גוגל משיקה לוח שנה מקוון באמצעותו יוכלו משתמשים לעקוב אחר הפגישות שלהם ולשתף בהן חברים. לוח השנה ייקרא
Google Calendar.
חברות טכנולוגיה אחרות, בהן יאהו, מציעות זה זמן רב לוח שנה מבוסס אינטרנט. ואולם, השירות של גוגל, הניתן בחינם, מגיע כחלק מחבילת שירותים האמורים להתחרות בצורה ישירה יותר עם התוכנות של מיקרוסופט.
עד עתה התמקדה גוגל במנוע החיפוש, אולם לאחרונה החלה להשקיע גם בתוכנות הדומות ליישומי אופיס של מיקרוסופט. בחודש שעבר רכשה גוגל חברה זעירה, אפסטארטל (Upstartle), המפתחת מעבד תמלילים מבוסס רשת היכול להתחרות בוורד של מיקרוסופט. קלנדר ושירות הדואר האלקטרוני של גוגל - Gmail - עשויים לסייע לה להתחרות באאוטלוק של מיקרוסופט.
עם זאת, גוגל לא הסכימה להתייחס לתחרות עם מיקרוסופט, ומסרה שהיא "מעוניינת להשיק מוצרים נהדרים עבור המשתמש שלה".
לוח השנה המקוון של גוגל, לו ציפו אנליסטים והמתחרות, כולל כמה פונקציות שנועדו להקל על המשתמשים לציין בו אירועים ולחלוק אותם עם חברים. משתמשים יוכלו לצפות בפגישות של חבריהם אם יקבלו אישור לכך. בנוסף, המשתמשים יכולים לחפש אייטמים שהועלו על-ידי משתמשים אחרים, כגון מועדים של משחקי ספורט, ולהוסיפם ללוח השנה שלהם.
גוגל צופה לשדרג את לוח השנה המקוון בחודשים הבאים, ולאפשר סינכרוניזציה בין קלנדר, אאוטלוק, ומכשירים נישאים כגון טלפונים סלולריים מתקדמים. הגירסה הנוכחית של קלנדר מאפשרת למשתמשים לייבא פריטים מאאוטלוק. גוגל אינה מתכננת להציג פרסומות בשירות הקלנדר.