X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יורוליג: אלופת אירופה הצליחה לנצח ברבע האחרון את אולימפיאקוס 73:77 בזכות וויל סולומון שנתן הצגה במחצית הראשונה עם 15 נקודות בחצי הגמר יפגשו הצהובים את טאו ויטוריה
▪  ▪  ▪



ג'ונס קזלאוסקס. מאמן אולימפיאקוס

מכבי תל אביב קיבלה מתנה גדולה לחג - העפלה לפיינל-פור. אלופת אירופה השיגה ניצחון במשחק השלישי על אולימפיאקוס 73:77 והיא ראוייה לניצחון הזה. למרות ההפסד בתחילת השבוע לבני השרון בליגה, התעלו החניכים של פיני גרשון והצליחו להגיע לפיינל-פור בפראג, שם יתמודדו מול טאו ויטוריה.
וויל סולומון היה השחקן הדומיננטי של מכבי ת"א. סולומון קלע סה"כ 18 נקודות כש-15 מהן במחצית הראשונה. הספסל של מכבי נתן לה תפוקה כשגם קירק פני תורם את שלו (10 נקודות). גם ללא יום גדול של באסטון וויצ'יץ' הצליחה מכבי ת"א להתעלות.
קלעים: למכבי ת"א: סולומון 18, פארקר 13, שארפ, פני וויצ'יץ' 10 כ"א. ארנולד 8. לאולימפיאקוס: אדני 14, שחורטניטיס 13, חציץ 12, לואיס 11, חאריסיס 8.
מכבי ת"א עלתה עם פארקר, סולומון, שארפ, וויצ'יץ' ובאסטון. אולימפיאקוס פתחה עם אדני, פאפמקריוס, לואיס, זיזיץ' ובארלוס.
רבע ראשון
קווינסי לואיס היה הראשון שקלע סל במשחק והעלה את אולימפיאקוס ל-0:2. אחרי ששארפ החזיר עם נקודות מהקו הגיע תיוס אדני וצלף מחוץ לקשת כדי להעלות את היוונים ל-2:5. מכבי ת"א התעוררה ונכנסה למשחק כשאנתוני פארקר ודרק שארפ גם הם צלפו משלוש.
תיוס אדני המשיך להיות השחקן המאיים על הפרקט וכבר בחמש הדקות הראשונות הוא המשיך עם יכולת גבוהה מחוץ לקשת וקלע 3 מ-4 כדי להשוות ל-11:11. ואסילופולוס המשיך גם הוא עם מפגן השלשות של אולימפיאקוס וופאפמקריוס צלף מהקו כשאולימיאקוס עלתה לארבע הפרש (11:15).
שחורציאניטיס ("בייבי-שאק") עלה לפרקט במצב של 15:18 לאולימפיאקוס כשסולומון הצליח להוריד את ההפרש מהקו לנקודה בלבד, 18:17. אחרי צעדים של אולימפיאקוס ביצעה מכבי ת"א שני מהלכים מצויינים כשסולומון וארנולד העלו את הצהובים ליתרון 18:21 (2:26 דקות לסיום הרבע) והשלימו ריצה של 0:10. בייבי שאק הצליח להחזיר את אולימפיאקוס למשחק עם נקודות ושוויון 24:24 בדקה האחרונה. בסיום הרבע 24:26 למכבי ת"א.
רבע שני
מייסיאו באסטון שנכנס כמחליף במקום ג'יימי ארנולד נקלע לבעיית עבירות כבר בפתיחת הרבע וספג את השלישית שלו. פיני לא לקח סיכונים והחזיר את ארנולד. מכבי ת"א המשיכה להיות רעה מהקו היום אחרי שוויצ'יץ החטיא, ומן הצד השני אולימפיאקוס הישוותה ל-26:26 אחרי סל של זיזיץ'. קירק פני נכנס כמחליף ועם כניסתו צלף לשלוש וקבע 26:29 לאלופת אירופה.
אלו היו הדקות של מכבי ת"א כשסולומון קלע שתי נקודות והוסיף שלשה אחרי אסיסט מצויין של פני. בהמשך חוסר ריכוז של הצהובים בהתקפה מנעו מהם להגדיל את היתרון. תיוס אדני קלע ארבע נקודות רצופות מהקו שהורידו את ההפרש ל-3, 31:34.
בדקה האחרונה מצעד שלשות של שתי הקבוצות כשהאחרונה שבהן היא של סולומון העלו את מכבי ת"א ל-38:44, חצי דקה לסיום המחצית. בסוף זה נגמר רק ב-2, 42:44 למכבי ת"א במחצית.
רבע שלישי
ניקולה וויצ′יץ′ שלא קלע אף נקודה במחצית הראשונה למרות ששיחק 18 דקות, הצליח לקלוע את הנקודות שלו בפתיחת המחצית השנייה כשמכבי ת"א עלתה ל-43:48. וויל סולומון המשיך ביכולת הגבוהה שלו מהמחצית הראשונה וארבע דקות בתוך המחצית השנייה צלף שלשה שהעלה את מכבי ל-6 (45:51).
מכבי ת"א רצה קדימה כשבאסטון עם סל שלו העלה ל-45:53, פארקר העלה את ההפרש לשיא - 10 נקודות עם שתי נקודות שלו. מנגד חציס קלע שלשה מהצד השני. חאריסיס קלע שלשה נוספת לאולימפיאקוס וסל שדה שהורידו את ההפרש ל-5, 55:50.
מכאן ההפרש צנח ל-2 בלבד כשתיוס אדני וחציס דואגים לשמור את היוונים בעניינים. עם הבאזר קלע פארקר שתי נקודות שהורידו את מכבי ת"א ביתרון 4 בתום הרבע השלישי, 58:62.
רבע רביעי
קירק פני חזר לעניינים וקלע עוד שלשה מפתיעה שהעלתה את ההפרש לזכות מכבי ל-5, 60:65. דקות לא טובות של הצהובים הצליחו להחזיר את אולימפיאקוס לעניינים כשקווינסי לואיס צלף שלשה וסחוסטניטיס קלע עוד שתיים שהביאו לשוויון 65:65.
סל של קווינסי לואיס העלה את אולימפיאקוס ליתרון אחרי הרבה זמן בהם היו בפיגור, 67:68. שלשה נוספת של היוונים ושל חאריסיס העלו את אולימפיאקוס ל-69:71 (3:17 דקות לסיום המשחק). 2:10 דקות לסיום וויצ'יץ' הלך אל הקו והעלה את אלופת אירופה ל-71:74.
תיוס אדני הוריד את ההפרש ל-2 נקודות מהקו (74:72). שחורציאניטיס הלך את הקו גם הוא, קלע אחד והחטיא אחד בדרך לפלוס אחד למכבי ת"א. גם בצד השני מכבי ת"א הלכה אל הקו ושארפ לא פספס את שתי הזריקות שלו שהעלו ל-73:76. מכבי ת"א עם הגנה חזקה מנעה מהיוונים לקלוע שלשה בשניות האחרונות ושמרו את הכדור אצלם להתקפה האחרונה. בסיום 73:77.

תאריך:  13/04/2006   |   עודכן:  14/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
פרץ דורש העלאת שכר המינימום כבר השנה    בקדימה לא אוהבים את הדרישה ואמרים כי האבטלה תעלה    כפי הנראה ידחה פרץ את הצעת קדימה למנותו לשר ביטחון
יהונתן דחוח-הלוי
הדרישה - לאחר שחבר מושבעים בבריטניה קבע, כי "פעיל השלום", טום הורנדל, נורה במתכוון ע"י חייל צה"ל    המשפחה מבקשת הסגרת חמישה קצינים ובהם איילנד
עידן יוסף
תוכנית ריאלטי חדשה מרתקת את אמריקה    הרב שמולי בוטח עוזר למשפחות לעזור לעצמן ולהשכין שלום-בית
עומר שיקלר
הכוחות נכנסו כ- 50 מטר לתוך הצד הפלשתיני על-מנת לחפש אחר מטעני חבלה    הסריקות בוצעו במקום בוא אתמול חוסלו שני מחבלים מגדודי חללי אל-אקצה
מחלקה ראשונה
אחמדי ניג'אד: "נדבר עם העולם מעמדת כוח של מעצמה גרעינית"    מחר: יום אל-קודס בטהרן עם ייצוג של חיזבאללה וארגוני הטרור הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il