X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
emoze הוא שירות החינם הראשון בעולם להעברת דוא"ל (Push email), לכל סוגי הטלפונים הסלולריים ומכשירי כף-יד
▪  ▪  ▪

קבוצת אמבלייז, ספקית טלקומוניקציה לתקשורת סלולרית, הודיעה (יום ד', 5.4.06) על השקת emoze, פיתוח ישראלי "כחול-לבן" שיתחרה בבלאקברי, מיקרוסופט, Intellisync ואחרים. מדובר בשירות חינם המאובטח הראשון בעולם להעברת דוא"ל ונתוני מנהל מידע אישי (PIM), לכל סוגי הטלפונים הסלולריים ומכשירי כף-יד.
מעתה כל משתמש יוכל לקבל "בדחיפה" (PUSH technology) את הדוא"ל, ספר הטלפונים ויומן הפגישות, בכל זמן ובכל מקום בעולם בזמן אמת, ללא צורך בהתחברות אקטיבית לשירות. הפיתוח החדש תומך היום בטלפונים סלולריים מבוססי סימביאן (כמו נוקיה 6630 ו- 6680), ובמכשירים מבוססי מיקרוסופט פוקט פי.סי.
לדברי אנשי החברה, המוצר נותן כיום פתרון למשתמשי מיקרוסופט Outlook ואימייל POP3 כגון הוטמייל, יאהו, Gmail ואחרים. במהלך החודשים הקרובים החברה מחויבת להרחיב את התמיכה לרוב הגדול של המכשירים הקיימים בעולם, כמו גם לשרתי Microsoft Exchange ו- Lotus Notes, פלטפורמות Palm, MacOS ולינוקס.
emoze יתמוך בכל מותגי הסלולר (נוקיה, סמסונג, מוטורולה ואחרים) והשירות זמין בכל הרשתות הסלולריות (GSM, CDMA או Wi-Fi, לרבות דור 2.5 ודור שלישי, ועוד רבות אחרות).
הפיתוח החדש הוא בבעלות מלאה של קבוצת אמבלייז ופרי פיתוח של המהנדסים המובילים בחברה. בניגוד לפתרונות אחרים בשוק, ל-emoze טכנולוגיה ייחודית של דחיפת תוכן, המצריכה סנכרון אך ורק בעת קבלת דוא"ל ועדכונים ולא באמצעות התחברויות בפרקי זמן קבועים לשרת הדוא"ל. יכולת טכנולוגית זו, לא רק חוסכת בעלויות הקישוריות של המשתמש, אלא גם מפחיתה באופן דרמטי את צריכת החשמל של המכשיר.
"דוא"ל נייד" הינו כיום שדה הקרב של ספקי תקשורת מובילים בעולם. בלאקברי אומנם הצליח לשנות את עולם התקשורת העסקית, אבל נותר עדיין בגדר פריבילגיה של "אליטה עסקית". אמבלייז סבורה שתקשורת אימייל צריכה להיות שירות בסיסי ומובן מאליו לכל אדם בדומה לשיחות טלפון רגילות ומשתמשים פרטיים, כמו גם עסקיים, צריכים ליהנות מגישה לשירות זה כחלק מהתקשורת היומיומית שלהם.
לדברי אנשי החברה, זהו הרקע והסיבה לפיתוח ולהשקה העולמית של emoze - שירות חינם לדחיפת דוא"ל ונתוני PIM לכל אחד, בכל מקום ובכל מכשיר.
מדובר בשירות פשוט, גמיש ומאובטח וללא תשלום, המביא לחסכון משמעותי למשתמשים עסקיים ופרטיים כאחד. הטכנולוגייה מתמקדת במיוחד בשמירת פרטיות אישית וארגונית ומספקת את אחד מפתרונות האבטחה הטובים ביותר הקיימים לדוא"ל נייד. שרתי emoze לא משאירים "cookies", או "תוכנות ריגול" למיניהם במחשב ואינם מעתיקים את נתוני המשתמשים. המחשב האישי הוא שרת הדוא"ל האישי.
דורון כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב- emoze, אמר כי "ב- 2005 נמכרו כ- 50 מיליון טלפונים חכמים ומכשירי כף-יד, המסוגלים לקבל דוא"ל בדחיפה, וב- 2006 צפויים להימכר יותר מ- 80 מיליון. יש יותר ממיליארד משתמשים סלולריים בעולם ועם זאת רק 10 מיליון מנויים לשירות ומרביתם עובדי חברות המדורגות ברשימת Fortune 1000 . emoze מיועד ל-כ-ו-ל-ם ובעל פוטנציאל של מאות מיליוני משתמשים. אנו מאמינים שתקשורת כזו צריכה להפוך לשירות בסיסי וזמין ואנו מחויבים להבטיח שזה יקרה בשנים הקרובות".

תאריך:  05/04/2006   |   עודכן:  05/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת IDB, הודיע על מינויו של ד"ר סולגניק לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי של החברה
מחלקה ראשונה
תשדירי הרדיו של בנק דיסקונט והאגודה למלחמה בסרטן נבחרו למלכי הג'ינגל של שפ"מ
עומר שיקלר
בצלם: פלשתינים משלמים בחייהם על הסירוב לחשוף ההוראות הפתיחה באש    טוענים: מספטמבר 2000 ועד עתה נהרגו לפחות 1,816 פלשתינים שלא השתתפו בלחימה
עומר שיקלר
רשות ניירות ערך יוזמת: חברות יפרטו את כל מרכיבי התגמולים של נושאי משרה ובעלי עניין    יורחב הדיווח על החזקות של נושאי משרה בניירות הערך של החברה שבה הם מועסקים
הדר פרבר
הכלב נעלם כשזמם על פיו והוא אינו יכול לשרוד בצורה זו    יתכן כי נפגע, נדרשת עירנות הציבור    הכלב יקר למשמר הגבול, מקצועית וכספית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il