X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לקראת משחקי הפיינל-פור הוכפלו מחירי חבילות הנופש לבירה הצ'כית דיזנהויז סיטונאות מדווחת על מכירת מחצית הכרטיסים שברשות החברה
▪  ▪  ▪

מכבי תל אביב עלתה ביום חמישי האחרון למשחקי הפיינל-פור וסוכנויות הנסיעות מדווחות על ביקוש גובר לחבילות נופש בעיר פראג, שבה ייערכו המשחקים.
סמנכ"ל חברת התיירות גוליבר, יעל תמיר: "עד לעלייתה של מכבי ת"א לפיינל פור, אוהדים רבים הזמינו חבילות במחירים זולים יחסית ולקחו את הסיכון שמכבי לא יעלו לפיינל פור. כעת כשמכבי עלו, מחירי חבילות הנופש לפראג הוכפלו ומגיעים גם ל- 1,000 דולר לאדם. מניסיון של שנים קודמות, האוהדים הישראלים לא מפחדים מהמחיר הגבוה, ונוסעים לעודד את מכבי בכל מחיר. מחירי החבילות עולים בהתאם לביקושים, ולכן המחירים מגיעים לשיאים שבדרך כלל לא רואים גם בשיאה של עונת הקיץ".
גם בחברת דיזנהויז סיטונאות, המובילה הרשמית של קבוצת מכבי תל אביב, מדווחים כי ביום שישי האחרון נרכשו למעלה ממחצית הכרטיסים שברשות החברה למשחקי חצי הגמר והגמר.
הבוקר תצא לפראג רחל לוין, הממונה על הטיפול בחבילות הטיסה למשחקים מטעם דיזנהויז, על-מנת לרכוש מהנהלת קבוצת הכדורסל פנתינאיקוס, את כרטיסי הכניסה למשחקי הגמר ששוריינו לה על-ידי ליגת היורוליג. לוין מציינת כי בין קבוצות הכדורסל המשחקות בליגת היורוליג קיימת מסורת לפיה הקבוצות המפסידות נוהגות למכור למנצחות כרטיסים ששוריינו עבורן.
בחברת "אופקים תיירות", מדווחים כי מאז יום שישי בבוקר נמכרו כ-873 חבילות לפראג. על-פי ההערכות החברה כ-9,000 ישראלים יצפו בפיינל פור בפראג. בכדי לעמוד בביקוש הגדול הגבירה חברת 'אופקים' את מערך המוקדנים במרכז ההזמנות שלה.
אז למי שעדיין לא הזמין, הנה כמה הצעות מפתות:
- גוליבר: טיסה בלבד: יציאה ב- 27 באפריל, וחזרה ב- 1, 2, 3 במאי. המחיר: 636 דולר לאדם;
- חבילת נופש: טיסה ב- 27 באפריל, ו- 4 לילות במלון שלושה כוכבים. המחיר: 888 דולר לאדם, כולל מיסים והעברות משדה התעופה למלון וחזרה. לא כולל כרטיס למשחק.
- דיזנהויז סיטונאות: חבילות טיסה + לינה וארוחת בוקר במלונות 3 ו- 4 כוכבים, במחיר החל מ- 900 דולר לטיסה. 2,000 דולר לחבילה דומה בסוויטות במלונות הפאר בעיר. כל המחירים כוללים מיסים. כרטיסי כניסה למשחקים נמכרים על-ידי דיזנהויז במחירים שבין 70 אירו ל- 350 אירו לאדם.
- 'אופיקים': חבילות "פיינל פור" הכוללות כרטיס טיסה ולינה במלון 4 כוכבים. המחיר: החל מ-890 דולר. בנוסף, מציעה "אופקים" למי שירכוש את החבילה סיורים מלווים במדריך צמוד, בפראג ובסביבתה.

תאריך:  16/04/2006   |   עודכן:  16/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
נשא דברים על הבמה המרכזית בוועידת אנטי-טרור חסרת תקדים שבה השתתפו אנשי דת מוסלמים ומנהיגי דתות אחרות
הדר פרבר
אמר את דבריו בנאום לציון השנה ה- 31 למלחמת האזרחים בלבנון    השיחות בין מנהיגי התנועות הפוליטיות והזרמים הדתיים השונים צפויות להתחדש בסוף החודש
הדר פרבר
התמונות החדשות מראות שאירן הרחיבה את מתקן המרת האורניום שלה באזור איספהאן    הסנדיי טיימס: 40,000 מחבלים-מתאבדים אירניים נערכים לתקוף
יורם גביזון
המוסד הראשון והגדול בישראל לאשפוז חולים סופניים נמצא בסכנת סגירה בעקבות ניסיונות של קופות החולים לחסוך בעלויות; איזה מחיר נחשב מוגזם בעיני קופות החולים מלשלם בעבור איכות חייו של החולה הסופני, כבודו ושלוות הנפש של קרוביו?
רוני קורן-דינר
כך נודע ל-TheMarker    זוהי ההשקעה הראשונה בישראל של שלדון אדלסון, שהונו נאמד ב-15.6 מיליארד דולר    העיתון "ישראלי", שבבעלות שלמה בן צבי ושותפו רון לאודר, מחולק חינם ברכבת ישראל ובקווי אגד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il