X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קרן הון הסיכון סידר הובילה את הגיוס, והשתתפו בו משקיעים קיימים של החברה מיפן
▪  ▪  ▪

פגסוס טכנולוגיות השלימה גיוס הון בהיקף של 4.8 מיליון דולר. קרן הון הסיכון סידר (Cedar Fund) הובילה את הגיוס שבו השתתפו משקיעים קיימים בחברה מיפן: NVCC ו-NFP.
פגסוס טכנולוגיות הישראלית עוסקת בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים המאפשרים דיגיטציה של כתב יד ומהווים תחליף למקלדת והעכבר המסורתיים. החברה מפתחת, משווקת ומייצרת מגוון של מכשירים המבוססים על טכנולוגיות על קוליות ואינפרא אדום, ומאפשרים קליטת כתבי יד והזנתו למחשבים אישיים, מחשבי כף יד (PDA), לוחות קיר דיגיטליים (Digital Whiteboard), טלפונים סלולריים ומכשירים משרדיים נוספים. לחברה שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות ברחבי העולם, כולל יצרנים מארצות הברית, אירופה והמזרח הרחוק.
במהלך חצי השנה האחרונה חתמה פגסוס על מספר הסכמי OEM עם יצרנים מובילים ומפיצים. הסכמים אלו התווספו להסכמי OEM קיימים של החברה עם החברות היפניות היטאצ'י, אשר השקיעה באוקטובר 2002 מיליון וחצי דולר בחברה באמצעות קרן הון הסיכון ורטקס ישראל, ו- Pentel, שנחתם עימה הסכם השקעה ושת"פ ביוני 2003.
נמרוד שוורץ, שותף בקרן סידר, אמר כי "קרן סידר שמחה להוביל את גיוס ההון הזה, שכולל משקיעים בינלאומיים גדולים. אנו מאמינים שאמצעי הזנת מידע קלים ונוחים מהווים בסיס חשוב לשימוש נרחב ביותר של פלטפורמות ממוחשבות בחיי יום יום. פגסוס טכנולוגיות מובילה בתחום זה עם הישגים טכנולוגיים רבים וסל רחב של מוצרים מתקדמים, שרבים מהם הקדימו את זמנם. אנו מאמינים שזהו העיתוי הנכון להאצת גידול הפעילות עבור פגסוס. הגידול בפעילות יהיה חלק ממגמת התנופה הנוכחית המאופיינת בהישגים עסקיים וחתימת הסכמי OEM".
גידי שנהולץ, מנכ"ל פגסוס טכנולוגיות, אמר: "אנו עדים באחרונה להרחבת בסיס הסכמי ה- OEM ולדרישה גוברת בשוק למוצרי החברה, לצד גידול בשותפים עסקיים המעוניינים לשווק את מוצרינו". לדבריו, הגיוס הנוכחי יאפשר את הרחבת ההשקעות בתשתית, שיווק ותמיכה בשותפים העסקיים ברחבי העולם, וכפועל יוצא להאיץ את גידול המכירות ולהגדיל את נתח השוק. "החלטתה של קרן סידר להוביל את הסיבוב הנוכחי, והשתתפותם של המשקיעים הקיימים בו, מהווה הבעת אמון בחברה, במוצרים ובטכנולוגיה שפיתחה", ציין.

תאריך:  26/04/2006   |   עודכן:  26/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
היריד ייפתח ב- 18 במאי בגני התערוכה וצפוי לקלוט למעלה מ- 70,000 מבקרים    צפי המכירות נאמד בכ-8 מיליון ש"ח
מירב לוי
נשיא הטכניון חתם על הסכם לשיתוף פעולה עם אוניברסיטת "איסט צ'יינה" משנחאי, המתמקדת בתחום הכימיה, ההנדסה הכימית והנדסת חומרים
הדר פרבר
איים להרוס את המדינה    טוען: הממשלה העירקית החדשה היא "בובה אמריקנית"    שר ההגנה האמריקני הגיע במפתיע לבגדד
ענבל אביב
מגדיר את עצמו כאופוזיציה בעבודה    "אין ספק, בנושאים החברתים, כפי שזה נראה על הנייר, יש לנו הישגים... אבל אני מדבר על כישלון במדיניות מאחדת של ממשלת שלטון"    "היה צריך להתעקש על האוצר עד הסוף ולא לוותר במהירות כזו"
עומר שיקלר
עותן לבנוני טוען כי שרותי הביטחון הירדניים הצליחו לצותת לשיחת טלפון בין מנהיג החמאס לחוליית הטרור    מטרות הפיגועים: מוסדות ואישי ציבור ירדניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il