X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המטה ללוחמה בטרור ומשרד החוץ מפרסמים שורה של התרעות על יעדים בעולם מזהירים מביקור במדינות ערב, פנמה, אקוודור, איי פיג'י, אתיופיה, קובה, חוף השנהב, איזורים מסויימים בטורקיה
▪  ▪  ▪

משרד החוץ מפרט בימים אלו התרעות ואזהרות מסע רבות לגבי יעדים רבים בעולם. ההתרעה האחרונה פורסמה רק היום (ב', 24.4.06) והיא מתייחסת דווקא לנפאל. כמו כן קיימות התרעות לגבי מקומות נוספים בעולם, בינהם מצרים וחצי האי סיני.
במטה ללוחמה בטרור ציינו הלילה, כי קיימות מספר התרעות לגבי סיני כאשר שלוש מהן ממוקדות ומתייחסות לכוונת ארגוני הטרור המשתייכים לג'יהאד העולמי לבצע פיגועים נגד תיירים מהעולם ומישראל בסיני. אחת ההתרעות מתייחסת באופן ספציפי, כך פורסם, לדהב.
בחודש דצמבר 2005 פירסם המטה ללוחמה בטרור התרעה מיוחדת וספציפית על אזור סיני. בהודעה נאמר, כי מזה זמן רב, מתקיימים סיכונים ממשיים לביטחונם של מטיילים ישראלים המבקרים/שוהים במצרים, לרבות סיני. "בימים האחרונים הוחמר האיום לחטיפת ישראלים בסיני. המטה ללוחמה בטרור ממליץ בתוקף לאזרחי ישראל להימנע מכל ביקור בסיני, ולישראלים השוהים בסיני לצאת משם לאלתר".
בתחילת חודש מרס השנה, מעט לפני הפסח, פירסם המטה ללוחמה בטרור וכן משרד החוץ התרעה על מדינות ערב. בהודעה שפורסמה נאמר, כי "לאור התגברות מתמשכת לאחרונה בפעילות הטרור של הג'יהאד העולמי" בארצות השכנות לישראל, לרבות נגד זרים וישראלים בארצות אלו, מחמיר המטה ללוחמה בטרור את אזהרות המסע הקיימות לארצות ערב בכלל ולמדינות ערב השכנות בפרט, וממליץ לאזרחי ישראל להימנע מכל ביקור".
ההודעה ציינה כי היא אינה מתייחסת למספר מוקדים:
1) שדה התעופה הבינלאומי של רבת עמון - ירדן (במסגרת טיסה מישראל של של חברת Royal Jordanian)
2) שדה התעופה הבינלאומי של דוחא/קטאר לתדלוק (במסגרת טיסה בחברת Royal Jordanian מעמאן - למזרח אסיה).
3) היא אינהה כוללת את מאוריטניה ואיי קומורוס.
עוד נאמר בהודעה, כי "משרד החוץ מבקש להדגיש, כי ההחלטה באם לבקר באזורים הנזכרים לעיל ו/או לשהות בהם נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ואדם והיא על אחריותו הבלעדית. משרד החוץ מבקש להבהיר בהקשר זה כי מבחינת הדין הישראלי, לא קיים איסור לבקר באזורים המצוינים לעיל ו/או לשהות בהם".
התרעות נוספות מתייחסות לפנמה, אקוודור, איי פיג'י, אתיופיה, קובה, חוף השנהב, איזורים מסויימים בטורקיה ועד כמה יעדים בעולם.
הודעת משרד החוץ - נפאל
"משרד החוץ מבקש לעדכן כי הפגנות גדולות נערכות בקטמנדו, פוקרה ובערים נוספות למרות העוצר, תוך התנגשויות בין מפגינים לבין כוחות הביטחון. קיימת סכנה להסלמה חמורה בהתנגשויות אלה. השביתה הכללית עליה הכריזה האופוזיציה נמשכת, תוך גרימת שיבושים קשים ביותר בתחבורה היבשתית בין חלקיה השונים של נפאל".
"עד כה תיירים לא היוו יעד לתקיפה, אך ריבוי מעשי האלימות ואקראיותם מגדילים באופן ניכר את הסיכון להיקלע למקום הלא נכון בזמן הלא נכון. נוכח אי הבהירות במצב הפנימי מומלץ לישראלים השוהים בנפאל לעזוב את המדינה, ולישראלים השוקלים נסיעה לנפאל לדחות נסיעתם עד להתבהרות המצב".
הודעת משרד החוץ - פנמה
"לאור המצאותם של לוחמי גרילה ומבריחי סמים המוצאים מקלט בחסות הג'ונגלים, בחבל דריאן (Darien) בגבול פנמה - קולומביה, משרד החוץ ממליץ להימנע מלבקר בחבל זה, ובעיקר באזורים הסמוכים לגבול עם קולמביה".
הודעת משרד החוץ - אקוודור
"בשבועות האחרונים שורר באקוודור אי שקט המלווה בהפגנות סוערות במקומות שונים ובחסימת כבישים המונעים מעבר בין הפרובינציות ובין אזור לאזור. לפיכך, הנסיעה לאקוודור בימים אלו אינה מומלצת".
"לאלה המתכוונים בכל זאת לשהות באקוודור, מומלץ להתעדכן לגבי המצב במקומות בהם הם מתעתדים לבקר. משרד החוץ מבקש להדגיש כי ההחלטה באם לבקר באזורים הנזכרים לעיל ו/או לשהות בהם, נתונה לשיקול דעתו של כל אדם ואדם והיא על אחריותו הבלעדית".
הודעת משרד החוץ - איי פיג'י
"בעקבות מתיחות בין ממשלת פיג'י לבין הצבא, קיים באי שקט מתוח. בימים האחרונים נרשמו קריאות של גורמים בצבא שלא לאיים על המערכת הפוליטית ולא לדרדר את המדינה לאלימות. נראה ששני הצדדים מנסים למצות את דרך המו"מ".
"במהלך הימים האחרונים לא נרשמו תקריות אלימות. על-מנת לשמור על ביטחונם האישי מומלץ לישראלים השוהים באי לנהוג במשנה זהירות, להימנע מתנועה ברחבי האי ולהתעדכן בצורה שוטפת בנעשה במקום. מקרים של אלימות פוליטית מתרחשים, על-פי רוב, בבירת האי, סובה Suva".

תאריך:  24/04/2006   |   עודכן:  25/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
על 30% ממתקני השידור הסלולריים הקיימים כיום לא נמסר דיווח לציבור    במשרד לאיכות הסביבה מזהירים את חברות הסלולר כי לא יקבלו היתרי הפעלה לאנטנות אם לא יהיו בידיהן היתרי בנייה או לחלופין פטור מהיתר בנייה שהתקבל מהרשות המקומית
רונן ליבוביץ
ח"כ ראובן ריבלין (ליכוד) הניח הצעת חוק במגמה לשים קץ לסחטנות הפוליטית במו"מ הקואליציוני להרכבת הממשלה
עומר שיקלר
אירועי הזיכרון לשואה ולגבורה נפתחו בעצרת הממלכתית בכיכר גטו ורשה ביד ושם, הר הזיכרון, ירושלים    אולמרט: מה רצו הנאצים מהיהודים
עומר שיקלר
אינם נכנסים לבניין ואינם מקבלים קהל לאחר ש- 17 מתוך כ- 64 עובדים חלו בשנים האחרונות בסרטן    הנהלת המשרד הבטיחה לערוך בדיקת קרינה מיוחדת בבניין מטעם מרכז נחל סורק אחרי פסח אולם הבדיקה עדיין לא התבצעה
עומר שיקלר
הודיעו במעמד החתימה: "טקס החתימה הוא סמל לקשרים ההדוקים שנוצרו בין הלשכות הגרמנית לישראלית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il