חמישי דרק אמר שהוא "סוס מת", אז היום היה כמו "סיביסקט", אני מקווה שנוכל לרכב עליו עד הסוף".
וויל סולומון היה מאושר בסיום: "אני תמיד מרגיש טוב אחרי ניצחון, לאחר שנשלים את המשימה ביוון ננסה להשאר בפוקוס לקראת השלב הבא.
ג′יימי ארנולד שתרם רבות הערב אמר בסיום: "אני חושב שהם נלחמו טוב מאוד, נתנו את מה שיש לנו, כעת אנחנו צריכים להיות חזקים יותר. במשחק הבא בטוח יהיה קשה".
המאמן המנוצח יונאס קזלאוסקלס נראה זועם מאוד בסיום ואמר: "כולם כועסים לא רק אני, רצינו מאוד לנצח אבל זה לא הצליח לנו. אני מקווה מאוד שנתראה כאן שוב בשבוע הבא. היו לנו הרבה בעיות בהגנה, במיוחד בהתחלה. במשחק כזה ההגנה צריכה להיות הרבה יותר טובה, עשינו את הדברים הפוך ממה שהיינו צריכים, גם כשחזרנו למשחק והצלחנו להשוות חזרנו על הטעויות שלנו. אין לי ספק שאם שחורציניטיס היה משחק יותר היינו יכולים לנצח".

תאריך:  05/04/2006   |   עודכן:  05/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ינסו לפתור את המחלוקת בנושא חוק התעסוקה החדש    כמעט 400 איש נעצרו בהפגנות אמש
ענבל אביב
מה הכי מעצבן בעת עריכת הקניות? כמה זמן תבלו במטבח במהלך החג? המון מוצרים חדשים וכשרים שכדאי לטעום ואפילו כמה מתכונים
ענבל אביב
"אחיות לחוק", סרטן של קים לונג'ינוטו ופלורנס אייסי, הוא זוכה פרס התחרות הבינלאומית בפסטיבל
יפעת גדות
חוקרים זיהו רמות אינסולין נמוכות יותר לאחר צום וטמפרטורת גוף נמוכה יותר אצל משתתפים ששמרו על משטר קלוריות מוגבל    זהו הצעד הראשון שנעשה לכיוון חקר ההשפעות המועילות של צמצום בקלוריות אצל בני אדם
ענבל אביב
הכוח הגיע לשכם בעקבות מידע מודיעיני לפיו מספר מבוקשים הסתתרו בבית בעיר    במהלך כיתור הבית נפתחה אש לעבר החיילים והקצין נפצע    במהלך הלילה תקף צה"ל בירי ארטילרי מקורות ירי בצפון רצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il